1. #1
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Positiviteit



    Hou van jezelf en je lichaam zoals je bent. Er is maar 1 jij

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Schaam jullie niet voor jullie lichaamshaar ! Niks vies of onvrouwelijks aan dames. Kwestie van wassen.
    Elke vrouw groeit het. De ene meer dan de andere en sommigen meer dan bepaalde mannen. Is erfelijk bepaald. Het is hoe je geschapen bent. Beenharen armharen buik rug borsthaartjes haartjes op de handen. Waar dan ook.

    Ik ben niet anti ontharen ofzo maar tegen heel het idee dat lichaamshaar bij vrouwen vies en onvrouwelijk is
    Velen die zich onzeker voelen erdoor denken een verkeerde mannelijke lichaam te hebben
    Het doet me goed als iemand zich goed voelt in haar vel en met haar lichaamshaar mocht ze het willen laten staan.
    Eenieder moet zelf kunnen doen wat diegene wilt zonder enige druk of ideaalbeeld.
    Persoonlijk vind ik het mooi. Een vorm van volwassenheid is het in mijn ogen ook.

    Kijk naar de vrouwen in rkempo. Daar laten ze het gerust volgroeien hun beenharen. Zonder zorgen.
    Of die huisvrouwen hier. Je hebt het vast weleens gezien bij een van je tantes oid.
    Waarom kan het bij hun wel zonder zorgen. Denk ik dan bij mezelf

    Ik ben nu 25. In groep 6 heb ik een klasgenootje weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Blanke huid en zwarte haren die het extra duidelijk zichtbaar maakte. Benen armen handen. Niemand die ooit ingreep. Leraren niet. Die zeiden altijd dat ze niet moest klagen. Ook niet nadat haar ouders langskwamen Ook ik niet terwijl ik me er echt boos om maakte. Elke gymles elke zwemles. Van alles genoemd worden. Dit alles tot ze verhuisd is. Nooit meer wat van haar vernomen. Onbewust heeft het denk ik iets met me gedaan

    Beetje verheldering hoop ik...


  3. #3
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    waar slaat dit godverdomme nou weer op.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    waar slaat dit godverdomme nou weer op.
    Niet zo woest jij. Dit slaat op wat er staat

    Laat me het anders doen.

    Hoe denk jij over lichaamshaar bij vrouwen ?

    Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad.
    De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven. Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben. Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.
    Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.

    Waarom kunnen vrouwen in sommige landen wel gewoon met volle beenharen rondlopen. Marokko en zelfs oudere maghrebia's hier in nl. En is het hier bij 1 stoppel gelijk al tfoe a3lik. Snap je me een beetje oom chan ?

  5. #5
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ben je weer bezig
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #6
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Doet me denken aan i'm cate(of caithlyn weet ik t) die transgender vader van kim k hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ben je weer bezig
    Sommige dingen veranderen niet

  8. #8
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Niet zo woest jij. Dit slaat op wat er staat

    Laat me het anders doen.

    Hoe denk jij over lichaamshaar bij vrouwen ?

    Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad.
    De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven. Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben. Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.
    Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.

    Waarom kunnen vrouwen in sommige landen wel gewoon met volle beenharen rondlopen. Marokko en zelfs oudere maghrebia's hier in nl. En is het hier bij 1 stoppel gelijk al tfoe a3lik. Snap je me een beetje oom chan ?
    wat voor een type antwoord wil je. Vanuit het perspectief van een zachtaardige man of het perspectief van een die-hard mocro ?

    Je krijgt in beiden gevallen een serieus antwoord die ik oprecht meen.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Jij hebt geen respect voor ieders voorkeur. Je drukt je mening door. Fijn dat jij niks hebt tegen een vacht, maar je hebt liever dat de hele wereld met vacht rondloopt een soort van controle willen uitoefenen op de rest? Ook al geef je aan niks te hebben tegen ontharen, maar je topics ....

    En hoe kom je erbij dat vrouwen in erkempoe hun haren laten groeien?? Zij hebben meestal minder haren van nature door de gezonde leefstijl die zij daar hebben. Als je als vrouw veel haa rop je lijf hebt, zou je het eerst moeten kijken naar of je niet een hormonale disbalans hebt.

    Bepaalde lichaamshaar moet je wel verwijderen!

