1. #16
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Maar nu even eerlijk. Herkent iemand dit?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Nou dan heb je niet goed opgelet snotneus, het gros Is gewoon in Marokko geboren. De ringleader van de laatste cel in Barcelona was in marokko geboren en opgegroeid, en ook meerdere ja knikkers (zoals jouw soort) van de cel geboren in Maruecos.

    Je reactie was eindelijk eens inhoudelijk alleen slaat het als een tang op een varken. Heel Noord Afrika ruikt en ziet hoe eerlijk beleid hoort te zijn, maar het enige wat wij hebben zijn dictators vermomd als koning, kolonel en generaal.

    Ya Rabi najina men had al mujrimin.
    Het gros is hier opgegroeid net zoals die chemkara die elkaar afknallen om coke hier in de straten van amsterdam je kan meschien mo6 van alles op de schuld geven binnen de grenzen van marokko . Maar eenmaal gevlucht naar europa en je woont er 50 jaar en je hebt niks bereikt dan een slechte naam opbouwen is.dat niet meer de verantwoordelijkheid van de koning. Euro marokkaantjes kanspareltjes zoals jou moeten eens leren hun fouten te corigeren inplaats van iedereen de schuld geven van je falen . Maar dat wilt jou soort natuurlijk niet die wilt in zijn situatie blijven zodat anderen continu je handje moet vasthouden jou soort zal nooit veranderen .

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Misschien moet je jezelf ook opblazen maar dan lekker ver weg in een bos
    Sorry ben geen chemkara of een khawarij om mij zelf op te blazen .

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    https://www.thesun.co.uk/news/429068...ssels-finland/ Handig chek dit eens en kom mij nu zeggen dat ze niet in europa zijn geboren .

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    https://www.thesun.co.uk/news/429068...ssels-finland/ Handig chek dit eens en kom mij nu zeggen dat ze niet in europa zijn geboren .
    is er iemand die uit al hoceima komt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Kijk zie je nog meer smoesjes en leugens alsof als iemand die in een andere stad dan al hoceima woont geen berber is . En hoe zit het met de hasj en cokehandel dat doen de heillige riffijnen zeker ook niet .

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Kijk zie je nog meer smoesjes en leugens alsof als iemand die in een andere stad dan al hoceima woont geen berber is . En hoe zit het met de hasj en cokehandel dat doen de heillige riffijnen zeker ook niet .
    nogmaals komt er iemand uit al hoceima ja of nee en waarom..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ze komen uit al hoceima en andere steden en alles heeft te maken met opvoeding want anders was er geen 1 die vanuit de paradijs europa die zichzelf gaat opblazen of in het midden oosten of europa .Net zoals vele andere marokkanen in europa die elkaar afknallen om coke of in de prostietutie zitten allemaal met opvoeding te maken

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Er zijn genoeg riffijnen die zichzelf hebben opgeblaast in syrie ,en natuurlijk is coke beter voor jou dat zou iedere imorele mens zeggen inplaats dat hij van zijn luie reet komt om te gaan werken.

  10. #25

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ze komen uit al hoceima en andere steden en alles heeft te maken met opvoeding want anders was er geen 1 die vanuit de paradijs europa die zichzelf gaat opblazen of in het midden oosten of europa .Net zoals vele andere marokkanen in europa die elkaar afknallen om coke of in de prostietutie zitten allemaal met opvoeding te maken
    en wie zijn het die hier in europa aanslagen hebben gepleegd..
    noem eens wat namen en waar uit al hoceima zijn zij gekomen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    hoe oud ben je als je het verschil niet weet tussen al hoceima en nador..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De stad heeft er niks mee te maken dat stammengedrag is meer voor jou en je azul vriendjes die de illusie hebben dat jou volk heillig is . Voor jou zijn het altijd aan anderen het typisch calimerogedrag van de nedermarokkanen

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ik speel je spelletje wel mee hier ga je volgende smoesjes en excusesen maar voorbereiden demo
    1. https://www.nu.nl/isis/3974619/terre...-ronselde.html
    2. https://www.******.nl/daesh-al-hoceima-oujda,09274.html
    Zoals ik al zei terorisme komt in ieder stad wel voor zelfs in het westen ronselen ze blanken om voor isis te vechten . Waar een khawarij kan hersenspoelen daar zullen ze zijn .

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik speel je spelletje wel mee hier ga je volgende smoesjes en excusesen maar voorbereiden demo
    1. https://www.nu.nl/isis/3974619/terre...-ronselde.html
    2. https://www.******.nl/daesh-al-hoceima-oujda,09274.html
    Zoals ik al zei terorisme komt in ieder stad wel voor zelfs in het westen ronselen ze blanken om voor isis te vechten . Waar een khawarij kan hersenspoelen daar zullen ze zijn .
    bijna niemand uit al hoceima heeft een aanslag in Europa of in Marokko gepleegd het zijn altijd Arabische talige uit het midden of zuid marokko..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"