1. #46
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Wat een vieze leugenaars zijn jullie beide. Jullie komen helemaal niet op voor het recht van Allah en die van de Profeet, jullie waarschuwen niet tegen shirk en nodigen niet uit naar tawhid.

    Jouw vriendjes hebben me hier voor alles en nog wat uitgescholden, ik klaag daar nog niet eens over want het boeit me niet eens, maar jij hebt daar nooit iets over gezegd, en nu die ezel vriendje zijn mushrikin broeders verdedigd kom jij ook nog even je zegje doen, twee ezels dus.
    Jij komt alleen maar met veroordelingen en weerleggingen.
    Hoe komt het dat je zo gefrustreerd in je leven bent?
    24/7 trollen hier en met mannen flirten met een soort van haat/liefde verhouding?

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    2 engelen getuigen dat ik hem niet ben. Zo ik ben rustig.
    Ben geen engel maar ik getuig ook dat zij ziek is.
    Moge Allah haar genezen

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Doe geen moeite joh, ik weet nu onderhand wel wat jullie aqida is, die van de dwalende sufis dus.

    eens

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Ben geen engel maar ik getuig ook dat zij ziek is.
    Moge Allah haar genezen
    Nee ik heb het over de engel van je linker kant en de andere van je rechterkant (schouders).

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Zie nul liefdes berichten naar clear. jullie liege

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Nee ik heb het over de engel van je linker kant en de andere van je rechterkant (schouders).
    Ik weet

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    .

    Je bent zeker jaloers omdat jij geen advies krijgt, jij wilt geen advies, eigen schuld.

    Moet je maar niet met ezels omgaan.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Zie nul e

    Is niet raar dat ze zulke dingen verzinnen over moslims. Zij zien degenen die reizen om graven te bezoeken omwille van zegeningen van hen te krijgen als hun broeders. Terwijl dat gewoon duidelijk grote shirk is. Logisch dat ze zich zo hatelijk en vijandig gedragen tegenover moslims.

    Clear is een leugenaar, dat mag gerust gezegd worden.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Is niet raar dat ze zulke dingen verzinnen over moslims. Zij zien degenen die reizen om graven te bezoeken omwille van zegeningen van hen te krijgen als hun broeders. Terwijl dat gewoon duidelijk grote shirk is. Logisch dat ze zich zo hatelijk en vijandig gedragen tegenover moslims.

    Clear is een leugenaar, dat mag gerust gezegd worden.
    Je begint door te draaien of je ware aard begint ontmaskerd te worden en heeft m16 gelijk en ben je iemand die zich als moslim voor doet op m.nl voor kwade doeleinden.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Is niet raar dat ze zulke dingen verzinnen over moslims. Zij zien degenen die reizen om graven te bezoeken omwille van zegeningen van hen te krijgen als hun broeders. Terwijl dat gewoon duidelijk grote shirk is. Logisch dat ze zich zo hatelijk en vijandig gedragen tegenover moslims.

    Clear is een leugenaar, dat mag gerust gezegd worden.
    neem een pauze rust.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Moge Allah jullie leiden.

    Bismillah

    Verboden tabarruk, haram, bid'ah en grote shirk.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5581308

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Je begint door te draaien of je ware aard begint ontmaskerd te worden en heeft m16 gelijk en ben je iemand die zich als moslim voor doet op m.nl voor kwade doeleinden.

    Allah aza wa jall heeft jou ontmaskerd alhamdulilah.

    Mushrikin zijn jouw broeders, jij bent denk ik zelf die m16.

    Als er iemand dicht bij ongeloof is, dan ben jij het wel en jouw vrienden die hier shirk promoten en hun mushrikin broeders verdedigen.

    Alhamdulilah, Allah heeft jullie ontmaskerd.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    neem een pauze rust.

    Moge Allah jou leiden of jouw nek breken ameen. Geldt voor iedereen die me hier lastig valt omwille van een ezel die opkomt voor mushrikin.


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie

    Allah aza wa jall heeft jou ontmaskerd alhamdulilah.

    Mushrikin zijn jouw broeders, jij bent denk ik zelf die m16.

    Als er iemand dicht bij ongeloof is, dan ben jij het wel en jouw vrienden die hier shirk promoten en hun mushrikin broeders verdedigen.

    Alhamdulilah, Allah heeft jullie ontmaskerd.
    Haha, nu weet ik het zeker. Het moet echt een zieke figuur zijn die achter dat account zit die zich voor doet als een zuster die kennis wil verspreiden. Geen normale moslim zou in staat zijn om zich zo te gedragen als een losgeslagen imbeciel.

    Eerst was ik degene die takfir deed op moslims.
    Vervolgens ontken deze gek dat aanbidding bij een graf ook een zonde kan zijn die iemand niet uit de islam hoeft te zetten en was ik een van die mushrikin omdat ik hen niet automatisch als mushrikin zag.

    Nu kom je met teksten die hetgeen beweren wat ik van begin af aan zei en begin je er ook rare sprongen bij te maken en val je iedereen aan. Dit is absoluut geen gedrag wat je van een moslima kan verwachten.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik zweer op Allah aza wa jall dat jij een leugenaar bent, en je zegt iedere keer iets anders en liegt over mij dat ik geen zuster ben, ik ben wel een zuster en moge Allah de leugenaar hier verlammen ameen.

    Ik hou hier niet van dat mensen over me liegen, ik gaf jou gewoon advies in die andere topic en jij was gewoon hoogmoedig om mijn advies te accepteren.