1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    276
    25-08-2012

    Er achter komen dat de man met wie je 6 maanden contact hebt, hartstikke getrouwd is.

    De titel spreekt voor zich.


    Ik heb dus contact met een man en nu ben ik er gisteren achter gekomen dat deze man getrouwd is.
    Zoveel leugens niet normaal.
    Hij weet nog niet dat ik het weet.

    Nu zit ik in twijfel, moet ik het zijn vrouw vertellen of moet ik de hond gewoon blokkeren en hier mijn les trekken.
    Er zijn ook kinderen in het spel, ik ben bang dat als ik het zijn vrouw vertel dat ik veel ellende veroorzaak voor die vrouw. Aan de andere kant denk ik dat als het mijn man was geweest dat had ik het willen weten.

    Dames brand los, wie heeft dit ook meegemaakt? Ik vind persoonlijk dat vreemdgaande mensen man of vrouw aan de schandpaal moeten.
    "Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis"

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik zou het niet zeggen want die gaan dan super veel ellende krijgen en niet alleen het gezin, maar haar famillie wordt er ook bij betrokken en zijn famillie ook.


    Het is heel lastig!

  3. #3
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Ik zou het laten gaan. Vrouwen van vreemdgangers weten het heus wel.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    A3oedoe billah, wat is er met onze oemmah aan de hand. Daar een topic met vrouw die zina pleegt, hier een topic van getrouwde man die zina pleegt.

    Ik heb zelf de fout gemaakt in de andere topic door advies te geven zonder Islamitische kennis. Je moet je vraag stellen bij iemand die Islamitische kennis heeft.

    _-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    276
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Ik zou het niet zeggen want die gaan dan super veel ellende krijgen en niet alleen het gezin, maar haar famillie wordt er ook bij betrokken en zijn famillie ook.


    Het is heel lastig!
    Dat dacht ik dus ook. Want nu is het mijn woede die ik kwijt wil en wat voor ellende ga ik die vrouw dan bezorgen. Maar hij verdient echt wel straf.
    "Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis"

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    6 maanden is wel lang...

  7. #7
    Alhamdoelilah.

    Reacties
    71
    26-10-2016

    Niks zeggen. Laat die kinderen aub met hun vader. Stuur hem bericht en zeg tegen hem vrees Allah, wees trouw aan je vrouw en ga niet vreemd. Je moet zeggen ik heb het niet gezegd tegen je vrouw om je een kans te geven zodat je berouwvol terugkeert naar Allah voor je slechte daad.

    En jij moet ook stoppen met contact zoeken met vreemde mannen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Hopefull- Bekijk reactie
    Niks zeggen. Laat die kinderen aub met hun vader. Stuur hem bericht en zeg tegen hem vrees Allah, wees trouw aan je vrouw en ga niet vreemd. Je moet zeggen ik heb het niet gezegd tegen je vrouw om je een kans te geven zodat je berouwvol terugkeert naar Allah voor je slechte daad.

    En jij moet ook stoppen met contact zoeken met vreemde mannen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #9
    Bluf me niet, ja

    Reacties
    118
    06-07-2013

    Op de hoogte brengen. Zijn vrouw zal jou eeuwig dankbaar zijn. Die hond moet aangepakt worden.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    121
    20-06-2015

    na 6 maanden kom je er pas achter

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door luwea Bekijk reactie
    De titel spreekt voor zich.


    Ik heb dus contact met een man en nu ben ik er gisteren achter gekomen dat deze man getrouwd is.
    Zoveel leugens niet normaal.
    Hij weet nog niet dat ik het weet.

    Nu zit ik in twijfel, moet ik het zijn vrouw vertellen of moet ik de hond gewoon blokkeren en hier mijn les trekken.
    Er zijn ook kinderen in het spel, ik ben bang dat als ik het zijn vrouw vertel dat ik veel ellende veroorzaak voor die vrouw. Aan de andere kant denk ik dat als het mijn man was geweest dat had ik het willen weten.

    Dames brand los
    , wie heeft dit ook meegemaakt? Ik vind persoonlijk dat vreemdgaande mensen man of vrouw aan de schandpaal moeten.
    zo fake dit

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door paarsokken Bekijk reactie
    na 6 maanden kom je er pas achter
    is een onzinverhaal serieus

  13. #13
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik kan niet wachten om het tegen zn vrouw te zeggen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #14
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Is niet aan jou om te vertellen. Zou het contact onmiddellijk verbreken een confrontatie is hij niet eens waard.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Het feit dat je het wil vertellen heeft niks met jouw gevoel te maken?

    Ik vind het maar vreemd dat je actie wilt ondernemen....ik zou heel gauw afstand nemen van de situatie.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.