1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    944
    15-09-2003

    Mij man is zo saaiiiiiiiiiiiii

    Salam Alekoum

    Mij man is zo saai.
    wij zijn al 15 jaar getrouwd Alhamdoulilah.
    hij is lief geduldig Alhamdoulilah alleen ik vindt hem zo saai. altijd al zo geweest.
    als ik wat zeg om te doen zegt hij ik heb geen zin ben moe.
    Het is een rustige man. thuis als de kinderen slapen is het in een keer heel rustig in huis dat merk je direct je hoort
    alleen nog ons adem hij praat niet veel. begin ging ik veel praten en grapjes/humor maken enz.
    maar dan merk je zelf dat het geen prater is. dan ga ik natuurlijk ook minder praten en grapjes maken.
    ik vindt het heel jammer ik hou van humor/grapjes/gezelligheid enz. Maar hij is niet zo helaas.
    het is altijd zo stil in huis ik merk bijna geen verschil of hij nou op zijn werk is of thuis is.
    bij wie is dit ook herkenbaar?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Ruil hem in voor een spontanere man, genoeg andere die in deze tijd een saaie man wille
    geleende account

  3. #3
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Vrouwlief Bekijk reactie
    Waardeer hem!!

    Koop een bordspel voor in huis en verras hem daarmee.
    Zeg op een speelse wijze dat je het fijn vind om naar zijn stem te luisteren en laat hem voorlezen (islamitische boekjes bijv.)
    Probeer samen.quran te reciteren voor het slapen gaan bouw je samen ook een band mee op.
    Doe iets waardoor hij gewoon zijn lach niet kan inhouden heb eens mand vol sokken meegenomen en ging verstoppen naast de deur en steeds een paar sokken naar binnen gooien heel kinderachtig i know maar dat werd uiteindelijk een sokken ge
    vecht en gingen dollen met elkaar zijn ui eindelijk samen lachend in de woonkamer in slaap gevallen.
    Weer zelf leuk doe ietsss wat zijn aandacht trekt
    Trek een leuk jurkje aan maak je lichtjes op doe je haar leuk lekker geurtje en val plots binnen met een lekkere cake die je eerder op de dag gemaakt hebt zet kaarsjes aan vertel wat iproviseer weess wat je van hem verwacht wijs eerst naar jezelf dan naar hem en zeg

    Alhamdoulilah!! Dat je zo'n man hebt anderen dromen ervan iemand die je niet mishandeld in de steek laat schreeuwt ruzies uitlokt dronken thuis binnen valt gokt steelt in de gevangenissen verblijft weken lang plotseling op vakantie gaat moet ik nog even doorgaan??

    Waardeer hem!!!
    Sorry vind dit echt een rare reactie

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #4
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Dalton339 Bekijk reactie
    Ruil hem in voor een spontanere man, genoeg andere die in deze tijd een saaie man wille
    wollahila....genoeg vrouwen die dromen van zo een man.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    121
    20-06-2015

    Citaat Geplaatst door Dalton339 Bekijk reactie
    Ruil hem in voor een spontanere man, genoeg andere die in deze tijd een saaie man wille
    Lol
    Hoe is het dames?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5
    17-07-2018

    Jij hebt klappen nodig, wees zuinig op je man
    Hij zorgt voor jouw, zorgt voor jouw kinderen
    Stil en doe wat je moet doen, niks om over te klagen

    Mensen gaan je uitlachen..

    Zie dat dit onderwerp van juli 2018 is

  7. #7
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door jamilagirl Bekijk reactie
    Salam Alekoum

    Mij man is zo saai.
    wij zijn al 15 jaar getrouwd Alhamdoulilah.
    hij is lief geduldig Alhamdoulilah alleen ik vindt hem zo saai. altijd al zo geweest.
    als ik wat zeg om te doen zegt hij ik heb geen zin ben moe.
    Het is een rustige man. thuis als de kinderen slapen is het in een keer heel rustig in huis dat merk je direct je hoort
    alleen nog ons adem hij praat niet veel. begin ging ik veel praten en grapjes/humor maken enz.
    maar dan merk je zelf dat het geen prater is. dan ga ik natuurlijk ook minder praten en grapjes maken.
    ik vindt het heel jammer ik hou van humor/grapjes/gezelligheid enz. Maar hij is niet zo helaas.
    het is altijd zo stil in huis ik merk bijna geen verschil of hij nou op zijn werk is of thuis is.
    bij wie is dit ook herkenbaar?
    Wees blij dat je een lieve zorgzame man hebben die misschien saai is andere vrouwen zouden hier een moord voor doen.

    En wat als hij streng was jullie niet verzorgde dan zou je willen dat hij niet eens ademde!

    Alhamdoulilah ten alle tijde

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    99
    06-04-2015

    Hoe voelt het om achter je man te klagen? Onloyale rotzooi

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Tegenwoordig moet je blij zijn met zon man schat. Wees blij dat ie niet vreemdgaat. Dit is zijn karakter en daar heb je vanaf het begin voor gekozen ik vind dat je daar nu ook niet over moet klagen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Wees allah swt dankbaar !! Zulke mannen zijn schaars. Ze stralen een en al rust.

    Mijn man is ook heel rustig en een huismus.Van werk naar huis. Ik zou hem voor geen cent willen omruilen. Ik hoef echt geen shishalounge of cafe ganger. Ik ben meer buiten als hij.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...