1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.756
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Tanger: Leraar geschorst voor slaan leerling

    Een foto van de leerling deed de ronde op social media en Marokkaanse internetgebruikers reageerden verontwaardigd en woedend.



    De jongen werd gisteren door zijn leraar op een basisschool in Mghogha, ten oosten van Tanger, geslagen. En dat was geen zachte tik, gezien de sporen die nog op het gezicht van de jongen te zien zijn.

    Na op de hoogte te zijn gebracht van dit incident, heeft Hafida Radi, de directrice van de Regionale Academie van Tanger, een onderzoek geopend om de exacte omstandigheden van het incident te bepalen. Een speciale commissie ging naar de betreffende school om de getuigenissen van de leerlingen, leerkrachten en de ouders van de leerling te verzamelen.

    De Regionale Academie van Tanger heeft besloten de leraar te schorsen en voor de tuchtraad te brengen. Van zijn kant zal de vader van het slachtoffer een klacht indienen tegen de leraar, meldt Lefr360.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Geef em gewoon een goeie platte hand terug.
    Dat lijkt mij goeie straf voor hem daarna mag die conciƫrge worden.
    Heavy

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Schorsen? Ontslaan die modderfokker!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    101
    23-01-2017

    Leraar geeft nie zomaar slaan , leerling spijbelen in klas dus moeten zelf schorsing

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    860
    18-11-2014

    Precies Jamel!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Had hij maar moeten gedragen goed gedaan van de leraar moeten ze hier in nl ook gaan doen bij die bontkraagjes die geen enkele disepline kennen .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Had hij maar moeten gedragen goed gedaan van de leraar moeten ze hier in nl ook gaan doen bij die bontkraagjes die geen enkele disepline kennen .
    *Discipline
    Heavy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Totdat jullie eigen kind wordt geslagen door een leraar ..kijken of je het dan ook Ok vind


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Ik ben zelf leerkracht van groep 8 , die kinderen halen soms het bloed onders je nagels maar je gaat niet slaan je moet geduld tonen en hebben anders is dat werk niks voor je.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Speurtocht Bekijk reactie
    Precies Jamel!
    Jij snapt wat daar staat?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    101
    23-01-2017

    @FCE , jij moe eens lezen mijn reactie ,
    Leerling spijbelen of nie luisteren of uitdagen tegen leerkracht , meester kan nie zomaar slaan