1. #31
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Waarom niet?
    Waarom wel?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Zou eigenlijk standaard moeten zijn. Deze mensen hebben duidelijk laten weten lijn recht tegenover nederland te staan.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    In de quran staat dat je niet in de landen van de heidenen mag verkeren... mijn ouders maakte die fout en ze hebben het weer rechtgezet. Alleen ik nog... Dus ik snap ook wel waarom ik geen kansen krijg...

    Maar ik zeg wat ik wil en ook al strijd ik voor een doelloos zaak, ik zal het doen! Alleen om jullie te pesten
    Ah joh, houdt het leven spannend he

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Zouden ze ook de paspoorten kunnen veranderen van pedo's?
    Ma-at,

    Alleen als ze een dubbele nationaliteit hebben.


    Noord
    Nothing works....

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Onze ouders hebben ons al vroeg gezegd: "mijn zoon, je bent geen Nederlander, je bent alleen maar te gast hier, tijdelijk." Vandaar dat we geen punt maken, we weten dat we terug moeten, of je spreekt of niet... Multiculti onzin is gefaald, het was een tijdelijk project, deels gelukt en deels niet. Het deel dat heidense gebruiken heeft overgenomen of het geloof heeft verstoten, daar is het gelukt... Maar ze wisten niet dat er ook een andere kant was: radicalisme... Totaal geen rekening mee gehouden en dat was het falen kant...

    Rbatieboy,

    Tja, als je met de paplepel ingegoten krijgt dat je hier niet hoort....


    Noord
    Nothing works....

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat niet iedereen gelijk behandeld wordt ben ik mordicus tegen, maar wordt in de Koran duidelijk dat iedereen gelijke behandeling krijgt?
    Ik heb het niet gelezen overigens, maar meerdere quotes gezien hier dat dat niet het geval is.


    Is inderdaad bijna hetzelfde, uitreizen en oorlog voeren (niet namens de Nederlandse staat) en mensen kapot schieten, of iemand de hand niet willen schudden.
    Doe niet zo dramatisch.

    Mike,

    Maak voor het gemak wel even onderscheid tussen de wet (waarbij iedereen gelijk is, punt uit) en hoe de burger daar mee omgaat. En dan zijn er burgers genoeg die er een rommeltje van maken.

    Bij de islam ligt het anders: daar wordt vanaf het begin een (discriminerend) onderscheid gemaakt tussen gelovigen en ongelovigen, mannen en vrouwen, vrijen en slaven.

    En je andere opmerking: dramatisch is nog zacht uitgedrukt.


    Noord
    Nothing works....

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Elke moslim is in de Qoran gelijk, in Nederland is niet elke Nederlander gelijk.
    Trek een betere vergelijking als je kritiek wilt geven of slim wilt doen.

    Lagebrug,

    Nee hoor. Net anders om. In de koran (volgens islamitische wetten!) is niet ieder mens gelijk. In Nederland is volgens de wet wél iedereen gelijk.


    Noord
    Nothing works....

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    [QUOTE=LageBrug;132766697]
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Elke moslim volgens jou, ofwel niet moslims zijn niet gelijk.
    Dat is net zo goed onderscheid maken, alleen op geloof.

    Heeft niets te maken met slim willen doen, maar dat ik ik het hypocriet vind wanneer iemand vind dat je wel op geloof onderscheid mag maken, maar niet op nationaliteit, ras of wat dan ook.
    Ik vind in ieder geval dat het op geen enkele manier zou moeten mogen.

    Ik weet ook niet of ik dit wel zo'n goede maatregel vind, afnemen van nationaliteit.[/QUOTE

    Elke moslim is gelijk aan de andere moslim, in Nederland is niet elke Nederlander gelijk aan de andere Nederlander.
    Snap je?
    Lagebrug,

    In de islam zijn niet alle mensen gelijk. Voor de Nederlandse wet zijn alle mensen wél gelijk.


    Noord
    Nothing works....

  9. #39
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Lagebrug,

    Nee hoor. Net anders om. In de koran (volgens islamitische wetten!) is niet ieder mens gelijk. In Nederland is volgens de wet wél iedereen gelijk.


    Noord
    We hebben het over gelijkenissen, de moslim is de burger van de islam, de nederlander van de nederlandse staat.
    Toch is niet elke nederlander gelijk in nederland, elke moslim in de islam wel.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    We hebben het over gelijkenissen, de moslim is de burger van de islam, de nederlander van de nederlandse staat.
    Toch is niet elke nederlander gelijk in nederland, elke moslim in de islam wel.

