1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    12 september 2017 20:45 || FC Barcelona - Juventus

    Fino alla fine, forza Juventus!
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    12 september 2017 20:45 || FC Barcelona - Juventus

    Hup Juve!


    De Achterhoede van Juve is dit seizoen aardig verzwakt ...Dybala is in topvorm

    Ik ga voor een 2-2

  3. #3
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Més que un club, visca el Barça! ;o

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hup Juve!


    De Achterhoede van Juve is dit seizoen aardig verzwakt ...Dybala is in topvorm

    Ik ga voor een 2-2
    Er reizen veel spelers niet mee. Geen Marchisio, Khedira, Chiellini, Cuadrado en Mandzukic. Bernardeschi en Douglas Costa gaan op de vleugels moeten spelen met Dybala op 10 en Higuain voorin. Wedden dat Allegri met Sturaro zal starten op één van de vleugelposities?
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Ik hoop op een doelpunten festijn en mogen de beste winnen.

    En neeeee ik ben niet perse voor Juventus omdat ik een liefhebber ben van Real Madrid.

    Ik ben niet zo zielig net als de Barca supporters die vorig seizoen de finale voor Juventus waren.

    Ik ben voor de beste en hoop op masterclass van Messi en Dybala en hoop op hoog niveau van Pjanic en Iniesta.

    Natuurlijk hoop ik niet op schwalbes van Suarez en Alba. moge de beste winnen!!
    Hala Madrid y nada mas

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Er reizen veel spelers niet mee. Geen Marchisio, Khedira, Chiellini, Cuadrado en Mandzukic. Bernardeschi en Douglas Costa gaan op de vleugels moeten spelen met Dybala op 10 en Higuain voorin. Wedden dat Allegri met Sturaro zal starten op één van de vleugelposities?
    Dat wordt het wel lastig man ,..kleine overwinning voor Barca ben ik bang.


    Rugani en Benatia gaan dus het centrum vormen ?
    Heb Juve nog niet spelen dit seizoen ..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Hala Madrid y nada mas

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat wordt het wel lastig man ,..kleine overwinning voor Barca ben ik bang.


    Rugani en Benatia gaan dus het centrum vormen ?
    Heb Juve nog niet spelen dit seizoen ..
    Ja, zij gaan achterin starten. Mou7aar dat Barzagli zal starten, hij zal wel laat invallen als Juve aan het winnen is om die voorsprong te verdedigen.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Er reizen veel spelers niet mee. Geen Marchisio, Khedira, Chiellini, Cuadrado en Mandzukic. Bernardeschi en Douglas Costa gaan op de vleugels moeten spelen met Dybala op 10 en Higuain voorin. Wedden dat Allegri met Sturaro zal starten op één van de vleugelposities?
    allemaal kampioenen helaas!
    Hala Madrid y nada mas

  10. #10
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #11
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Buffon: "I told Messi that 'no matter who wins the individual trophies, you remain the best player in the world.'"

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #12
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium


    Die trap van Mane

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Gaat Messi dan eindelijk scoren tegen Buffon

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Kan ook zijn dat Allegri met Barzagli op rechtsback zal starten i.p.v. De Sciglio.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.126
    05-01-2010

    Barcajoden worden geneukt door Juventus