+ Reageer
Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11 19 20 21
301 tot 314 van 314
    Martial Arts

Reacties
    451
    25-06-2016

Schizofrenen nog steeds bezig
    De uitkomst van een gevecht (strijd) hangt af van hoe men omgaat met waarheid en onwaarheid (vorm en leegte, kracht en zwakte). https://youtu.be/SAjhv35-q80

Martial Arts

Reacties
    451
    25-06-2016

Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Dus hij ''droom'' dat hij van god met een 6 jarige moet trouwen???
    Een kleuter dus?

Wat is daar wijs aan?

een 6 jarige leert net praten
    Je leert met 3 net leren praten.
    Hoe oud was jij dat net een natte poes had en hunkerde naar een piemel of zoenen met een jongen?
    De uitkomst van een gevecht (strijd) hangt af van hoe men omgaat met waarheid en onwaarheid (vorm en leegte, kracht en zwakte). https://youtu.be/SAjhv35-q80

MVC Lid

Reacties
    581
    17-02-2014

up

MVC Lid

Reacties
    481
    23-03-2017

Citaat Geplaatst door Valkuil Bekijk reactie
    google zelf eens wat joh, tjeeminee

Precies, ik ga haar niet alles voorkauwen en als ze niet eens bereid is zelf wat onderzoek te doen dan kan ze maar beter iets anders gaan doen.

Merk ook dat haar intentie niet zuiver is, ze is hier alleen maar om de boel te stoken.

MVC Lid

Reacties
    8.086
    23-10-2013

Citaat Geplaatst door Rusten Bekijk reactie
    Die is er echt.

Verder is de barmhartigheid van God niet af te meten aan of je als mens de waarheid wel of niet vindt.

God heeft in de Quran gesteld dat enkel en alleen de mensen die de waarheid kennen en die bewust verwerpen tot de ongelovigen gerekend worden. Er is gelukkig geen sprake dat men belast wordt boven zijn vermogen.

We verschillen van mening of er een betrouwbare methode is, ik zie die methode recht voor me, jij helaas niet. Je moet je kennis ook niet halen van de mensen want dan krijg je zoals je zelf zegt meerdere waarheden voorgeschoteld, een ieder zijn waarheid.

Maar als jij overtuigd bent dat geloof niets is, dan ben jij voor nu klaar met je zoektocht, tenminste als die er uberhaupt is geweest.
    Als jij een objectieve methode ziet in geloof dan moet ik die ook kunnen zien. En die moet ons tot dezelfde conclusie leiden. Meer nog, als de methode van het geloof objectief is dan moet iedereen die ze toepast in regel tot ongeveer dezelfde conclusie komen.
    Waarom is dat niet wat we vaststellen?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    581
    17-02-2014

Precies, ik ga haar niet alles voorkauwen en als ze niet eens bereid is zelf wat onderzoek te doen dan kan ze maar beter iets anders gaan doen.

Merk ook dat haar intentie niet zuiver is, ze is hier alleen maar om de boel te stoken.
    Als jij iets beweerd, moet je ook het bewijs leveren

MVC Lid

Reacties
    481
    23-03-2017

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Als jij een objectieve methode ziet in geloof dan moet ik die ook kunnen zien. En die moet ons tot dezelfde conclusie leiden. Meer nog, als de methode van het geloof objectief is dan moet iedereen die ze toepast in regel tot ongeveer dezelfde conclusie komen.
    Waarom is dat niet wat we vaststellen?
    Omdat mensen niet gelijk zijn kwa kennisniveau, intelligentie, bewustzijn etc.... Net zoals dat niet iedereen de wet toepast en er criminaliteit is en een deel vindt dat ze het recht hebben daartoe.

Dat jij het niet ziet kan veel redenen hebben, ik ken je niet om vast te stellen waarom jij het niet ziet.

