1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    317
    18-01-2015

    Sommige zijn hier echt gefrustreerd.

    Voor degene die het niet geloven. Pm en ik vertel je wie hij is.
    Hij is zwaar actief hier.
    Account wordt beheerd door 3 zussen

  2. #137
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Wat een leuk spel. Als 10 mensen je pmen krijgen we dan een prijs?

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    203
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Ze zoeken die mannen zelf op joh hehehe. Wanneer hun plannen in duigen vallen gaan ze opzoek naar zijn exvrouw. Als zij hem niet kan krijgen dan mag niemand hem krijgen, en zelfs zijn vrouw verdient hem niet!! Dit soort wijven eindigen als de grootste hoeren, letterlijk van de 1 naar de andere en uiteindelijk blijven ze een eenzame oude vrijsters!!
    Daar zit een kern van waarheid in.

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    203
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Kern?? Dat is de waarheid hehehe. Dat is geen hoger wiskunde!! Een vrouw is alleen wraakzuchtig wanneer ze een persoon wil die ze niet of niet meer kan krijgen hehe.
    Daarom zegt Allah in de koran: "Dit is zeker een list van u, vrouwen. Uw list is inderdaad sterk."

    en over Saijthaan zegt Allah: "Voorwaar, de listen van de Satan zijn zwak"

    Liever trouwen met de Saijthaan, dan met een Marokkaanse vrouw, zou je denken. A3oedoe bi'Allah

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door luwea Bekijk reactie
    Ik heb er even goed over nagedacht.

    Zijn nummer geblokkeerd en doe er verder niets mee. Zijn vrouw moet er zelf maar achter komen, ik ga het haar niet vertellen.
    Voor mij weer een les en nog minder vertrouwen in mannen.
    Een contact aangaan wat verboden is, maar tegelijkertijd loyaliteit verwachten. Dat ontgaat mij altijd. Het is alsof je op een functie gaat solliciteren waar je de diploma's niet voor hebt, maar tegelijkertijd verwacht je wel dat je de functie krijgt.

    Misschien is het een idee om vooral een gezonde vorm van zelfreflectie te hanteren. Dat werkt echt in het leven.

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-04-2012

    Bij mijn nichtje ging het zo ver dat hij haar hand heeft gevraagd bij mijn oom en tante terwijl hij getrouwd is!! Later is ze erachter gekomen omdat zijn vrouw haar had gebeld

    Sommige mannen weten niet wat ze aanrichten!! Gedraag je en laat vrouwen met rust. Je wilt toch ook niet dat jouw dochter zoiets overkomt.

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Booble Bekijk reactie
    Daarom zegt Allah in de koran: "Dit is zeker een list van u, vrouwen. Uw list is inderdaad sterk."

    en over Saijthaan zegt Allah: "Voorwaar, de listen van de Satan zijn zwak"

    Liever trouwen met de Saijthaan, dan met een Marokkaanse vrouw, zou je denken. A3oedoe bi'Allah
    Mag ik het versnummer van de eerste zin die je noemt?

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Bij de duivel lees je de koran en hij vlucht maar de mens kun je koran blijven lezen tot je een ons weegt, die zal doorgaan met zijn of haar duivelse praktijken hehehe.
    Jullie praten echt zonder kennis over ons geloof nu.

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Mag ik het versnummer van de eerste zin die je noemt?
    Dit wordt vaak gebruikt door onze geweldige mannen. Hafidahoem Allah.

    De ayaa is uit soerat Youssef, en verwijst naar het gescheurde hemd van profeet Youssef, ina kayduna 3adiem...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Pocahontasjee Bekijk reactie
    Bij mijn nichtje ging het zo ver dat hij haar hand heeft gevraagd bij mijn oom en tante terwijl hij getrouwd is!! Later is ze erachter gekomen omdat zijn vrouw haar had gebeld

    Sommige mannen weten niet wat ze aanrichten!! Gedraag je en laat vrouwen met rust. Je wilt toch ook niet dat jouw dochter zoiets overkomt.
    Ik kan mij dat niet voorstellen. Een getrouwde man wil vooral genieten en gaan aankloppen zou ik nu niet direct onder die noemer invullen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    224
    30-11-2014

    Heeft hij dan met jou geslapen "(omdat je zegt een vreemdgaande man)" als hij met jou wou trouwen dan is het geen vreemdgaande man maar iemand die gewoon een tweede vrouw wil.

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-04-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik kan mij dat niet voorstellen. Een getrouwde man wil vooral genieten en gaan aankloppen zou ik nu niet direct onder die noemer invullen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Na alles wat er gebeurd in deze wereld en het je niet kunnen voorstellen? Wie kan het zich wel voorstellen? Tegenwoordig schrik ik nergens meer van.

  13. #148
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Het valt niet goed te praten als de 1 de ander misleidt, maar wat hier onderling gebeurt klopt ook voor geen meter. Vrouwen hitsen elkaar op om maar een ravage aan te richten omdat ze op hun "bliep" zijn getrapt.

    Gaan ze samenspannen of vrouwen op de hoogte stellen die geen banden met ze hebben zodat ze alles voor zoveel mogelijk mensen kunnen verpesten.

    Zulke fouten moeten gestraft worden maar 1 jullie zijn geen rechters en 2 Allah swt bestaat

    Jullie hebben toch hersens gekregen? Dus doe niet alsof je trots je hersens zijn en je hersens naar je schoenen zijn gegleden want jullie komen wanhopig bitter gefrustreerd wraakzuchtig en eerlijk gezegd ook viezig over.

    Als je niet met hem hebt geslapen overleef je het wel. Zo niet, begin na te denken over je eigen valkuilen

  14. #149
    -

    Reacties
    2.254
    11-11-2012

    Vreemdgaan scoort verdomd goed op dit forum. Vraag me af hoe dat komt.

  15. #150
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door N_ByNature Bekijk reactie
    Vreemdgaan scoort verdomd goed op dit forum. Vraag me af hoe dat komt.
    Omdat dit een fitna forum is.