+ Reageer
1 tot 8 van 8
    MVC Lid

Reacties
    303
    31-07-2017

Voedings adviezen in het NLDs

Ask me anything!

Reacties
    32.205
    07-08-2007

Mooi initiatief.

Van die deo en tandpasta klopt. Ik gebruik al lang geen tandpasta met fluor meer. Schijnt dat fluor de pijnappelklier aantast.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    314
    24-04-2017

Barakha Allah ou fhiek.

Ik zou graag willen zien dat je iets vertelt over koemelk of dierlijk melk?
    Vele moslims en met name niet Noord-europeanen zijn geheel of gedeeltelijk lactoseintelorant. Door koemelk of dierlijk melk te consumeren kunnen zij deze melksuikers want dat is lactose niet verteren waardoor het immuunsysteem deze stoffen als indringers zien wat resulteert in onstekingsreacties.

Aseb7aan

Reacties
    5.467
    05-06-2002

Citaat Geplaatst door 3isa_b.3aa-isha Bekijk reactie
    Assalamoe alikom beste broeder,

Deze adviezen zou ik niet delen met anderen.
    Ik zie vele fouten er in, het is duidelijk dat de spreker een amateur is op het gebied voeding & wetenschap.

Fi amani Allah,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

MVC Lid

Reacties
    303
    31-07-2017

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie
    Assalamoe alikom beste broeder,

Deze adviezen zou ik niet delen met anderen.
    Ik zie vele fouten er in, het is duidelijk dat de spreker een amateur is op het gebied voeding & wetenschap.

Fi amani Allah,
    Wa 'alaykum asalaam wa rahmatullahi wa barakaatuhu,

Kom maar met een beter alternatief zeg ik dan.

Ik weet allang dat Halal en Gezond twee verschillende dingen zijn in de hoofden van de mensen.

Dat zit wel snor ~

Reacties
    2.641
    26-04-2002

Nieuwste uploads lessen:

22_Organisch_Bio_Klok_A_2017-09-28_10.10.31

23_Organisch_Bio_Klok_B_2017-10-27_15.36.06

24_Verouderingsproces_A_2017-10-31_17.36.15

25_Verouderingsproces_B_2017-11-12_09.14.15

Beluister ze op dit adres:

http://maghribee.com/voedings_adviezen

Dat zit wel snor ~

Reacties
    2.641
    26-04-2002

Nieuwe voice memo en morgen nog één in shaa Allah:

26_Groene_thee_2018-01-01_21.23.23

Beluister hem op dit adres:

http://maghribee.com/voedings_adviezen

Dat zit wel snor ~

Reacties
    2.641
    26-04-2002

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Barakha Allah ou fhiek.

Ik zou graag willen zien dat je iets vertelt over koemelk of dierlijk melk?
    Vele moslims en met name niet Noord-europeanen zijn geheel of gedeeltelijk lactoseintelorant. Door koemelk of dierlijk melk te consumeren kunnen zij deze melksuikers want dat is lactose niet verteren waardoor het immuunsysteem deze stoffen als indringers zien wat resulteert in onstekingsreacties.
    Wa feeka baaraka Allah, ik heb jouw vraag doorgegeven, en wordt in de volgende audio beantwoord.

Mochten mensen meer vragen hebben, dan kan ik wel als tussenpersoon fungeren door het aan de hand van een memo te beantwoorden in shaa Allah.

https://bit.ly/Lactose_i