MVC Lid

Reacties
    481
    23-03-2017

Als jij iets beweerd, moet je ook het bewijs leveren
    Jij wilt een discussie voeren terwijl je geen kennis hebt van het onderwerp. Moet ik jou dan hier urenlang gaan onderwijzen? Nee, ik heb daar de tijd niet voor noch het geduld er niet voor. Je kan het zelf allemaal gaan uitzoeken, ik help je opweg en tegenwoordig wordt het je met google erg makkelijk gemaakt. Kijk moest je nou de bibliotheek in duiken ergens in Caïro, dan zou ik je alle info geven omdat dat redelijker is.

Maar je hebt nog steeds niet kunnen antwoorden waar je bewijst blijft dat er überhaupt sprake was van een huwelijk op die leeftijd?

Als je er weer omheen gaat draaien en weer van onderwerp gaat veranderen is een reactie niet gewenst en wens ik je succes.

MVC Lid

Reacties
    581
    17-02-2014

Jij wilt een discussie voeren terwijl je geen kennis hebt van het onderwerp. Moet ik jou dan hier urenlang gaan onderwijzen? Nee, ik heb daar de tijd niet voor noch het geduld er niet voor. Je kan het zelf allemaal gaan uitzoeken, ik help je opweg en tegenwoordig wordt het je met google erg makkelijk gemaakt. Kijk moest je nou de bibliotheek in duiken ergens in Caïro, dan zou ik je alle info geven omdat dat redelijker is.

Maar je hebt nog steeds niet kunnen antwoorden waar je bewijst blijft dat er überhaupt sprake was van een huwelijk op die leeftijd?

Als je er weer omheen gaat draaien en weer van onderwerp gaat veranderen is een reactie niet gewenst en wens ik je succes.
    Ik ga niet meer in op jouw achterlijke antwoorden. Doei

MVC Lid

Reacties
    8.086
    23-10-2013

Omdat mensen niet gelijk zijn kwa kennisniveau, intelligentie, bewustzijn etc.... Net zoals dat niet iedereen de wet toepast en er criminaliteit is en een deel vindt dat ze het recht hebben daartoe.

Dat jij het niet ziet kan veel redenen hebben, ik ken je niet om vast te stellen waarom jij het niet ziet.
    Welk kennisniveau, intelligentie, bewustzijn , ... is volgens jou noodzakelijk om onverifieerbare, persoonlijke boodschappen op waarheid in oorsprong te taxeren?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    481
    23-03-2017

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Welk kennisniveau, intelligentie, bewustzijn , ... is volgens jou noodzakelijk om onverifieerbare, persoonlijke boodschappen op waarheid in oorsprong te taxeren?
    Wat je nu zegt ondersteunt nou precies wat ik zeg, jij kijkt zo anders op de zaken dat je logischer wijs tot deze conclusie komt.

Maar als jij vindt dat er niets is, dan is alles toch oke?

Martial Arts

Reacties
    451
    25-06-2016

up
    Jouw eerste tongzoen, op welke leeftijd was dat?
    Hoe jong was je toen je voor het eerst gevingerd werd?

Martial Arts

Reacties
    451
    25-06-2016

Ik ga niet meer in op jouw achterlijke antwoorden. Doei
    Hoe jong was je toen je anaal deed?

MVC Lid

Reacties
    8.086
    23-10-2013

Wat je nu zegt ondersteunt nou precies wat ik zeg, jij kijkt zo anders op de zaken dat je logischer wijs tot deze conclusie komt.

Maar als jij vindt dat er niets is, dan is alles toch oke?
    Dat is nu toch het punt niet, wat ik wel of niet ok vind? Ik veroordeel hier niets of niemand omwille van zijn of haar levensvisie.

Jij stelt de mensen hier vragen mbt hadith en hadithwetenschap? Jij wil toch ook gewoon weten op basis van welk 'mechanisme' of 'methode' of 'aanleiding' men tot die inzichten en overtuiging komt?
    Wel dan, ik vraag jou net hetzelfde maar dan mbt de ultieme bron van Islam. Waarom kijk jij naar jouw informatiebron zoals je doet?
    ― Albert Einstein