    Lagebrug,

    Leuk semantisch trucje, maar zo werkt het hier dus niet.
    Voor de wet zijn jij en ik helemaal gelijk, met gelijke rechten, plichten, kansen, mogelijkheden.

    Jouw religie heeft daar helemaal niets van doen. Het is juist jouw religie die discrimineert tussen gelovigen en ongelovigen, mannen en vrouwen, vrijen en slaven.
    En dus ook tussen moslims onderling: tussen moslims en moslima's, tussen vrijen en slaven (slaven in Mauretanië zijn overwegend moslim(a)s, hoor!

    Dit gejammer gaat helemaal nergens over!


    Noord
    Nothing works....

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Lagebrug,

    Leuk semantisch trucje, maar zo werkt het hier dus niet.
    Voor de wet zijn jij en ik helemaal gelijk, met gelijke rechten, plichten, kansen, mogelijkheden.

    Jouw religie heeft daar helemaal niets van doen. Het is juist jouw religie die discrimineert tussen gelovigen en ongelovigen, mannen en vrouwen, vrijen en slaven.
    En dus ook tussen moslims onderling: tussen moslims en moslima's, tussen vrijen en slaven (slaven in Mauretanië zijn overwegend moslim(a)s, hoor!

    Dit gejammer gaat helemaal nergens over!


    Noord
    Is gewoon de waarheid, Elke moslim is gelijk in de islam, je kan lullen wat je wilt en ook over slaven beginnen maar gaat nergens over.
    De nederlandse wet discrimineerd ook tussen nederlanders en niet nederlanders, en tussen nederlanders, nederlanders hebben geen gelijke kansen, er is overduidelijk een financiele kloof en hierachie, er is een huidskleur hierachie, waarin je minder kansrijk bent dan je witte mede nederlander.
    In de islam heeft elke moslim dezelfde plichten en rechten.

    Het gejammer is jouw selectieve beeldvorming die je op hypocriete wijze tentoontstelt, de wanhoop is je zo nabij dat je over fucking slaven begint

    Als ik met mijn broeders in de moskee staan zijn we allemaal gelijk, als ik ergens bij een instantie of winkel sta in nederland, is niemand gelijk.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Is gewoon de waarheid, Elke moslim is gelijk in de islam, je kan lullen wat je wilt en ook over slaven beginnen maar gaat nergens over.
    De nederlandse wet discrimineerd ook tussen nederlanders en niet nederlanders, en tussen nederlanders, nederlanders hebben geen gelijke kansen, er is overduidelijk een financiele kloof en hierachie, er is een huidskleur hierachie, waarin je minder kansrijk bent dan je witte mede nederlander.
    In de islam heeft elke moslim dezelfde plichten en rechten.

    Het gejammer is jouw selectieve beeldvorming die je op hypocriete wijze tentoontstelt, de wanhoop is je zo nabij dat je over fucking slaven begint

    Als ik met mijn broeders in de moskee staan zijn we allemaal gelijk, als ik ergens bij een instantie of winkel sta in nederland, is niemand gelijk.

    Lagebrug,

    Nou, vertel mij dan eens hoe de Nederlandse wet discrimineert tussen al die groepen!

    "De nederlandse wet discrimineerd ook tussen nederlanders en niet nederlanders, en tussen nederlanders, nederlanders hebben geen gelijke kansen, er is overduidelijk een financiele kloof en hierachie, er is een huidskleur hierachie, waarin je minder kansrijk bent dan je witte mede nederlander."

    Gewoon dikke flauwekul.

    En hoe je het ook wendt of keert, gemeten aan de Nederlandse wet discrimineren islamitische wetten wel degelijk. Alleen al het bestaan van slavernij! Maar ook tussen mannen en vrouwen!

    Dat jij daar misschien anders over denkt is één ding. Maar dat maakt het voor de wet niet anders.


    Noord
    Nothing works....

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    575
    28-12-2016

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Ik wens je sterkte met het vinden van een baan.
    Met jouw instelling zal het vervolgens behouden van die baan een nog veel grotere uitdaging zijn.
    Baan vinden heb ik opgegeven, maar als ik een baan heb, ditmaal laat ik die niet gaan
    Deze laatste oorlog is een interne oorlog...

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    575
    28-12-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ah joh, houdt het leven spannend he
    Zolang mensen/autoriteiten mij met rust laten, komt alles kits
    Deze laatste oorlog is een interne oorlog...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Baan vinden heb ik opgegeven, maar als ik een baan heb, ditmaal laat ik die niet gaan
    En in welke richting zoek je die baan? Welke activiteit?