+ Reageer
Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 15 ... LaatsteLaatste
181 tot 195 van 275
    MVC Lid

Reacties
    185
    03-09-2017

Citaat Geplaatst door Booble Bekijk reactie
    Wow, waar komen jullie die mannen tegen eigenlijk, tijdens een lezing in de moskee wanneer jullie naar buiten komen of zo?
    Moskeeganger of niet, baardemans of niet, islamitische kledij of niet, tegenwoordig zegt dat vrij weinig over een persoon.

Als jij denkt dat bovenstaande personen niet vreemd gaan, dan woon je ergens onder een steen.
    Choose to be better.

**

Reacties
    167
    08-12-2016

Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Moskeeganger of niet, baardemans of niet, islamitische kledij of niet, tegenwoordig zegt dat vrij weinig over een persoon.

Als jij denkt dat bovenstaande personen niet vreemd gaan, dan woon je ergens onder een steen.
    ++
    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Hey blijf van onze kaffir vrouwen af.

Verbannen

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Ze zoeken die mannen zelf op joh hehehe. Wanneer hun plannen in duigen vallen gaan ze opzoek naar zijn exvrouw. Als zij hem niet kan krijgen dan mag niemand hem krijgen, en zelfs zijn vrouw verdient hem niet!! Dit soort wijven eindigen als de grootste hoeren, letterlijk van de 1 naar de andere en uiteindelijk blijven ze een eenzame oude vrijsters!!
    Up

MVC Lid

Reacties
    297
    18-01-2015

Sommige zijn hier echt gefrustreerd.

Voor degene die het niet geloven. Pm en ik vertel je wie hij is.
    Hij is zwaar actief hier.
    Uniek

Verbannen

Reacties
    156
    17-07-2017

Ik ben wel benieuwd wie deze loser is die met jou vreemd is gegaan!! Ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar hoe die eruit ziet hehehe. Zeker shi handicap!!

Verbannen

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Wat een leuk spel. Als 10 mensen je pmen krijgen we dan een prijs?

Verbannen

Reacties
    156
    17-07-2017

Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Wat een leuk spel. Als 10 mensen je pmen krijgen we dan een prijs?
    Ik heb haar ook gepmd van dat ik benieuwd ben naar wie die loser is?? Niks teruggekregen hehe

**

Reacties
    167
    08-12-2016

Citaat Geplaatst door Opzoek25 Bekijk reactie
    Sommige zijn hier echt gefrustreerd.

Voor degene die het niet geloven. Pm en ik vertel je wie hij is.
    Hij is zwaar actief hier.
    , je bent bestie met zijn vrouw en verkondigd hier dat hij is vreemdgaan? Meid, minder movies kijken graag.
    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Hey blijf van onze kaffir vrouwen af.

MVC Lid

Reacties
    191
    07-03-2017

Ze zoeken die mannen zelf op joh hehehe. Wanneer hun plannen in duigen vallen gaan ze opzoek naar zijn exvrouw. Als zij hem niet kan krijgen dan mag niemand hem krijgen, en zelfs zijn vrouw verdient hem niet!! Dit soort wijven eindigen als de grootste hoeren, letterlijk van de 1 naar de andere en uiteindelijk blijven ze een eenzame oude vrijsters!!
    Daar zit een kern van waarheid in.

Verbannen

Reacties
    156
    17-07-2017

Daar zit een kern van waarheid in.
    Kern?? Dat is de waarheid hehehe. Dat is geen hoger wiskunde!! Een vrouw is alleen wraakzuchtig wanneer ze een persoon wil die ze niet of niet meer kan krijgen hehe.

MVC Lid

Reacties
    191
    07-03-2017

Kern?? Dat is de waarheid hehehe. Dat is geen hoger wiskunde!! Een vrouw is alleen wraakzuchtig wanneer ze een persoon wil die ze niet of niet meer kan krijgen hehe.
    Daarom zegt Allah in de koran: "Dit is zeker een list van u, vrouwen. Uw list is inderdaad sterk."

en over Saijthaan zegt Allah: "Voorwaar, de listen van de Satan zijn zwak"

Liever trouwen met de Saijthaan, dan met een Marokkaanse vrouw, zou je denken. A3oedoe bi'Allah

Verbannen

Reacties
    156
    17-07-2017

Daarom zegt Allah in de koran: "Dit is zeker een list van u, vrouwen. Uw list is inderdaad sterk."

Liever trouwen met de Saijthaan, dan met een Marokkaanse vrouw, zou je denken. A3oedoe bi'Allah
    Bij de duivel lees je de koran en hij vlucht maar de mens kun je koran blijven lezen tot je een ons weegt, die zal doorgaan met zijn of haar duivelse praktijken hehehe.

MVC Lid

Reacties
    18.548
    22-03-2009

Citaat Geplaatst door luwea Bekijk reactie
    Ik heb er even goed over nagedacht.

Zijn nummer geblokkeerd en doe er verder niets mee. Zijn vrouw moet er zelf maar achter komen, ik ga het haar niet vertellen.
    Voor mij weer een les en nog minder vertrouwen in mannen.
    Een contact aangaan wat verboden is, maar tegelijkertijd loyaliteit verwachten. Dat ontgaat mij altijd. Het is alsof je op een functie gaat solliciteren waar je de diploma's niet voor hebt, maar tegelijkertijd verwacht je wel dat je de functie krijgt.

Misschien is het een idee om vooral een gezonde vorm van zelfreflectie te hanteren. Dat werkt echt in het leven.

MVC Lid

Reacties
    116
    18-04-2012

Bij mijn nichtje ging het zo ver dat hij haar hand heeft gevraagd bij mijn oom en tante terwijl hij getrouwd is!! Later is ze erachter gekomen omdat zijn vrouw haar had gebeld

Sommige mannen weten niet wat ze aanrichten!! Gedraag je en laat vrouwen met rust. Je wilt toch ook niet dat jouw dochter zoiets overkomt.

MVC Lid

Reacties
    2.455
    26-12-2013

Mag ik het versnummer van de eerste zin die je noemt?