1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Dit gaat leuk worden!

    Hadithvolgers, kunnen jullie mij in de ahadith laten zien hoe het gebed van begin tot eind uitgevoerd/verricht moet worden?

    Ik heb voor de mensen die reageren dan een hele simpele vraag.




    Dit gaat leuk worden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Haditvolgers voelen nattigheid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Citaat Geplaatst door Koffiechino Bekijk reactie
    Hou je bek
    Jongetje toch, heb ik je pijn gedaan

  4. #4

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017


    Niet alle gebedshandelingen worden voorzien van een bron uit de overleveringen. Net begonnen met lezen en als je begint met lezen kom je het al bij het eerste onderdeel tegen, geen hadith die het ondersteunt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    De hadithvolgers weten opeens niet meer waar hun gebed wordt uitgelegd in de ahadith. Dat komt omdat vele ahadith elkaar tegenspreken omtrent het gebed

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    in sahieh al bukhari en Ahmad staat de hadith van de profeet vzmh overgeleverd door Malik waarin hij zegt: "Bid zoals jullie mij hebben zien bidden.”



    so what's your point?


    er zijn genoeg hadiths waarin de profeet heeft uitgelegd hoe Gabriel hem het gebed heeft geleerd, van elk moment dat een gebed aanbrak moest de profeet zijn instructies volgen....

    once agian, what's your point?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    jij weet niet eens hoeveel gebedseendheden je moet bidden, 1, 4, 100, miljoen kan allemaal naar gelang je eigen sekte interpretatie. Je hebt geen houvast omdat je de ahadith ontkent, daarom ben je dwalende.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    in sahieh al bukhari en Ahmad staat de hadith van de profeet vzmh overgeleverd door Malik waarin hij zegt: "Bid zoals jullie mij hebben zien bidden.”



    so what's your point?


    er zijn genoeg hadiths waarin de profeet heeft uitgelegd hoe Gabriel hem het gebed heeft geleerd, van elk moment dat een gebed aanbrak moest de profeet zijn instructies volgen....

    once agian, what's your point?

    Mijn vraag is enkel en alleen om even te laten zien hoe het gebed van begin tot eind verricht moet worden, laat me de overleveringen zien waar het gebed van begin tot eind beschreven wordt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    jij weet niet eens hoeveel gebedseendheden je moet bidden, 1, 4, 100, miljoen kan allemaal naar gelang je eigen sekte interpretatie. Je hebt geen houvast omdat je de ahadith ontkent, daarom ben je dwalende.
    Je ontkent dat de Quran gedetailleerd en volledig is, je verwerpt de woorden van Allah. Ik kan alleen maar Allah vragen om je te leiden. Meer kan ik niet voor je doen, het spijt me.

    Moge Allah jou naar de Islam leiden.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Rusten Bekijk reactie
    Hadithvolgers, kunnen jullie mij in de ahadith laten zien hoe het gebed van begin tot eind uitgevoerd/verricht moet worden?

    Ik heb voor de mensen die reageren dan een hele simpele vraag.




    Dit gaat leuk worden
    Ga je nou napapegaaien?

    Ik stelde jou juist die vraag en je liep gillend weg Lol

    Bewijzen in overvloed wat je nu vraagt.
    Wat niet in overvloed is zijn moskeeën van de koranieten waar moslims komen bidden?
    Noem 1 koraniet moskee en ik noem er 10 van de hadith volgers. Ik ken er honderden dus noem maar zoveel je kunt. Of heb je al moeite om 1 tje op te noemen?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Ga je nou napapegaaien?

    Ik stelde jou juist die vraag en je liep gillend weg Lol

    Bewijzen in overvloed wat je nu vraagt.
    Wat niet in overvloed is zijn moskeeën van de koranieten waar moslims komen bidden?
    Noem 1 koraniet moskee en ik noem er 10 van de hadith volgers. Ik ken er honderden dus noem maar zoveel je kunt. Of heb je al moeite om 1 tje op te noemen?
    Nee hoor, heb het vaker gevraagd en 0,0 bewijs leveren jullie.

    Ik heb in mijn topic aangeboden het te laten zien als je zelf de Quran niet kan begrijpen of het nooit bestudeerd hebt. Je vraagt iets wat gewoon in de Quran staat.

    Als het in overvloed is, dan zie ik het graag tegemoet, het bewijs hoe te bidden van begin tot eind. Daar gaat deze topic over, maar iedereen loopt van de vraag weg en spamt de topic onder met andere onderwerpen, heel doorzichtig gedrag.

    En waarom negeer jij de woorden van Allah dat de quran gedetailleerd en volledig is?

    Jullie zijn geen Moslims, het zijn dus geen moskeeën.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Rusten Bekijk reactie
    Nee hoor, heb het vaker gevraagd en 0,0 bewijs leveren jullie.

    Ik heb in mijn topic aangeboden het te laten zien als je zelf de Quran niet kan begrijpen of het nooit bestudeerd hebt. Je vraagt iets wat gewoon in de Quran staat.

    Als het in overvloed is, dan zie ik het graag tegemoet, het bewijs hoe te bidden van begin tot eind. Daar gaat deze topic over, maar iedereen loopt van de vraag weg en spamt de topic onder met andere onderwerpen, heel doorzichtig gedrag.

    En waarom negeer jij de woorden van Allah dat de quran gedetailleerd en volledig is?

    Jullie zijn geen Moslims, het zijn dus geen moskeeën.
    Noem mij 1 koraniet moskee waar moslims bidden en ik geef jou 10 bewijzen.

    Durf je het aan?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Noem mij 1 koraniet waar moslims bidden en ik geef jou 10 bewijzen.

    Durf je het aan?

    Zeker weten, open een topic en we gaan erover discussieren.

    Waar blijft je bewijs omtrent het onderwerp van deze topic? Blijf je nou altijd weglopen en met onzinnige onderwerpen komen die niets te maken hebben met het juiste pad

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Rusten Bekijk reactie
    Je ontkent dat de Quran gedetailleerd en volledig is, je verwerpt de woorden van Allah. Ik kan alleen maar Allah vragen om je te leiden. Meer kan ik niet voor je doen, het spijt me.

    Moge Allah jou naar de Islam leiden.
    De Quran claimt niet gedetailleerd te zijn, dat maak jij ervan. Als de quran op alle details in zou gaan dat was de quran een boekenreeks bestaande uit meerdere delen. De quran is een leiddraad voor de gelovigen, de ahadiths gaat in op details onder andere. Maar hoeveel gebedseendheden bid jij per dag?