+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 19 van 19
    MVC Lid

Reacties
    403
    06-11-2017

Het ligt aan die amateuristische Marokkaanse journalisten die bij een artikel over een stadion in Nador een foto bij zetten van design van stadion van Tanger. Wat een niveau...

MVC Lid

Reacties
    1.820
    26-03-2016

Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    kon jij arabisch lezen dan had jij maar begrepen wat er in arabisch staat en niet alleen naar foto kijkt. Het gaat hier om een project en er liggen 2 plannen klaar. Heb 6 maanden geleden kenbaar gemaakt dat nador /airoui speelstad zal worden voor wk 2026. Maar jullie zijn ongeletterd mensen die alleen naar foto staan te kijken
    logisch dat Nador gekozen is welke stad anders? En nogmaals ik had het over de foto jij beweerde dat het een project is terwijl het gewoon de stadion van Tanger is, jij bent de gene die alles klakkeloos overneemt zonder naar foto's of designs te kijken.

MVC Lid

Reacties
    1.091
    10-06-2017

Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    logisch dat Nador gekozen is welke stad anders? En nogmaals ik had het over de foto jij beweerde dat het een project is terwijl het gewoon de stadion van Tanger is, jij bent de gene die alles klakkeloos overneemt zonder naar foto's of designs te kijken.
    jij bent degene die naar de foto kijkt. De foto zegt niets wat de tekst zegt er liggen 2 plannen klaar en trouwens het is geen nador maar airoui. Ga arabisch cursus nemen want het lijkt als jij typt zonder je hersens te gebruiken. Er zijn genoeg steden die groter en beter zijn dan airoui

MVC Lid

Reacties
    273
    01-08-2012

Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie

Het gaat om een grond van 24 hectare grond naast en word niet in nador binnen gebouwd maar in airoui naast het vliegveld nador.

Er word niet alleen stadion gebouwd maar ook ander projecten wat voor 25000 banen moet zorgen.

De project heet airoui project en moet in 2025 klaar zijn.
    dat ze daar speciaal een Nederlandse architect voor inhuren... volgens mij maakte wij ook zulke projecten toen ik nog op de kleuterschool zat