1. #46
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

    Stelling : Marokko verdient geen wk ?

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Geen slachtofferrol aannemen.. misschien is het je leeftijd dat je dingen begint te vergeten. Maar jij kwam ineens met de opmerking dat ik geen leven heb omdat ik een oud topic up. En toen moest ik je idd even op je plek zetten.

    Elmohim ik laat het hierbij.. en ja het Marokkaans elftal is ook een geweldig !
    Laat ze nu maar eerst winnen van Iran en schiet dan weer uit je panty. Gekke inteelt kind.

    Ik open tenminste topic die er toe doet op dat moment. Jij zit midden in de nacht topics te openen die nergens meer toe doen. A dba3 bla fayda.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Safi 7ashak, respect is op zijn plaats ondanks dat je het oneens bent. Daarnaast is het woord inteelt iets wat ongelovigen gebruiken.

    Mohim laat et gaan. Als je last hebt van mijn topics ook de oude topics. Dan reageer je toch niet.

    En Iran is kansloos, noteer deze maar.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  3. #48
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb nergens last van ik zie gewoon dom gedrag en daar zeg ik wat van. Net zoals jij dat vind van Max, dat mag. Alleen denken de kenners dat Max wereldkampioen materiaal is en zijn loon bevestigt dat. Jij denkt dat Mountakhab wk materiaal is en de kenners denken dat niet.

  4. #49
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Safi 7ashak, respect is op zijn plaats ondanks dat je het oneens bent. Daarnaast is het woord inteelt iets wat ongelovigen gebruiken.

    Mohim laat et gaan. Als je last hebt van mijn topics ook de oude topics. Dan reageer je toch niet.

    En Iran is kansloos, noteer deze maar.
    Ik citeer je ff voordat je weer gaat ontkennen. Iran is kansloos zegt doktor Kahka