1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Held van Barcelona is gewoon een Marokkaan ..je leest niks over hem in Neder Media

    Apotheker Fouad Bakkali ontfermde zich vlak na de aanslag in Barcelona over de Australische Jumarie Cadman, de moeder van de 7-jarige Julian, van wie het lot nog steeds onduidelijk is. Ondanks de hevige pijn in haar twee gebroken benen smeekte ze om informatie over haar verloren zoon.

    Bakkali was donderdag aan het werk in zijn apotheek aan de Ramblas toen hij plotseling een harde knal hoorde. Mensen stormden in paniek en schreeuwend zijn zaak binnen. Een paar minuten later kwam een politieagent met de gewonde Australische in zijn armen. Hij legde haar op de grond naast een andere gewonde vrouw. Bakkali bleef bij Jumarie Cadman tot een dokter kwam. "Ik zat naast haar en probeerde haar te kalmeren", vertelt hij aan het Australische News.com.au.

    Beide benen leken gebroken. Ook had de vrouw verwondingen aan haar hoofd en rug. Ze negeerde de pijn en smeekte alleen om haar zoon Julian. "Ze vroeg de hele tijd naar hem. 'Waar is mijn zoon?'. Ze vertelde dat hij pas zeven jaar oud is. Ik probeerde haar gerust te stellen en zei dat alles goed komt".

    Bakkali trok zijn witte jas uit en bedekte de vrouw. Hij deed de rolluiken omlaag en sloot zijn apotheek waar vijftig doodsbange toeristen in vertoefden. Hulpverleners kwamen na enige tijd ter plekke en brachten Jumarie Cadman en de andere vrouw naar het ziekenhuis.

    Jumarie ligt nog steeds in een ziekenhuis in Barcelona. Julian was met zijn moeder in Spanje voor een bruiloft van vrienden. Het ventje woonde de afgelopen drie jaar in Sydney. Zijn lot is nog steeds onzeker. Foto's van vlak na de aanval tonen een jongetje - waarvan wordt vermoed dat het Julian is - liggend midden op de Ramblas vlakbij de apotheek. De toerist Harry Athwal zit voorovergebogen bij het ventje. "Ik streelde zijn haren en bleef bij hem. Ik kon hem niet achterlaten midden op de weg", zo vertelde hij eerder aan The Mirror. Julians vader is inmiddels onderweg vanuit Australië naar Spanje, niet wetende of zijn zoon nog in leven is.

    Bakkali kan nog altijd niet geloven welk noodlot zijn stad trof. Tien jaar geleden verruilde hij Marokko voor Spanje. "Als een moslim vond ik Barcelona altijd een geweldige plek om te wonen. Het is een multiculturele en een bruisende stad waar iedereen ongeacht achtergrond naast elkaar leeft. De aanslagplegers zijn totaal andere mensen. Radicalen".

    https://t.co/Q7vK5n6MUt

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Uppp!!!! Goeie topic!!


    Terreur kent geen huidskleur. Het kent alleen een oorzaak. En wij moeten leven met de nasleep van een conflict dat duizenden kilometers in het oosten wordt uitgevochten en door het Westen in stand wordt gehouden wat weer tot meer terreur leid.


    Het Westen neemt zelfs haar eigen bewoners in de zeik en brengt ze ook in gevaar, als je het goed bekijkt.

    De inval in Irak is de grootste valse westerse misleiding sinds Sabra en Chatilla en dat zijn vele personen niet vergeten. Vraag dat maar aan de Spanjaarden. (Madrid 2004)



    ´Wie vraagt om regen moet rekening houden met de modder´

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Wat is hier heldhaftigs aan? Ieder normaal denkend persoon zou het zelfde hebben gedaan.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Wat is hier heldhaftigs aan? Ieder normaal denkend persoon zou het zelfde hebben gedaan.

    Ga poepen!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ga poepen!
    Ga ergens anders aandacht zoeken!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Ga ergens anders aandacht zoeken!
    Geloof mij en de meeste leden ook,ik zoek geen aandacht bij jou.


    Ga poepen!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Geloof mij en de meeste leden ook,ik zoek geen aandacht bij jou.


    Ga poepen!
    Hoe vaak word je verbannen?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Hoe vaak word je verbannen?
    Ga poepen!

    Meldknop weet je te vinden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ga poepen!

    Meldknop weet je te vinden.
    Wat moet ik met een meldknop? Kansloze gasten als jij zijn mijn tijdverdrijf.
    Jij mag gewoon blijven hoor.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Het verhaal gaat over een jongetje van 7...uitgebreide informatie over dit totaal onschuldige jongetje met 3 of 4 foto's erbij.

    Je moet dit bericht niet verkeerd lezen want ik probeer absoluut niks over dit jongetje te zeggen, maar eerder over de dubbele maatstaven die gehanteerd worden over kinderslachtoffers in Europa of de VS en Syrië of andere islamitische landen die ook nog vandaag elke dag uit elkaar gereten worden door amerikaanse bommen waar zelfs niet eens berichten over verschijnen en de uitgebreide informatie als het slachtoffertje een Europees of Amerikaans jongetje of meisje is. Ik heb net nog een paar foto's gezien van kinderen en baby's met gaten in hun hoofd door amerikaanse bommen in Syrië.

    Kom niet met die bullshit aan van " Ja maar het is zo ver en het is daar altijd oorlog dit dat " want dat is totale onzin. Ten eerste Syrië is helemaal niet zo ver en al was het ver, niemand houdt je tegen om ook sympathie te hebben voor Syrische slachtoffertjes. En ook als het daar al 6 jaar oorlog is moeten de slachtoffers daar benoemd worden met uitgebreide informatie over hun leven in Europese en Amerikaanse kranten en andere media

    Dat dat niet gebeurt is omdat het leven van een Spaans, Amerikaans of Brits jongetje of meisje dat slachtoffer wordt van gewelddadige conflicten hoger wordt aangeschreven dan een Syrisch jongetje of meisje, waarschijnlijk vanuit racistische motieven en met in het achterhoofd van veel mensen dat die Syrische slachtoffertjes eigenlijk nodig zijn in de strijd tegen de Midden Oosterse moslims.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Prachtig
    Wat moet ik met een meldknop? Kansloze gasten als jij zijn mijn tijdverdrijf.
    Jij mag gewoon blijven hoor.
    Omdat je ongesteld bent nu?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Ga ergens anders aandacht zoeken!
    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Geloof mij en de meeste leden ook,ik zoek geen aandacht bij jou.


    Ga poepen!

    En nu?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Wat moet ik met een meldknop? Kansloze gasten als jij zijn mijn tijdverdrijf.
    Jij mag gewoon blijven hoor.

    Prachtig,

    Ook zij behoren tot de charme van dit forum!


    Noord
    Nothing works....

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Prachtig,

    Ook zij behoren tot de charme van dit forum!


    Noord
    Haha,straks oke?


    Eerst even slapen. Het was me een zware nacht. IK heb een forum*** ontmaskert dat met 3 accounts reageert zoals je ongetwijfeld is opgevallen.

    IK beloof jou,mits het geen troll-reactie,anders krijg je ´oog om oog tand om tand´ ,een gepast en hopelijk een fatsoenlijk on-zionistisch antwoord.