+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 23 van 23
    MVC Lid

Reacties
    7
    08-08-2017

Ameen. Barak Allah Feek. Ik heb het al eerder geprobeerd via een moskee hier in de buurt maar hij wil niet mee gaan. Zegt dat hij niet wil dat anderen zich met ons huwelijk bemoeien. Ik voel soms dat hij gebruik maakt van het feit dat ik bekeerling ben en denkt alles maar te kunnen maken. Een vriendin van mij wil met een vriend van hem trouwen en dan zegt ie dat zijn vriend wel heel netjes met haar moet zijn aangezien ze Marokkaanse is en een grote familie heeft.

Verbannen

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Misschien kun je nu ook even beter alleen advies inwinnen bij een geleerde met de info die je hebt.

Tracht te doen wat mogelijk is zonder je kindjes onrecht aan te doen, vraag advies aan geleerden, bid istikhara doe dua en leg je vertrouwen in Allahswt.

Insha Allah zal hij tot inkeer komen en indien hij een plan heeft dat jou en je kinderen schaadt dan zal Allah swt hem uit jouw buurt houden...

Want zo werkt dat. Alles is Gair Insha Allah.

Verbannen

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Citaat Geplaatst door AishaAmsterdam Bekijk reactie
    Ameen. Barak Allah Feek. Ik heb het al eerder geprobeerd via een moskee hier in de buurt maar hij wil niet mee gaan. Zegt dat hij niet wil dat anderen zich met ons huwelijk bemoeien. Ik voel soms dat hij gebruik maakt van het feit dat ik bekeerling ben en denkt alles maar te kunnen maken. Een vriendin van mij wil met een vriend van hem trouwen en dan zegt ie dat zijn vriend wel heel netjes met haar moet zijn aangezien ze Marokkaanse is en een grote familie heeft.
    Daarom heeft een vrouw bescherming nodig. Een vrouw staat sterker met mannen/familie achter zich. Jammer dat er mensen zijn die misbruik maken van een verzwakte positie (in hun ogen niet in Allah's aanzien)

De mens is helaas niet rechtvaardig en waar er een deur tot misbruik zou kunnen zijn, zou een gelovige deze sluiten.

Ik kan me niet indenken dat ik op de zwakte van een ander een plan maak of daar misbruik van maak. Waar is de Taqwa en vrees voor Allah swt?

Onbegrijpelijk, maar velen die zich zo schaamteloos opstellen helaas maar weet Allah swt Ziet alles en elke stap elke daad elk woord wordt genoteerd

Insha Allah zal het onrecht van de onrechtvaardigen terug in hun schoten worden geworpen of komen zij tot inkeer.

MVC Lid

Reacties
    71
    12-12-2016

zowiezo is jouw kwestie te groot voor de onbenullige leden van m.nl
    Daarnaast heeft geen enkel advies die jij krijgt geen nut.
    Jij bent namelijk niet degene die advies moet krijgen.
    Het is jouw man die advies moet krijgen en IETS MEE MOET DOEN.
    Jouw man staat dan ook uiteraard niet open voor advies want hij weet dondersgoed dat hij fucking zwaar FOUT bezig is.
    Niet voor niks geeft hij aan dat anderen zich niet hoeven te bemoeien met het huwelijk, duh, ik zou ook hetzelfde zeggen als ik mijn vrouw zoiets onmenselijks vraag.
    En ik herhaal dat jouw kwestie te groot is voor ons.
    Ik wens jou veel sterkte.
    Voorgoed afgekickt.......!!!!!

Verbannen

Reacties
    259
    01-07-2017

Dit is hopenloosheid ten top. Vrouwen verkiezen een lulletje boven verantwoordelijkheid voor haar kids. Disgusting. En de man is ook gewoon een illie.

MVC Lid

Reacties
    5
    23-10-2017

Salaam zuster. Is er in sha Allah al een oplossing ? Zo niet pm mij aub wasalaama

MVC Lid

Reacties
    30
    17-06-2017

Ik ben zelf mama en had wel geweten wat ik tegen die vent van je had gezegd bye bye zwaai zwaai freakin’ asshole dat je hier nog over moest nadenken joh dit noem ik nou een typische voorbeeld van een FOUTE man

In love

Reacties
    3.239
    21-12-2004

Ga aub advies vragen aan geleerde.tfoe sommige reacties hier !