1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Vier verdachten vast om steekpartij Turku

    De Finse politie heeft vier Marokkaanse mannen aangehouden die mogelijk betrokken waren bij de steekpartij in Turku, Finland.





    Een achttienjarige Marokkaan zat al langer vast. Hij stak vrijdag twee voorbijgangers dood en verwondde acht mensen. Volgens de politie had hij het specifiek op vrouwen gemunt.

    De man kwam vorig jaar in Finland aan. Hij vroeg volgens Finse media asiel aan maar dat werd hem geweigerd. De politie wil hier geen commentaar op geven, maar stelt vast dat de man "onderdeel van het asielproces was."

    De steekpartij in Turku wordt beschouwd als moord met terroristische bedoelingen. Eén slachtoffer overleed ter plekke, de ander in het ziekenhuis. De politie schoot de dader in zijn been.

    De beveiliging in het land is versterkt met meer patrouilles en bewaking. Vlaggen hingen zaterdag in heel Finland, waar gewelddadige misdrijven relatief zeldzaam zijn, halfstok.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Plaatsvervangende schaamte! Wollah echt! Wat is dit ? TFoe op hun tering moeders!!!

    Je zal maar op straat lopen en willekeurige worden gestoken door een zieke gebrainwashde idioot.



    Waarom vallen ze geen zionisten aan ofzo? Waarom onschuldige mensen?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Plaatsvervangende schaamte! Wollah echt! Wat is dit ? TFoe op hun tering moeders!!!

    Je zal maar op straat lopen en willekeurige worden gestoken door een zieke gebrainwashde idioot.



    Waarom vallen ze geen zionisten aan ofzo? Waarom onschuldige mensen?

    Ik vrees dat die moeders er ook niet veel aan kunnen doen.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Ik vrees dat die moeders er ook niet veel aan kunnen doen.
    Dat ze mogen branden in de hel. Beter?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Dat ze mogen branden in de hel. Beter?
    Een uurtje of zo, daar kan ik me wel in vinden

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Een uurtje of zo, daar kan ik me wel in vinden

    Hahaha,deal! En dan tot stof laten vergaan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    06-08-2017

    Word steeds gekker

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door hayat2000 Bekijk reactie
    waarom vallen ze geen zionisten aan? je bent zelf een haatzaaier!! Oprotten jij!

    Zionisten zijn een legitiem doelwit! De meeste Joden daarentegen zijn wel chill. Net als de meeste moslims en de meeste Christenen etc etc.

    Rot lekker zelf een end op.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Altijd de joden of het westen de schuld geven
    De joden niet. Maar het Westen is wel deels verantwoordelijk doordat het voeding geeft aan groeperingen en individuen door Israel het hand boven het hoofd te houden qua VN-resoluties en arabische landen en leiders die zelfdse VN resoluties afstraffen met een oorlog!!!!!!

    Irak,Libie,,Libanon,Afghanistan
    ( moet ik nog doorgaan???)


    Vergeet vooral niet de smerige valse zieke inval in Irak dat zelfs door bijna alle westerse landen en Nederland werd gesteund en wat blijkt????? Amerika was gwn uit op de olie van Saddam. Nooit zijn er massa-vernietiginswapens gevonden in Irak.

    .Maar ondertussen lekker studeren hier in vrijheid en uitkering zoals veel marokken zonder ruggengraat.
    Moet ik dan net als jij mn bek houden en bukken voor die zionisten en valse Westerlinge? JIj hebt geen ruggengraat!!!!!

    Gatverdamne waarom bestaan veel Marokkanen eigenlijk.Twijfel bij de meeste aan hun bestaansrecht
    Je kan ook gewoon je polsen doorsnijden. 1 hypocriete Marokkaan minder.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Het Westen moet zichzelf in de spiegel gaan kijken en erkennen dat zij ook schuldig zijn aan dit bloedvergieten.

    Ik herhaal; de overgrote meerderheid van de aanslagen wereldwijd zijn terug te voeren naar de onmenselijke en illegale bezetting van een soeverein Palestijns volk door Israel en dat al 60 jaar lang!

    Het is Israel dat nooit tot de orde wordt geroepen en arabische landen wel!!

    Zijn jullie nou fucking blind of doen jullie nou of jullie retard zijn en niet zelfstandig kunnen denken en analyseren?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    En ja,daarom blijf ik roepen; Als er toch zieke individuen op deze wereld rondlopen en zij het Westen een douw willen geven,zeg ik..pak die zionisten dan aan.

