1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dortmund heeft 130 miljoen geweigerd voor Dembele. Barça heeft nog 8 dagen te tijd om iets te fixen, anders moeten ze of.

    1. Ander systeem spelen, niet met 3 aanvallers

    of

    2. Denis Suarez op links zetten. Dat is hun beste speler momenteel voor die plek. Deulofeu is drama.

    Barca heeft nog tot zaterdag, Dortmund zei voor de 2e speelronde kunnen jullie hem kopen of anders komt er geen transfer meer. Dus vraag me af of het nog wat word.

  2. #17
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Deulofeu is slecht niet normaal,D Suarez is indd beter,maar weet niet of hij ook CL wedstrijden waardig is
    In 2011 tijden zeiden ze nog dat hij de nieuwe CR7 zou worden.

    Helemaal gekelderd die jongen. Ewa, het is niet een wereldtopper, maar je moet nu wel iets. En als ik nu kijk naar hun selectie is hij de beste optie nu voor links. Anders moet Valverde afstappen van dat 4-3-3 en moet ie 4-4-2 spelen met 4 middenvelders en Messi en Suarez voorin.


  3. #18
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Barca heeft nog tot zaterdag, Dortmund zei voor de 2e speelronde kunnen jullie hem kopen of anders komt er geen transfer meer. Dus vraag me af of het nog wat word.
    Ik verwacht eerlijk gezegd hier niks van. Zowel Coutinho als Dembele gaan waarschijnlijk deze zomer niet komen.

    En met Seri had je een perfecte vervanger voor Xavi. Heeft veel weg van hem en is nog erg jong. Maar Barça heeft te lang gewacht, want de einddatum van zijn buy out clausule is verlopen waardoor ie duurder is geworden. Nu willen ze hem niet meer.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Dan moet barca risico nemen want met deze selectie ga je niet redden,of dan klopt deze bericht en dat ze Di Maria kopen en dan op links zetten kan ook,hij heeft daar wel ooit gespeeld maar de rechterkant komt hij op zn best,wat ze op links hebben nu ga je geen grote teams verslaan

  5. #20
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Ewa als het niks word kunnen ze nog altijd Amin Younes halen als linksbuiten
    Dat is de Danilo van de linksbuitens. Speelt 3 wedstrijden per jaar goed.


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik verwacht eerlijk gezegd hier niks van. Zowel Coutinho als Dembele gaan waarschijnlijk deze zomer niet komen.

    En met Seri had je een perfecte vervanger voor Xavi. Heeft veel weg van hem en is nog erg jong. Maar Barça heeft te lang gewacht, want de einddatum van zijn buy out clausule is verlopen waardoor ie duurder is geworden. Nu willen ze hem niet meer.
    Ewa als het niks word kunnen ze nog altijd Amin Younes halen als linksbuiten

  7. #22
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Dan moet barca risico nemen want met deze selectie ga je niet redden,of dan klopt deze bericht en dat ze Di Maria kopen en dan op links zetten kan ook,hij heeft daar wel ooit gespeeld maar de rechterkant komt hij op zn best,wat ze op links hebben nu ga je geen grote teams verslaan
    Ik zou gewoon van systeem switchen. Geen 3 aanvallers voorin.

    Valverde zat al wat uit te proberen in die Clasico in Bernabeu met die 3-5-2 opstelling.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat is de Danilo van de linksbuitens. Speelt 3 wedstrijden per jaar goed.

    Maak daar maar 1 wedstrijd van, dat is echt de slechtse linksbuiten die ik ooit heb gezien

  9. #24
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Maak daar maar 1 wedstrijd van, dat is echt de slechtse linksbuiten die ik ooit heb gezien
    Meskien, Gunnerfan was nog zo positief over hem.


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Meskien, Gunnerfan was nog zo positief over hem.

    Ik ben ook positief over hem, is gewoon echt grappig om hem te zien voetballen, lachwekkend gewoon.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    50 miljoen voor een 29 jarige speler. Als ik PSG was zou ik het doen met strik erom heen.

    En ik en alle andere Madrilenen wensen Di Maria toch het beste bij Barca.

    Di Maria heeft de Champions league gewonnen met Real en zijn hem daar dankbaar voor.

    Wij zijn geen Barca fans. Neymar heeft alles gewonnen wat er maar te winnen viel en mag wegrotten van Barca fans. Iemand van Barcelona had hem zelfs de ernstigste blessure toegewenst. Erg om te lezen ondankbare honden.

    Nu maar hopen dat Di Maria de beste speler wordt en in alle finales verliest tegen Real Madrid Di Maria mag een van de lichtpuntjes zijn bij Barca

    Ik hoop dat Barca Di Maria wel goed behandeld.
    Hala Madrid y nada mas

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    50 miljoen voor een 29 jarige speler. Als ik PSG was zou ik het doen met strik erom heen.

    En ik en alle andere Madrilenen wensen Di Maria toch het beste bij Barca.

    Di Maria heeft de Champions league gewonnen met Real en zijn hem daar dankbaar voor.

    Wij zijn geen Barca fans. Neymar heeft alles gewonnen wat er maar te winnen viel en mag wegrotten van Barca fans. Iemand van Barcelona had hem zelfs de ernstigste blessure toegewenst. Erg om te lezen ondankbare honden.

    Nu maar hopen dat Di Maria de beste speler wordt en in alle finales verliest tegen Real Madrid Di Maria mag een van de lichtpuntjes zijn bij Barca

    Ik hoop dat Barca Di Maria wel goed behandeld.

    Ik vind heel die Di Maria niks, hopelijk komt ie niet. Afgezien van 1 seizoen bij Real en 1 wedstrijd tegen Duitsland na het WK waar hij echt baas was heb ik hem nooit meer op een goede wedstrijd kunnen betrappen. Rent een beetje als een kip zonder kop over het veld.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    16.998
    17-02-2016

    Messi op links kan niet. Messi zal gewoonlijk weer op 10 spelen en mocht Dembele komen dan Dembele op links, Suarez spits en Di Maria op rechts.