1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Seksueel misbruik in bus: Inwoners Sidi Bernoussi verdedigen daders (video)

    Er zijn vandaag inmiddels zes minderjarigen, in de leeftijd tussen 15 tot 17 jaar oud, gearresteerd voor seksueel misbruik van een geestelijk beperkt meisje in een bus in Casablanca.



    De zes jongens werden vanmiddag gearresteerd in Maaguiz, in het district Sidi Bernoussi in Casablanca. Een serie video's gepubliceerd door de site chouftv.com toont enkele van de arrestaties: hier, hier en hier te zien.

    Het Marokkaanse nieuwsmedium Le360 ging met een camera naar de wijk om getuigenissen van de lokale bewoners te horen. Voor de camera verdedigen zij de jongens en zoeken excuusjes zoals de jonge leeftijd, het feit dat ze verslaafd zijn aan drugs, dat ze "alleen maar kinderen" zijn en het enkel kwajongensstreken zijn. Geen woord echter in het voordeel van het slachtoffer, 24 jaar oud, die een geestelijke beperking heeft en op de video de jongens duidelijk smeekt om op te houden.





    Youtube link

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Er zijn vandaag inmiddels zes minderjarigen, in de leeftijd tussen 15 tot 17 jaar oud, gearresteerd voor seksueel misbruik van een geestelijk beperkt meisje in een bus in Casablanca.



    De zes jongens werden vanmiddag gearresteerd in Maaguiz, in het district Sidi Bernoussi in Casablanca. Een serie video's gepubliceerd door de site chouftv.com toont enkele van de arrestaties: hier, hier en hier te zien.

    Het Marokkaanse nieuwsmedium Le360 ging met een camera naar de wijk om getuigenissen van de lokale bewoners te horen. Voor de camera verdedigen zij de jongens en zoeken excuusjes zoals de jonge leeftijd, het feit dat ze verslaafd zijn aan drugs, dat ze "alleen maar kinderen" zijn en het enkel kwajongensstreken zijn. Geen woord echter in het voordeel van het slachtoffer, 24 jaar oud, die een geestelijke beperking heeft en op de video de jongens duidelijk smeekt om op te houden.





    Youtube link
    hoe islamitische zijn deze ouders met hun goedkeuring..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    100
    22-05-2013

    Waarom denk dat islamitisch goed, MSs is de islamitische opvoeding net het probleem

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    100
    22-05-2013

    Waarom denk je dat islamitisch goed is , mss is de islamitische opvoeding net het probleem . Stel je zelf deze vraag maar eens

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Malikte Bekijk reactie
    Waarom denk je dat islamitisch goed is , mss is de islamitische opvoeding net het probleem . Stel je zelf deze vraag maar eens
    De Islam leert ons dat dit soort atheistische praktijken haram zijn..kan dus nooit het probleem zijn

  6. #6
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Wat een dwaasheid. Alsof dit kattenkwaad is zoals iedereen dat wel uithaalt in zijn puberteit.

    Vraag me af of ze ook zo makkelijk zouden reageren als dat meisje hun zusje of dochter was.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    101
    23-01-2017

    Lafaard bende , ik zal je lesje leren

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Malikte Bekijk reactie
    Waarom denk dat islamitisch goed, MSs is de islamitische opvoeding net het probleem
    vertel eens waarom dat opvoeding het probleem kan zijn.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.840
    05-03-2015

    Er klopt hier gewoon niets het verhaal rommelt van alle kanten
    Dat de bus vol is en dat niemand wat van zegt en helemaal de buschauffeur snap het niet klopt gewoon niet
    En als dat wel het geval hoop ik dat ze goeie straf krijgen het lieft gekarteerd worden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Piraten Bekijk reactie
    Er klopt hier gewoon niets het verhaal rommelt van alle kanten
    Dat de bus vol is en dat niemand wat van zegt en helemaal de buschauffeur snap het niet klopt gewoon niet
    En als dat wel het geval hoop ik dat ze goeie straf krijgen het lieft gekarteerd worden
    Als zoiets in Nederland zou gebeuren zou je smullen en je ongezouten mening geven over hoe slechts het wel niet is in Nederland zonder uberhaupt naar feiten te kijken.

    Nu het in Marokko gebeurt rammelt het volgens jou aan alle kanten terwijl er toch aardig wat mensen zijn opgepakt en er dus wel deigelijk feiten, of op zijn minst sterke verdenkingen, zijn.

    Misschien moet je je gekleurde bril eens afzetten.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Zoutkorrel Bekijk reactie
    Wat een dwaasheid. Alsof dit kattenkwaad is zoals iedereen dat wel uithaalt in zijn puberteit.

    Vraag me af of ze ook zo makkelijk zouden reageren als dat meisje hun zusje of dochter was.

    Die ouders mogen ze ook wel beboeten. Vieze mensen zijn dat. Totaal geen empathie voor het slachtoffer. Tientallen jongeren (lees Flikkers) en niemand die ingreep.

    Laffe beesten,zowel de ouders als die vieze zeden-deliquenten.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    101
    23-01-2017

    Idd tattoo mocro @
    Das waar

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Jong en drugs is niet de probleem van het slachtoffer.
    Tuig dient aangepakt te worden en publiekelijk zodat die ieder ander tuig kan zien dat die doodstraf mag verwachten.

    Als je bereidt bent om chaos te zaaien dan zul je uiteindelijk met je ziel de prijs betalen.

    Dat is wat ik ervan vind.
    Heavy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    15-17 jaar is niet jong meer, het zijn de mensen van tegenwoordig die van die leeftijd pussy's maken, ooit was er een tijd dat mensen trouwden op die leeftijd

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Piraten Bekijk reactie
    Er klopt hier gewoon niets het verhaal rommelt van alle kanten
    Dat de bus vol is en dat niemand wat van zegt en helemaal de buschauffeur snap het niet klopt gewoon niet
    En als dat wel het geval hoop ik dat ze goeie straf krijgen het lieft gekarteerd worden
    Ik heb gisteren de video gezien. Te erg voor woorden. Inmiddels heeft YouTube het filmpje verwijderd dus beter houd je bek ara dier dat het bij jullie normaal is om een meisje te verkrachten zegt al genoeg.