    Ik ben er heilig van overtuigd dat dat soort verzetsacties tegen een land (Israel) dat toch beschermd wordt door Westerse atoom-machten,meer effect sorteert. Heel de wereld kotst dat land uit,behalve de V.S. Pak zionisten of de VS aan.

    De VS,daar zit een machtige joodse lobby die zelfs Amerikaanse presidentskandidaten screent opdat zij haar zionistische aanhang kan adviseren op welke kandidaat zij moeten stemmen. ( artikel daarover plaats ik op verzoek).

    Het beleid van de VS en Israel is een voedingsbodem voor terreur.

    Jullie weten niks en blaten hier op een forum als domme schapen die een kudde volgen.!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Het Westen moet zichzelf in de spiegel gaan kijken en erkennen dat zij ook schuldig zijn aan dit bloedvergieten.

    Ik herhaal; de overgrote meerderheid van de aanslagen wereldwijd zijn terug te voeren naar de onmenselijke en illegale bezetting van een soeverein Palestijns volk door Israel en dat al 60 jaar lang!

    Het is Israel dat nooit tot de orde wordt geroepen en arabische landen wel!!

    Zijn jullie nou fucking blind of doen jullie nou of jullie retard zijn en niet zelfstandig kunnen denken en analyseren?
    Het Westen kijkt wel degelijk in de spiegel, zo ziet het hele Westen (zelfs de VS) de tweede Irak oorlog als een enorme blunder. Het Westen zoekt, en vindt, steun bij Islamitische landen voor bijvoorbeeld de oorlog in Syrie in plaats van er gewoon weer als brute kracht op te springen. Met name Europese landen en de EU bekritiseren Israel regelmatig, hoe ver deze kritiek gaat en of deze kritiek ook consequenties heeft weet ik niet.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Het Westen moet zichzelf in de spiegel gaan kijken en erkennen dat zij ook schuldig zijn aan dit bloedvergieten.

    Ik herhaal; de overgrote meerderheid van de aanslagen wereldwijd zijn terug te voeren naar de onmenselijke en illegale bezetting van een soeverein Palestijns volk door Israel en dat al 60 jaar lang!

    Tattoo_Mocro,

    De laatste dertig dagen 172 extremistisch-islamitische aanvallen in 29 landen. 1147 doden en 1170 gewonden.

    Als ik het lijstje bekijk dan vraag ik me echt af waar je het over hebt.
    Ik kan die aanslagen maar op een ding terugvoeren: extremisten die kost wat kost hun manier van denken en leven op willen dringen aan anderen en daarbij als wilden te keer gaan. Maar goed, kijk zelf maar even.

    Maar nee, ik ben niet blind. Jij misschien?

    http://www.thereligionofpeace.com/at...aspx?Yr=Last30


    Noord
    Nothing works....

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Tattoo_Mocro,

    De laatste dertig dagen 172 extremistisch-islamitische aanvallen in 29 landen. 1147 doden en 1170 gewonden.

    Als ik het lijstje bekijk dan vraag ik me echt af waar je het over hebt.
    Ik kan die aanslagen maar op een ding terugvoeren: extremisten die kost wat kost hun manier van denken en leven op willen dringen aan anderen en daarbij als wilden te keer gaan. Maar goed, kijk zelf maar even.

    Maar nee, ik ben niet blind. Jij misschien?

    http://www.thereligionofpeace.com/at...aspx?Yr=Last30


    Noord
    Ik kan trollen zoals jij dat soms doet door simpel te bal terug te kaatsen en te stellen dat dit probleem grotendeels opgelost kan worden door Israel zich terug te laten trekken uit bezet soeverein Palestijns gebied.

    Maar dat doe ik niet en net zomin ik uit principe weiger jouw bronnen te bekijken.

    Erken ook dat het Westen met 2 maten meet tav het israel-palestina conlfict. ERKEN dat een soeverein Palestijns volk,mede door het Westen,al 60 jaar door zionistische beesten wordt geintimeerd,onderdrukt en illegaal wordt bezet.

    Joodse kolonisten vermoorden Palestijnse baby´s uit naam van een Joodse messias...Palestijnen plegen verzet tegen een illegale bezetting dat internationaal al sinds ´67 wordt erkend en het Westen doet niks.


    Erken dat voor jij wilt dat ik jou serieus ga nemen,Noord55.


    Of kanker op met je Zion-propaganda!
    Laatst gewijzigd door Tattoo_Mocro_: 20-08-2017 om 02:50 Reden: wijzigingen !!!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Of zwijg,Noordje00!!!!!


    Zolang Israel van het Westen alles mag doen en arabisch/islamitische landen met oorlog worden geconfronteerd is het pure Westere hypocrisie wat jij verdedigd in mijn ogen.