1. #1
    Miss. Dounya

    Reacties
    25
    30-04-2009

    Wie betaalt wat bij de bruiloft ?

    Lieve bruidjes,

    Stel je zit zeg zonder werk, net je diploma op zak maar je gaat binnenkort trouwen
    Wie betaald tegenwoordig wat voor de bruiloft ? Hoe hebben de (aanstaande )bruidjes dat geregeld?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    47
    30-07-2017

    Hoi Dounya,

    Mabrouk met je aanstaande huwelijk.
    Het verschilt eigenlijk per koppel en ouders wie wat betaalt en hoeveel dat is. Je kan samen besluiten of jij een bijdrage levert en hoeveel jouw ouders eventueel betalen. Het kan ook zo zijn dat jouw aanstaande en zijn familie zelf besluiten om alles te bekostigen.

    Denk ook na over wat jullie met het geld gaan doen dat jullie tijdens de bruiloft van gasten ontvangen. Bij sommige bruiloften kan dit veel zijn en bij anderen weer weinig. Ik weet uit ervaring dat sommige schoonouders een deel van het geld zelf willen houden en sommige schoonouders willen er niets van hebben. Voorkom negativiteit door het vooraf te bespreken.

    Ik raad het zelf aan om gemaakte kosten zo eerlijk mogelijk te verdelen. Stel er is iets wat jij of jouw aanstaande specifiek wilt dat duur is maar niet van grote belang, dan kan diegene dat misschien beter zelf bekostigen. Het is gewoon een betere start voor jullie huwelijk om kosten eerlijk te verdelen, zodat daar achteraf nooit discussie over ontstaat.

    Mocht je snel geld willen verdienen (naast een eventuele studie/baan), dan heb ik een idee voor je.
    Je kan mij bereiken via mijn website, facebook of privébericht.

    Groetjes,
    Hasnae
    Emira Weddings
    Emira Weddings - Marokkaanse Weddingplanner & Ceremoniemeester