1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Gespeeld en

    Verloren. Ik had nooit terug moeten gaan tfoe

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    192
    19-07-2017

    Wat voor spel was het?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Zij wil niet dat ik aan mezelf werk want dan dump ik haar. Dat spelletje maar ik zweer ik zou dat nooit doen als zei ook niet zou spelen. Heb al haar stress maanden lang gepikt. Maja klaar is klaar. Er zijn grenzen. Wat heb ik toen methode domme kop gedaan ben terug gegaan. Vandaag heeft ze me gebeld. En ze spet uit de hoogte echt zo 1 tje.

  4. #4

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Wollah ma ik begrijp wat hierboven staat.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Aha sorry ben beetje druk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Waar ik op doelde is dat ik aan mezelf werk. Ik heb maanden met een meisje gehad. En veel moeten pikken. Maar Wollah dat deed ik omdat ik met haar echt we toekomst wou. En ik weet ze doet het niet expres. Hoe dan ook nu probeert ze me te kleineren omdat ik toch aan mezelf werk. Dat is het spel. Waar ik geen zin in heb. Vandaag belde ze mij en deed ze uit de hoogte. Wat moet je hiermee. Achterlaten ? Wat moet je doen als je verliefd bent op iemand waar je achteraf je zwaar in heb vergist

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    192
    19-07-2017

    Citaat Geplaatst door Complexjongen Bekijk reactie
    Waar ik op doelde is dat ik aan mezelf werk. Ik heb maanden met een meisje gehad. En veel moeten pikken. Maar Wollah dat deed ik omdat ik met haar echt we toekomst wou. En ik weet ze doet het niet expres. Hoe dan ook nu probeert ze me te kleineren omdat ik toch aan mezelf werk. Dat is het spel. Waar ik geen zin in heb. Vandaag belde ze mij en deed ze uit de hoogte. Wat moet je hiermee. Achterlaten ? Wat moet je doen als je verliefd bent op iemand waar je achteraf je zwaar in heb vergist
    @ Complexjongen,

    Wat ik begrijp van jouw verhaal ( corrigeer mij als ik fout heb )

    Je hebt maanden lang haram relatie.
    En opgegeven moment ben je verliefd en wil je aan je zelf werken door met haar een stap te maken naar halal toekomst.
    Je bent dus met die gedachten naar haar toegegaan.
    En spijtig genoeg wil ze hier niet aan mee werken en vind het allemaal best gaan op de ouwe modus.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-09-2016

    Citaat Geplaatst door Complexjongen Bekijk reactie
    Waar ik op doelde is dat ik aan mezelf werk. Ik heb maanden met een meisje gehad. En veel moeten pikken. Maar Wollah dat deed ik omdat ik met haar echt we toekomst wou. En ik weet ze doet het niet expres. Hoe dan ook nu probeert ze me te kleineren omdat ik toch aan mezelf werk. Dat is het spel. Waar ik geen zin in heb. Vandaag belde ze mij en deed ze uit de hoogte. Wat moet je hiermee. Achterlaten ? Wat moet je doen als je verliefd bent op iemand waar je achteraf je zwaar in heb vergist
    Achterlaten, niet naar omkijken. Waarom zou je bij iemand blijven die, zo schijnt, totaal geen respect voor je heeft. Ze kan over je heen lopen en dat zal ze altijd blijven doen. Ga maar eerst aan jezelf werken en dan relaties aangaan. Scheelt je een hoop gezeik

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Ja maar ze heeft mij echt want ze kent gewoon jongens waar ik ruzie mee heb. Snap je dan pusht ze mij weer om te gaan vechten. Echt vieze meid. Als ik haar vraag waarom doe je dat zegt ze ik verantwoord mij voor niemand. Ze wilt me weg duwen lijkt het wel ?

  10. #10
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Accute negeerstand. Wees trots op wie jij bent en laat haar haar leven verder verpesten en kijk toe hoe de show zich ontvouwt.

    Deze komt niet ver. Echt niet. Gewoon een superkneus in wording.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Als je voelt dat een vrouw je gebruikt dan moet je blij zijn dat je van haar af bent. In deze wereld zijn de echte vrouwen die willen dat je met ze trouwt. Alle andere soort type vrouwtjes, zijn niet goed voor een serieuze man die zijn geloof op de eerste plek heeft staan. Onthoud dat!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Ja dat is het ik ben ook niet perfect heb ook een hele slechte verleden. Maarjha ik houd mijzelf voor de gek. Dat weet ik wel.......

  13. #13
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Klopt je houdt jezelf voor de gek.

    En een verleden is geen toekomst. Al had je 3 bergen vol zondes. Als jij naar iets anders wilt toewerken dat positief en halal is en een ander houdt je tegen, dan ben jij DE man van het moment.

    Laat je nooit van iets weerhouden door hen die graag in zonde willen blijven voortleven.

    Mensen met slechte gewoontes die daar trots op zijn zijn rommel. En rommel bewaar je niet

    Heb zelfrespect en laat het gaan.

  14. #14
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Is ze je aan het chanteren met je vijanden? Als ik in jou plek was, dan zou ik 3000 km afstand houden. Zo een persoon verdient niemand en als ze spelletjes met je speelt, dan moet je blij zijn dat je van haar af bent. Je bent nu verliefd en hoopt dat het allemaal goed komt en doet je best. Maar besef dat er grenzen zijn en dat is je eigen waarde. Onthoud dat niemand het recht heeft om daar over heen te gaan. Succes!

  15. #15
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    Jij bent gewoon tegoed voor haar. Leave that sorry ass alone. Werk lekker aan je zelf stress-free en trouw In Shaa Allah een goede vrouw op een respectvolle manier.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)