1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Westers tirannie is oorzaak voor moslim terrorisme

    Wat de moslims zelf niet durven toe te geven. In plaats daarvan schuiven ze het op een misinterpretatie van de islam.


    https://www.youtube.com/watch?v=-CXIWxd1Zso&t=85s
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Klopt ,is een feit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt ,is een feit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laten we maar gewoon moslims gaan afmaken met het excuus dat die ooit iets misdaan hebben. Wat een idioten excuus...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Laten we maar gewoon moslims gaan afmaken met het excuus dat die ooit iets misdaan hebben. Wat een idioten excuus...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat doen "jullie" al meer dan 1400 jaar ,en niet alleen Moslims


    Vraag het bijv het maar aan de indianen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Vooral moslims zijn meester in het afmaken van moslims

  6. #6
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Westers tirannie is oorzaak voor moslim terrorisme
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt ,is een feit
    Gelul.
    Ik denk dat de achterliggende oorzaak van het moslimterrorisme frustratie is: het gevoel mislukt te zijn ...
    Sommige moslims denken hun lage status hier op aarde op te kunnen krikken door wraak te nemen op wat zij beschouwen als oorzaak van hun lage status en alle ellende hier op aarde: "het Westen". Jaloersheid op het succes van "het Westen" speelt hierbij ook een rol ...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Check de Islamhatertjes feiten ontkennen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Vooral moslims zijn meester in het afmaken van moslims
    vreemd maar ik zie dat niet in India indonesie Thailand brunei Turkije etc etc maar wel in landen waar het westen dictators steunt of in landen waar zij fysiek aanwezig is..
    hoe verklaar je dat..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Gelul.
    Ik denk dat de achterliggende oorzaak van het moslimterrorisme frustratie is: het gevoel mislukt te zijn ...
    Sommige moslims denken hun lage status hier op aarde op te kunnen krikken door wraak te nemen op wat zij beschouwen als oorzaak van hun lage status en alle ellende hier op aarde: "het Westen". Jaloersheid op het succes van "het Westen" speelt hierbij ook een rol ...
    deze ellende wat je hier beschrijft kan je beter op westerse terroristen plakken..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Laten we maar gewoon moslims gaan afmaken met het excuus dat die ooit iets misdaan hebben. Wat een idioten excuus...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    En waarom werden zwarte mensen meteen een slaaf, zwaar mishandeld ook nog de VOC ken jij dat noch ? 2 atoombommen op japen wie waren dat ? De oorlog tegen Vietnam die gifstoffen op kinderen ging droppen wie waren dat ?

    Tweede werd oorlog wie waren dat ? Dus niet doen alsof jullie onschuldig zijn, ik vind NLERS vaak aardige mensen maar de leiders in het verleden helemaal niet. Dus niet onschuldig gaan doen.

    Je moet nadenken oow ze gaat natuurlijk een aanslag terug plegen. Na dat we met vliegtuigen 1,5 miljoenen moslim in Iraq vermoord hebben. En wie zeiden tegen Saddam dat ze Iran moesten aanvallen wie waren dat ? Je kan 3 keer raden.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    En waarom werden zwarte mensen meteen een slaaf, zwaar mishandeld ook nog de VOC ken jij dat noch ? 2 atoombommen op japen wie waren dat ? De oorlog tegen Vietnam die gifstoffen op kinderen ging droppen wie waren dat ?

    Tweede werd oorlog wie waren dat ? Dus niet doen alsof jullie onschuldig zijn, ik vind NLERS vaak aardige mensen maar de leiders in het verleden helemaal niet. Dus niet onschuldig gaan doen.

    Je moet nadenken oow ze gaat natuurlijk een aanslag terug plegen. Na dat we met vliegtuigen 1,5 miljoenen moslim in Iraq vermoord hebben. En wie zeiden tegen Saddam dat ze Iran moesten aanvallen wie waren dat ? Je kan 3 keer raden.
    zolang er geen erkenning en excuses komt voor hun misdadige buitenlandse beleid tegen sommige landden zullen zij op de ingeslagen misdadige weg verder gaan tot het een keer goed misgaat en ontploft,pas dan zullen zij beseffen wat zij decennialang hebben aangericht..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat doen "jullie" al meer dan 1400 jaar ,en niet alleen Moslims


    Vraag het bijv het maar aan de indianen

    Je hebt hier en daar wat feitjes gemist denk ik. Geeft niet, in dit land is dat niet dodelijk.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Gelul.
    Ik denk dat de achterliggende oorzaak van het moslimterrorisme frustratie is: het gevoel mislukt te zijn ...
    Sommige moslims denken hun lage status hier op aarde op te kunnen krikken door wraak te nemen op wat zij beschouwen als oorzaak van hun lage status en alle ellende hier op aarde: "het Westen". Jaloersheid op het succes van "het Westen" speelt hierbij ook een rol ...
    Dit betwijfel ik. Vanaf haar oorsprong is de islam in oorlog geweest. In een dikke eeuw vestigden ze een rijk vanaf de Atlantische Oceaan tot aan China. Religieus terrorisme is gewoon een andere manier van oorlog voeren. Anders georganiseerd, maar wel degelijk oorlog.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    vreemd maar ik zie dat niet in India indonesie Thailand brunei Turkije etc etc maar wel in landen waar het westen dictators steunt of in landen waar zij fysiek aanwezig is..
    hoe verklaar je dat..
    Indonesiƫ? Thailand? Turkije? Even goed googelen!
    India? Even googelen... regelmatig aanslagen op niet-moslims. Islamitische vrijheid, zeg maar.
    Brunei? Geen idee. Daar lijkt het nog goed te gaan. Wel islamitische rechtspraak Sharia), ook voor de bijna 50% niet-islamieten. Daar vind ik iets van.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Indonesiƫ? Thailand? Turkije? Even goed googelen!
    India? Even googelen... regelmatig aanslagen op niet-moslims. Islamitische vrijheid, zeg maar.
    Brunei? Geen idee. Daar lijkt het nog goed te gaan. Wel islamitische rechtspraak Sharia), ook voor de bijna 50% niet-islamieten. Daar vind ik iets van.
    Zo even 2 landen islamitisch maken.
    Thailand en india toch knap als dat zo kan.
    No religions of the world is higher than humanity.