    Misschien moet je nog wat verwerken van groep6, ik zou daar aan werken! De wereld is niet ellendeloos, maar het is een keuze om te lijden.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Jij hebt geen respect voor ieders voorkeur. Je drukt je mening door. Fijn dat jij niks hebt tegen een vacht, maar je hebt liever dat de hele wereld met vacht rondloopt een soort van controle willen uitoefenen op de rest? Ook al geef je aan niks te hebben tegen ontharen, maar je topics ....

    En hoe kom je erbij dat vrouwen in erkempoe hun haren laten groeien?? Zij hebben meestal minder haren van nature door de gezonde leefstijl die zij daar hebben. Als je als vrouw veel haa rop je lijf hebt, zou je het eerst moeten kijken naar of je niet een hormonale disbalans hebt.

    Bepaalde lichaamshaar moet je wel verwijderen!

    Misschien moet je nog wat verwerken van groep6, ik zou daar aan werken! De wereld is niet ellendeloos, maar het is een keuze om te lijden.
    Er is een verschil tussen opdringen en motiveren mamavanm.
    Heb ik ergens ooit geschreven dat je het MOET laten groeien ?
    Lees aub eerst.

    Ik baseer dat op persoonlijke ervaringen. Dingen die ik veelvuldig met eigen ogen gezien heb.
    Het is natuurlijk ook streekgebonden.

    En daarom dat ik specifiek benen en armen zeg.
    Oksels en schaamstreek is van de Soenna

    Wie zegt dat ik lijdt ?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Vrouwen in rkampoe halen het haar op de benen weg met een puimsteen en sommigen laten het gewoon zo...iedereen moet zelf weten.

    Ik begrijp eerlijk gezegt niet waarom jij je zo druk maakt over haar op het lichaam...iedereen moet toch zelf weten wat ie met zijn lichaam doet ?

    Ik vind dat MamaVanM wel een punt heeft.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-09-2017

    gewoon puur natuur toch

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Ik ben niet anti ontharen ofzo maar tegen heel het idee dat lichaamshaar bij vrouwen vies en onvrouwelijk is
    Velen die zich onzeker voelen erdoor denken een verkeerde mannelijke lichaam te hebben
    Het doet me goed als iemand zich goed voelt in haar vel en met haar lichaamshaar mocht ze het willen laten staan.
    Eenieder moet zelf kunnen doen wat diegene wilt zonder enige druk of ideaalbeeld.
    Persoonlijk vind ik het mooi. Een vorm van volwassenheid is het in mijn ogen ook.
    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Vrouwen in rkampoe halen het haar op de benen weg met een puimsteen en sommigen laten het gewoon zo...iedereen moet zelf weten.

    Ik begrijp eerlijk gezegt niet waarom jij je zo druk maakt over haar op het lichaam...iedereen moet toch zelf weten wat ie met zijn lichaam doet ?

    Ik vind dat MamaVanM wel een punt heeft.
    Bewustzijn creƫren. Dat is het enige. Dames die ermee zitten proberen een positief gevoel te geven en te laten weten dat er niks mis met ze is. Dat er niks vies of onvrouwelijks is. Als er iets iets opdringt dan is het de ontharingsindustrie en alle reclame eromheen. Het idee dat vrouwen glad moeten zijn en haarloos. Reclames waar gladde benen geschoren geharsd gewaxt worden...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Er is een verschil tussen opdringen en motiveren mamavanm.
    Heb ik ergens ooit geschreven dat je het MOET laten groeien ?
    Lees aub eerst.

    Ik baseer dat op persoonlijke ervaringen. Dingen die ik veelvuldig met eigen ogen gezien heb.
    Het is natuurlijk ook streekgebonden.

    En daarom dat ik specifiek benen en armen zeg.
    Oksels en schaamstreek is van de Soenna

    Wie zegt dat ik lijdt ?
    Laat het los jongeman, echt waar laat het los. Ieder zijn beproeving, ieder zijn voorkeur.

    Er zijn miljoenen mensen die nu ongevraagd aan het vechten zijn voor de rechten van de moslim vrouw

    De vrouw moet imam worden voor de mannen
    DE vrouw moet niet onderdrukt worden met een hoofddoek
    De vrouw moet niet onderdrukt worden met een burkini
    De vrouw moet zelf weten met welke afkomst of religie ze trouwt

    .........

    allemaal mensen die ergens iets van vinden en het door willen drukken onder 'Ik kom voor de rechten van de (moslim) vrouw'

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Wat the H.. heb ik nu gelezen?...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."