1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    8
    13-05-2008

    OBB
    kutwijf of klootzaak wie ook mag zijn, donder toch op vieze mongool dat je bent. Laat mij raden jij bent een vieze tyfes blanke racist. En ik maak zeker gebruik van mijn vrijheid hier online, kutwijf/ gore lul!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    8
    13-05-2008

    OBB (Wat vond jij trouwens van haar columns?)
    Wat ik ervan vond, gaat je niets aan, vieze kut of gore lul dat je bent.
    Waar het om gaat, is dat zij in iedere geval haar opvatting heeft geuit op een eerlijke manier hoe zij over (MH17) denkt en voelt. Precies zoals Jort Kelder dat deed bij programma Pauw eergisteren over Sint- Maarten orkaan.

    Dus, om haar te ontslaan vanwege haar omstreden columns is wel heel zielig en zwak voor Algemeen Dagblad. Het is zelfs zo triest AD het allemaal doet om ervoor te zorgen dat zij geen lezers kwijtraken. Wat sneu.

    Het heeft helemaal niets met binding te maken, donder toch wie hou je hier voor de gek.Vieze blanke kunnen de waarheid van minderheden niet waarderen. Denk maar aan 'hoe Sylvana Simons' helemaal wordt afgemaakt in dit kutland. Alleen omdat zij gebruikmaakt van vrije woord in dit kutland en dan mag het niet. Wat zijn de blanke toch een vieze volk, bah.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door paasje1 Bekijk reactie
    Ik vind dat zij mag uiten wat zij denkt en voelt en dat valt allemaal onder vrijheid vanmeningsuiting. Weet je wat Jort Kelder gisteren bij Pauw programma heeft gezegd precies hetzelfde als deze meid.
    Niemand die haar verbiedt te zeggen wat ze denkt. Ze wordt er alleen niet meer voor betaald. Moeilijk hè begrijpend lezen

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    Niemand die haar verbiedt te zeggen wat ze denkt. Ze wordt er alleen niet meer voor betaald. Moeilijk hè begrijpend lezen
    Paasje1 heeft het te druk met schelden.
    I've been things and seen places.

  5. #35
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Days_of_glory Bekijk reactie
    Vrijheid van meningsuiting is alleen weggelegd voor onze Germaanse broeders.
    Zij heeft haar mening vrij mogen uiten en zij mag dat nog steeds. Dat haar mening door de AD lezer niet gedeeld werd en misschien zelfs controversieel gevonden werd is een heel andere kwestie.

    Ik denk dat ze bij een ander, misschien wat maatschappijkritischer, medium zo weer aan de slag kan om haar mening te uiten.

    Misschien moet ze het eens bij joop.nl proberen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  6. #36
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Maar neem nou "rechtse" of progamma's met een racistische ondertoon zoals pownews of zondag met lubach,
    die stoten ook opzettelijk tegen een bepaalde kijker, maar toch mogen hun hun rottige yuppen/tokkie "humor" botvieren.
    Ookal was ik het niet eens met hajani of hoe ze ook heet, kan je hier wel uit concluderen dat vrijheid van meningsuiting eenzijdig is.
    En het blanke volk alleenheerser is hun democratisch land.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    ik vind het terecht dat de wegen tussen haar en en het ad scheiden.
    Ad is een bedrijf die het moet hebben van lezers die getriggerd worden.
    met haar uitspraak dat de slachtoffers van MH17 haar niks doen, schaars je wel een heel groot groep tegen je. Je mag je mening hebben uiteraard. Maar jou mening is niet de mening die gedraagt word door een grote groep die dan ook allemaal de krant gaan lezen. zij zullen juist tegen zijn. En dat is juist precies wat de krant niet wil.

    laten we het als marokanen zo stellen. Stel dat die vliegtuig een RAM vliegtuig was met allemaal marokkanen erin en er dan een column in de krant komt van ene Ingrid, die dan zegt dat al die slachtoffers haar niks doen, maar die ene voetbaler Jan klaassen die nu een hersenbeschadiging heeft haar wel wat doet.

    Had ze zo een column in een marokkaanse krant gezet, oke dan kon ik het enigszins het een plekje geven.

    dus al met al is het een domme actie die haar haar baan kost. In nederland heb je idd een vrijheid voor je meningsuiting. maar dat is geen garantie dat er in nederland geen gekken rondlopen
    die de nederlandse wetgeving niet naleven.

