1. #1
    Tatouzint Ж A3aroui

    Reacties
    7.038
    19-04-2008

    Microsoft Office

    [Wie kan mij helpen met Microsoft Office?

    Destijds is het door iemand geïnstalleerd maar nu krijg ik steeds een gekke melding en kan ik gene gebruik meer maken van heel Office.]

    Iemand die me hieruit kan helpen?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    136
    29-03-2014

    Welke melding krijg je dan, want dat zet je er niet bij en zonder dat kun je niks oplossen want het kunnen er tich zijn.
    >>> ALLAH, Mijn Leven En Houvast. De Koran Mijn Genezing. De Profeet Mijn Leidraad. <<<

  3. #3
    Tatouzint Ж A3aroui

    Reacties
    7.038
    19-04-2008


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    136
    29-03-2014

    Kan geen link hier neer zette, maar google op KmSpico 10.2.0

    Windows/office activeerder, werk prima en je krijgt gewoon je updates, gebruik het zelf ook

    ja is illegaal, maar het is niet voor niets uitgevonden en anders een code kopen voor tich euro's, het is wat je wilt.

    Succes
    >>> ALLAH, Mijn Leven En Houvast. De Koran Mijn Genezing. De Profeet Mijn Leidraad. <<<

  5. #5
    Tatouzint Ж A3aroui

    Reacties
    7.038
    19-04-2008

    Citaat Geplaatst door Islam-Man Bekijk reactie
    Kan geen link hier neer zette, maar google op KmSpico 10.2.0

    Windows/office activeerder, werk prima en je krijgt gewoon je updates, gebruik het zelf ook

    ja is illegaal, maar het is niet voor niets uitgevonden en anders een code kopen voor tich euro's, het is wat je wilt.

    Succes
    Ik heb 't een aantal keren geprobeerd maar het lukt me niet. Ben niet zo handig met pc's.
    Heb je misschien een linkje voor me waar ik het direct kan downloaden? Shokran alvast!
    .

  6. #6
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Salaam aleikum,

    Je kunt ook voor een goed en gratis alternatief kiezen: Open Office
    Nooit meer een code nodig!

    Google ff voor de link
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/