1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    vreemd maar ik zie dat niet in India indonesie Thailand brunei Turkije etc etc maar wel in landen waar het westen dictators steunt of in landen waar zij fysiek aanwezig is..
    hoe verklaar je dat..
    Turken zijn toch wel heel erg goed in het oorlog voeren met de Koerden.
    Ook waren de Turken goed bedreven in het uitroeien van Armenen (Traditioneel behoort een groot deel van Oost Turkije tot het Armeense grond gebied)

    Indonesie heeft vooral in Oost timoor verschrikkelijk huis gehouden onder Timorezen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Turken zijn toch wel heel erg goed in het oorlog voeren met de Koerden.
    Ook waren de Turken goed bedreven in het uitroeien van Armenen (Traditioneel behoort een groot deel van Oost Turkije tot het Armeense grond gebied)

    Indonesie heeft vooral in Oost timoor verschrikkelijk huis gehouden onder Timorezen.
    Misschien maar sommige europeanen ( en amerikanen)zijn goed in 1,5 miljoenen mensen vermoorden kinderen ontvoeren. Negers zonder enige reden tot slaven maken. 2 autombo-bommen Japan knallen. Gifstoffen op kinderen in Vietnam verspreiden en dan nog voor vrijheid spreken.

    Afghanistan zomaar binnenvallen. Oow ja en als de moslims er niet zijn dan is de russen hun schuld. Als de russen er niet meer zijn dan gaan we weer terug naar de joden en dan geven jullie de joden weer de schuld. altijd iemand anders ze schuld, ik als een moslim als ik iets verkeerds doe dan herkend ik dat want ik en een man en geen lafaard en geen een leugenaar.


    Ik heb niks tegen Nederlanders hoor, maar dit slaat echt helemaal nergens op.de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Misschien maar sommige europeanen ( en amerikanen)zijn goed in 1,5 miljoenen mensen vermoorden kinderen ontvoeren. Negers zonder enige reden tot slaven maken. 2 autombo-bommen Japan knallen. Gifstoffen op kinderen in Vietnam verspreiden en dan nog voor vrijheid spreken.

    Afghanistan zomaar binnenvallen. Oow ja en als de moslims er niet zijn dan is de russen hun schuld. Als de russen er niet meer zijn dan gaan we weer terug naar de joden en dan geven jullie de joden weer de schuld. altijd iemand anders ze schuld, ik als een moslim als ik iets verkeerds doe dan herkend ik dat want ik en een man en geen lafaard en geen een leugenaar.


    Ik heb niks tegen Nederlanders hoor, maar dit slaat echt helemaal nergens op.de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

    Heb je hier en daar niet wat historische feitjes gemist? Geeft niet hoor, dit soort uitspraken zijn hier niet dodelijk.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Tienermeisje blaast zichzelf op in moskee Kameroen: 5 doden

    Door een zelfmoordaanslag in een moskee in het noorden van Kameroen zijn woensdag vijf gelovigen die aan het bidden waren om het leven gekomen. Volgens de autoriteiten liep een jong meisje met een bomgordel om naar binnen en blies zich daar op.

    Nigeria wordt al jaren geteisterd door een bloedige strijd. Bij de strijd tussen het land en terreurgroep Boko Haram lieten al zeker 20.000 mensen het leven. De omringende landen hebben een troepenmacht opgezet om te helpen bij de strijd. Maar ook in die landen, waaronder Tsjaad en Kameroen, worden soms aanslagen gepleegd.

    https://www.ad.nl/buitenland/tienerm...oden~abf63c05/

    Oorzaak Westerse tirannie?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Tienermeisje blaast zichzelf op in moskee Kameroen: 5 doden

    Door een zelfmoordaanslag in een moskee in het noorden van Kameroen zijn woensdag vijf gelovigen die aan het bidden waren om het leven gekomen. Volgens de autoriteiten liep een jong meisje met een bomgordel om naar binnen en blies zich daar op.

    Nigeria wordt al jaren geteisterd door een bloedige strijd. Bij de strijd tussen het land en terreurgroep Boko Haram lieten al zeker 20.000 mensen het leven. De omringende landen hebben een troepenmacht opgezet om te helpen bij de strijd. Maar ook in die landen, waaronder Tsjaad en Kameroen, worden soms aanslagen gepleegd.

    https://www.ad.nl/buitenland/tienerm...oden~abf63c05/

    Oorzaak Westerse tirannie?
    Westerse tirannie? Ik denk het niet. Maar hoe lang duurt het nog voordat de wereld gewaarschuwd wordt voor een genocide op Boko Haram?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Heb je hier en daar niet wat historische feitjes gemist? Geeft niet hoor, dit soort uitspraken zijn hier niet dodelijk.
    Wat dit ?


    Hiroshima Atomic Bomb Video


    https://www.youtube.com/watch?v=AtSt5XZ7fq4

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    het wordt nu wel beetje cliche


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    vreemd maar ik zie dat niet in India indonesie Thailand brunei Turkije etc etc maar wel in landen waar het westen dictators steunt of in landen waar zij fysiek aanwezig is..
    hoe verklaar je dat..
    +

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Westerse tirannie? Ik denk het niet. Maar hoe lang duurt het nog voordat de wereld gewaarschuwd wordt voor een genocide op Boko Haram?
    Nadat de wereld gewaarschuwd wordt voor de westerse en Amerikaanse genocide op onschuldige Sunni Moslims.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    " Westers tirannie is oorzaak voor moslim terrorisme "

    Hoe durf je dit te zeggen!!!!...ze komen slechts vrede, vrijheid en democratie brengen


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Amerikanen hebben vrede in Syriƫ gebracht afgelopen jaren. Kun je niet ontkennen


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Nadat de wereld gewaarschuwd wordt voor de westerse en Amerikaanse genocide op onschuldige Sunni Moslims.
    Amerika is vrede


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Vrijheid en vrede brengen. De Irakezen, Afghanen en Syriƫrs kunnen de amerikanen niet genoeg bedanken voor hun inzet


  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Turken zijn toch wel heel erg goed in het oorlog voeren met de Koerden.
    Ook waren de Turken goed bedreven in het uitroeien van Armenen (Traditioneel behoort een groot deel van Oost Turkije tot het Armeense grond gebied)

    Indonesie heeft vooral in Oost timoor verschrikkelijk huis gehouden onder Timorezen.
    je hebt het hier over communistische terroristen en christenen..
    moeilijk he een discussie volgen en blijkbaar heb je niet door dat jouw geplaatste reactie niet meer herinnert..
    last van korte termijn geheugen..

    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Vooral moslims zijn meester in het afmaken van moslims
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    " We komen jullie bevrijden "