1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Familie banden

    Salamoealaikom warahmatoe allaah te3ele wabarakatohoe. Wie langer wil leven moet de familie banden goed behouden alhamdoelilah. In shaa allaah zeg ik het goed. Uitspraak van de profeet mohammed eleyhi salat we salam. Wslam wa3alaikom warahamtoe allaah te3ele wabarakatohoe.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    SALAMOAILKOM WARAHAMTOE ALLAAH TE3ELE WABARAKATOHOE hoop dat jullie in goede staat verkeren IN SHAA ALLAAH ALHAMDOELILAH . Wie uitbreiding van zijn levensvoorziening wenst moet het zijn ALHAMDOELILAH. Overgeleverd Door Anas IBN Maalik. Rathija ALLAAH O HENHOE, IS DAT HIJ DE PROFEET MOHAMMED ELEYHI SALAT WE SALAM HEEFT HOREN ZEGGEN.Wie wenst dat zijn levensvoorziening voor hem uitgebreid word,of dat zijn levens panne word verlengd, laat hij dan zijn familiebanden onderhouden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Alhamdoelilah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Allaah allaah allaah alhamdoelilah

  5. #5
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Ja laten wij dat doen insha'Allah

    Als er al 1 persoon in de familie is die zich daarom bekommert dan kan dat de lijm en bindfactor zijn. Kunnen vergeven is gewoon ontzettend belangrijk, helemaal in geval van bloedbanden.

    Als iedereen zn eigen cirkel voedt en onderhoudt dan krijg je een sterkere samenleving.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Alhamdoelilah zuster Alhamdoelilah

  7. #7
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017


  8. #8
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Alhamdoelilah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    139
    14-12-2012

    Alhamdoelilah

  11. #11
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Had mijn moeder net aan de lijn....ze is in Marokko...hoe zachtaardig ze is en hoe dankbaar en gezegend ik me voel met haar....

    Waardeer je naasten en vooral je ouders...


  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Had mijn moeder net aan de lijn....ze is in Marokko...hoe zachtaardig ze is en hoe dankbaar en gezegend ik me voel met haar....

    Waardeer je naasten en vooral je ouders...

    Ben je vrij gelaten

  13. #13
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Ben je vrij gelaten
    Ja, die ban was een corrupte actie van een psychopatisch lid met tig accounts en mod rechten (vriendjesgebeuren) omdat ik teveel weet.

    Maar zo een ban-pauze is best fijn eigenlijk.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ja, die ban was een corrupte actie van een psychopatisch lid met tig accounts en mod rechten (vriendjesgebeuren) omdat ik teveel weet.

    Maar zo een ban-pauze is best fijn eigenlijk.
    Haha ja had t gelezen, stond er ook versteld van te kijken . Die moderator met zn bananenplantagementaliteit/beleid . Dat ze hem niet ontslaan, die heeft blijkbaar wel veel in de melk te brokkelen hebben .

    Inderdaad ff een pauze, deze site is toch wel beetje verslavend .

  15. #15
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Haha ja had t gelezen, stond er ook versteld van te kijken . Die moderator met zn bananenplantagementaliteit/beleid . Dat ze hem niet ontslaan, die heeft blijkbaar wel veel in de melk te brokkelen hebben .

    Inderdaad ff een pauze, deze site is toch wel beetje verslavend .
    Dat lid met tig accounts is weer bezig nu op random. ze tript m om die exposing.

    Die mod wordt betaald in natura dus die geeft graag gunsten door een psychopaat random bans uit te laten delen als de waarheid wordt gezegd en hier zijn ze al blij als iemand de taak van mod op zich neemt. Ik zou iig nooit solliciteren Lol

    Eigenlijk moet ik gewoon helemaal weg van hier :-)