1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Insaff Bekijk reactie
    we hebben contact omdat we met elkaar willen eindigen. En ze zei zien we elkaar in t echt ja maar niet afgesprokwn dus.
    Ze?

  2. #17
    Weg.

    Reacties
    2.025
    05-09-2013

    Citaat Geplaatst door Insaff Bekijk reactie
    ik heb ook genoeg fotos van hem hoor
    waarom al zo hoog?
    we hebben contact omdat we met elkaar willen eindigen. En ze zei zien we elkaar in t echt ja maar niet afgesprokwn dus.
    helemaal gelijk!
    Ja maar vrouwen zijn kwetsbaarder dan mannen. Ik denk niet dat jij het fijn vindt dat jouw foto's dalijk op internet rondslingeren. Mannen hebben daar vaak lak aan.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    163
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Ze?
    wat is boeqelwa?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    163
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door Oogappeltjee_ Bekijk reactie
    Ja maar vrouwen zijn kwetsbaarder dan mannen. Ik denk niet dat jij het fijn vindt dat jouw foto's dalijk op internet rondslingeren. Mannen hebben daar vaak lak aan.
    ja klopt ben daar ook allert in. Haha ik weet waar die woont voor t geval dat

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Insaff Bekijk reactie
    wat is boeqelwa?
    Heeft geen betekenis

  6. #21
    ≧ω≦

    Reacties
    180
    06-09-2014

    Heb je hem ooit in het echt gezien? Dan is het normaal. Dan is het eigenlijk normaal om uit jezelf foto te sturen. Dat is zonder bijbedoelingen bij volwassen mannen. Die willen jou gewoon zien op dat moment. Thats it.
    I like people who don't need everyone to like them.

    -Ik ontvang liever geen pm’s van vreemde leden-

  7. #22
    Weg.

    Reacties
    2.025
    05-09-2013

    Citaat Geplaatst door Insaff Bekijk reactie
    ja klopt ben daar ook allert in. Haha ik weet waar die woont voor t geval dat
    Ik vind deze reactie echt schattig.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    243
    18-04-2015

    Citaat Geplaatst door LoveMyHijaab Bekijk reactie
    Heb je hem ooit in het echt gezien? Dan is het normaal. Dan is het eigenlijk normaal om uit jezelf foto te sturen. Dat is zonder bijbedoelingen bij volwassen mannen. Die willen jou gewoon zien op dat moment. Thats it.
    Hey hey lovemyhijaab.

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    3
    21-01-2017

    Ga elkaar in het echt zien geen foto meer sturen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    163
    29-09-2014

    @lovemyhijab is dat echt zo?
    @oogappeltje haha why is toch zo ik stuur gewoon broer op hem af stel allahy7fad dat gebeurd. Sowieso niet maar stell.
    @Marokkaantje durf dat niet

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Niet doen. Als hij je wilt zien moet je in de bijzijn van een mahram met hem afspreken. Pas als je trouwt met hem heeft hij recht op foto's.

  12. #27
    ≧ω≦

    Reacties
    180
    06-09-2014

    Citaat Geplaatst door Insaff Bekijk reactie
    @lovemyhijab is dat echt zo?
    Ik ga hier niet meer op in. Blijf maar vooral negatief denken en denken dat hij je iets wilt aandoen. En dan 1 seconden erna dat jullie samen willen eindigen. Beetje te vaag dit..

    Hij wilt je zien klaar. Denk eens na, dat als je daar nu al over twijfelt laat hem met rust en gun hem een volwassen meid.

    Beslama.
    I like people who don't need everyone to like them.

    -Ik ontvang liever geen pm’s van vreemde leden-

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ga elkaar in het echt zien, die gaat je ontmaagde en dan ga je weer zeggen die heeft met mij gespeeld en ik wil tawba verrichten terwijl ik relatie heb met een ander

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    3
    21-01-2017

    Ik raad je aan neem iemand dan mee

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door LoveMyHijaab Bekijk reactie
    Ik ga hier niet meer op in. Blijf maar vooral negatief denken en denken dat hij je iets wilt aandoen. En dan 1 seconden erna dat jullie samen willen eindigen. Beetje te vaag dit..

    Hij wilt je zien klaar. Denk eens na, dat als je daar nu al over twijfelt laat hem met rust en gun hem een volwassen meid.

    Beslama.
    Ewa hoe ist met die turk bruinsma ofzo iets