1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    05-09-2017

    Graag mening

    Salam, ben 13 jaar ongelukkig getrouwd. De reden daarvan is dat mijn man elke avond in café zit gezellige met zijn vrienden maar ondertussen zit ik elke avond alleen en voel me eenzaam. Heb proberen te communiceren met hem maar dan wordt hij kwaad en agressief.. heb veel geduld met hem maar die geduld raakt op... nu denk ik echt aan scheiding ookal hebben we samen 3 kinderen maar ik kan ze evengoed alleen opvoeden want doe ik sowieso al 13 jaar... Graag jullie raad!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    245
    16-04-2006

    Allahie 3tik sabr zuster.... Ik snap dat je de kinderen sowieso alleen opvoedt,maar een scheiding heeft ook gevolgen voor de kinderen. Maar khair inshallaah ik hoop dat je er uitkomt en gelukkig/tevreden wordt

  3. #3
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Heel lastig.
    Ik praat zijn gedrag niet goed maar je onderschat het leven van een alleenstaande moeder,zlfs als je alles alleen doet.
    probeer een gesprek aan te gaan met hem...Je zegt hij word agressief, betrekt anders een 3e persoon bij...Zijn vader of de jouwe.
    Probeer eruit te komen. ..Ik kijk naar die kinderen van je...laat er aub 1 verstandigst zijn