1. #1
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Wie van jullie is vegetariër?

    Waarom wel en waarom niet?

    Ben benieuwd.. ik overweeg heel erg om vegetariër te worden maar ben nog te zwak.. vind vlees veel te lekker..
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    mensen die by sphiater lopen


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik bijna in challah. Ik eet amper vlees. Heerlijk voel me lichter in me hoofd, lichaam en alles.....check je hoek

  4. #4
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ik bijna in challah. Ik eet amper vlees. Heerlijk voel me lichter in me hoofd, lichaam en alles.....check je hoek
    dank je voor de tip!! Kan je niet punten maar ben er gelijk achteraan gegaan. Als het zo is nog meer reden. Ik laat het je nog weten

    Daarnaast wordt ik met de dag bozer over hoe we met dieren omgaan. Desnoods reduceren tot eigen dieren houden en paar keer per maand. En dan zo biologisch mogelijk.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    dus sinsd wanneer lopen jullie al bij psyc


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    22-05-2017

    Ja maar hoe bedoel je TS want je hebt vega's die geen vlees eten maar wel zuivel, en alles wat een dier maakt eten en je hebt echt de die hards vega's die en geen vlees eten en vis en geen zuivel enz. Dus welke vega bedoel je?

    Ik persoonlijk eet geen vlees in de trant van rund en koe maar wel kip en vis wel en zuivel. Ik zou echt niet alleen op tofu en vega eten kunnen leven omdat vlees boordevol proteïne en ijzer zit. Dit zijn 2 bestanden die heel erg belangrijk zijn voor je lichaam en hersenen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Helaas heb ik een bloedgroep die van vlees houdt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-05-2017

    Ik eet de komende tijd geen vlees meer sinds ik die docu op Netflix heb gezien.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    We imiteren nsara.Allah heeft ons eten gegeven om ervan te eten....wel met mate natturlijk

  10. #10
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Workoholic Bekijk reactie
    Ja maar hoe bedoel je TS want je hebt vega's die geen vlees eten maar wel zuivel, en alles wat een dier maakt eten en je hebt echt de die hards vega's die en geen vlees eten en vis en geen zuivel enz. Dus welke vega bedoel je?

    Ik persoonlijk eet geen vlees in de trant van rund en koe maar wel kip en vis wel en zuivel. Ik zou echt niet alleen op tofu en vega eten kunnen leven omdat vlees boordevol proteïne en ijzer zit. Dit zijn 2 bestanden die heel erg belangrijk zijn voor je lichaam en hersenen.
    Ik wil de bio industrie mijden. Eieren, melk etc van dieren die goed behandeld worden heb ik geen problemen mee. Maar tegenwoordig is vlees een fabrieksproduct.

    Ik zou het liefst een koe, kippen of schaap bij een boer willen. Mijn eigendom, ben op zoek naar iemand uit de buurt die geschikte leefruimte heeft.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  11. #11
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Noabloem Bekijk reactie
    We imiteren nsara.Allah heeft ons eten gegeven om ervan te eten....wel met mate natturlijk
    Wat is er imiteren aan geen koe uit een fabriek willen?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  12. #12
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Marokkaanse24 Bekijk reactie
    Ik eet de komende tijd geen vlees meer sinds ik die docu op Netflix heb gezien.
    welke docu?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  13. #13
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Helaas heb ik een bloedgroep die van vlees houdt.
    Ik ga er achterkomen, ben benieuwd.

    Hoevaak eet jij vlees?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    51
    22-05-2017

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Ik wil de bio industrie mijden. Eieren, melk etc van dieren die goed behandeld worden heb ik geen problemen mee. Maar tegenwoordig is vlees een fabrieksproduct.

    Ik zou het liefst een koe, kippen of schaap bij een boer willen. Mijn eigendom, ben op zoek naar iemand uit de buurt die geschikte leefruimte heeft.
    Maar dan ben je geen vegetariër. Een veganist eet zelfs goed behandelde bio vlees en zuivel niet. Ik zou het niet na kunnen doen vooral omdat ik echt een kip en vis eter ben maar hoe dan ook succes met je keuze.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Heel weinig nog denk 1 keer per week dat we blees of kip eten
    Hebben bij de supermarkten de vegetarische soorten gevonden smaken echt lekker
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