1. #226
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ik heb de eerste pagina gelezen voortvluchtig
    Je wilt,Mijn woede niet voelen Geen tijd

    Iranees , Wouldkacb? zijn naam niet gestolen

    Nochtans slaagt die spijkers op de koppen

  2. #227
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    heb het over rwafa niet berbers,
    Heb je wel door wat je typt?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  3. #228
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Hoi.

    Ik en jij zijn volgens WouldElgraa uit Enschede één en dezelfde persoon. Aangenaam kennis met u te maken.
    Gast ziet dubbele accounts in zijn kast, hij kan er niet van slapen...
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #229
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ja klopt jij bent dramaqueen ,we weten je gaat ontkennen ,whats new
    dramaqueen was een atheist

  5. #230
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Heb je wel door wat je typt?
    ja zeker, swasa,, sloe7, rwaffa, gnawa zijn berbers, maar ik had het over rwafa, hoezo begrijp je het niet?

  6. #231
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ja zeker, swasa,, sloe7, rwaffa, gnawa zijn berbers, maar ik had het over rwafa, hoezo begrijp je het niet?
    Jij zei " heb het over rwaffa niet berbers"...de implicatie is dat rwaffa geen berbers zijn, capisce?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #232
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Je kan niet met die dronkaard redenen.

    Ze mogen dat denken, ik kan kan die lasteraars hun hassnat gebruiken, voor al mijn scheldtirades die ik hier tentoonstel.
    Wat deze idioot niet beseft dat de grootste deel van Marokkaanse immigranten in Europa verarabiseerde woestijnzigeuners zijn dus *******en.

    Riffijnen behalen hoge politieke posities en hebben ondernemingen terwijl de ara dieren in de criminaliteit en prostitutie zitten zoals ze dat ook doen in hun natuurlijke habitat in Marokko.

    In de Riff kun je rustig rondwandelen verschil tussen Riffijnen en deze dieren.

    Eerst beledig je grote groepen mensen door ze als dieren af te schilderen, daarna zeg je dat je hassanaats verdient doordat anderen jou lasteren.
    Raar.

  8. #233
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Wat deze idioot niet beseft dat de grootste deel van Marokkaanse immigranten in Europa verarabiseerde woestijnzigeuners zijn dus *******en.

    Riffijnen behalen hoge politieke posities en hebben ondernemingen terwijl de ara dieren in de criminaliteit en prostitutie zitten zoals ze dat ook doen in hun natuurlijke habitat in Marokko.

    In de Riff kun je rustig rondwandelen verschil tussen Riffijnen en deze dieren.

    Eerst beledig je grote groepen mensen door ze als dieren af te schilderen, daarna zeg je dat je hassanaats verdient doordat anderen jou lasteren.
    Raar.
    alles wat je het hierboven getypt hebt gaat over rwafa

  9. #234
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    96% van mokros is nederland zijn riffijnen van nador en al hociema. dat zijn feiten

  10. #235
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    bijna alle mokros in duitsland zijn riffijnen

  11. #236
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    alle mokros in frankrijk spanje en italie zijn berbers ,riffijnen swasa en sloe7

  12. #237
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    dat is de waarheid, je kan blijven liegen en bedriegen uiteindelijk zul je in eigen voet schieten

  13. #238
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    waar komt die haat tegen arabs vandaan ?

  14. #239
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jij zei " heb het over rwaffa niet berbers"...de implicatie is dat rwaffa geen berbers zijn, capisce?
    dan heb je niet andere reacties gelezen, partijdige salafist

  15. #240
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Hoe vaak gaan we dit nog moeten herhalen. HEEL NOORD-AFRIKA IS AMAZIGH. Het zijn jullie verarabiseerde rotzooi die nadat ze hun identiteit hebben verloren eerloos zijn geworden. Daarom willen Riffijnen niets met jullie dieren te maken hebben.
    ik corrigeer je,jij plaats alleen leugens , je leeft in leugens