    Zakelijk gezien is het een goede stap van AD
    persoonlijk voor haar is het inshaAllah een goede les dat ze niet een bepaalde groep in columns zal uitsluiten en dat zij zich milder zal uiten.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Maar neem nou "rechtse" of progamma's met een racistische ondertoon zoals pownews of zondag met lubach,
    die stoten ook opzettelijk tegen een bepaalde kijker, maar toch mogen hun hun rottige yuppen/tokkie "humor" botvieren.
    Ookal was ik het niet eens met hajani of hoe ze ook heet, kan je hier wel uit concluderen dat vrijheid van meningsuiting eenzijdig is.
    En het blanke volk alleenheerser is hun democratisch land.
    Nogmaals: ze mag nog steeds volop haar mening geven. Ze wordt er alleen niet meer voor betaald door het AD.
    I've been things and seen places.

  9. #39
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Nogmaals: ze mag nog steeds volop haar mening geven. Ze wordt er alleen niet meer voor betaald door het AD.
    Kortom: selectieve vrijheid van meningsuiting.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Kortom: selectieve vrijheid van meningsuiting.
    Nee. maar ik begrijp dat jij dat er per se van wil maken.
    I've been things and seen places.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Lekker voor haar zelfs een gladgestreken westerse hippe hiellenlikkende hoofddoekje als jou moet ze plaats kennen en dat gaat ook gebeuren met al die marionetten knuffelalochtoontjes ze worden straks allemaal bij de afval neergedumpt als ze niet meer nodig zijn . Daar kunnen de surinaamse poltici van de jaren 80 tot begin jaren 90 jou alles over vertellen maar dat vergeten vele alochtonnen zodra ze een schouderklopje krijgen van de blanken .

  12. #42
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Maar neem nou "rechtse" of progamma's met een racistische ondertoon zoals pownews of zondag met lubach,
    die stoten ook opzettelijk tegen een bepaalde kijker, maar toch mogen hun hun rottige yuppen/tokkie "humor" botvieren.
    Ookal was ik het niet eens met hajani of hoe ze ook heet, kan je hier wel uit concluderen dat vrijheid van meningsuiting eenzijdig is.
    En het blanke volk alleenheerser is hun democratisch land.
    Zondag met Lubach racistisch? Ik weet zeker dat de VPRO echte racistische presentatoren meteen buiten zou gooien.

    In tegenstelling tot sommige andere landen, waar kritische journalisten worden opgesloten en media worden opgedoekt en dichtgegooid heeft Nederland een breed perslandschap. Van rechts naar links is vrijwel iedere stem vertegenwoordigd.

    En al die media mogen vrij berichten op hun eigen manier. Het is je eigen keuze om alles te lezen, kijken of luisteren.

    Maar het staat je ook vrij om bepaalde zaken NIET te lezen, kijken of luisteren. Als ik het rechtse geblaat van Pownews of WNL niet wilt horen mag je doorzappen. Dat doe ik ook bij die populisten. Zoals ik ook doorzap als de rechtse rakkers van de EO die zioniste Esther Voet weer in de studio heeft om het pro-israel geluid van de EO te versterken. Zap gewoon weg. Dan hoef je je niet te ergeren.

    Maar je mag ook blijven luisteren. En dan heb je in dit land gewoon het recht om kritiek te leveren op de gedane uitspraken. Zo werkt vrijheid van meningsuiting. Iedereen mag zijn mening uiten. En ieder ander mag die mening bekritiseren.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door paasje1 Bekijk reactie
    OBB
    kutwijf of klootzaak wie ook mag zijn, donder toch op vieze mongool dat je bent. Laat mij raden jij bent een vieze tyfes blanke racist. En ik maak zeker gebruik van mijn vrijheid hier online, kutwijf/ gore lul!
    Nou! Maak jij even dapper gebruik van je vrijheid!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Maar neem nou "rechtse" of progamma's met een racistische ondertoon zoals pownews of zondag met lubach,
    die stoten ook opzettelijk tegen een bepaalde kijker, maar toch mogen hun hun rottige yuppen/tokkie "humor" botvieren.
    Ookal was ik het niet eens met hajani of hoe ze ook heet, kan je hier wel uit concluderen dat vrijheid van meningsuiting eenzijdig is.
    En het blanke volk alleenheerser is hun democratisch land.

    Zondag met Lubach met een rascistische ondertoon? Oke...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #45
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Nee. maar ik begrijp dat jij dat er per se van wil maken.
    Feit blijft feit, ze is daar weggeschopt om haar mening.
    Je kan het met je ploegje ontkennen en net doen of je zo vrij denkend bent, maar deze kent maar 1feit en dat is dat ze weg is geschopt om haar vliegtuig crash mening.