1. #1
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    k heb een aantal...

    Leden goed geobserveerd.
    En begrijp volkomen waarom ze in een scheiding zijn geindigd.

    Zij zelf zijn de enige oorzaak.

    Geen zelfreflectie en verandering zullen ze de rest van hun leven alleen en ellendig leven.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Scheiding = gefaald in het leven.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Allah heeft je bedekking en warmte gegeven en jij verkiest het tegenovergestelde.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Sommige mensen verkiezen alfdie7a boven esetra.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Jij hebt er de kans voor gekregen waar sommigen in je plaatst wilden zijn. Maar helaas heb je het niet naar gemaakt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Nu moet jij jezelf nog bewijzen. Scheiding zegt niks over een persoon. Jou kijk erop wel.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Allah heeft je bedekking en warmte gegeven en jij verkiest het tegenovergestelde.
    Je hebt echt een vertekend beeld van een huwelijk.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Nu moet jij jezelf nog bewijzen. Scheiding zegt niks over een persoon. Jou kijk erop wel.
    Ik heb aan niemand wat te bewijzen. Doe ik goed heb ik zelf er profijt aan doe ik slecht dan schaadt ik enkel mijzelf ermee.

    Jij bent gescheiden?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Je hebt echt een vertekend beeld op een huwelijk.
    Ik zie de zaken hoe ze gekeken dienen te worden.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Ik heb aan niemand wat te bewijzen. Doe ik goed heb ik zelf er profijt aan doe ik slecht dan schaadt ik enkel mijzelf ermee.

    Jij bent gescheiden?
    Jij leeft in een sprookje. Elke persoon kan zeggen ik ben de beste man/vrouw tot het moment is aangebroken. Je hoeft maar de verkeerde partner te hebben en je scheid binnen no time. Dus wat jij zegt is een grote onzin. Zoek eerst een man zou ik zeggen en try it.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Ik zie de zaken hoe ze gekeken dienen te worden.
    Ik als gescheiden vrouw zeg dat je ernaast zit. Een huwelijk zonder chemie is killing. Scheiden is dan toegestaan.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    French montana ze weten het allemaal beter hier

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Jij leeft in een sprookje. Elke persoon kan zeggen ik ben de beste man/vrouw tot het moment is aangebroken. Je hoeft maar de verkeerde partner te hebben en je scheid binnen no time. Dus wat jij zegt is een grote onzin. Zoek eerst een man zou ik zeggen en try it.
    Ja maar een weldenkend mens kan ook wel nagaan of degene wel echt is wat die beweerd te zijn. Of laat jij je blinde gevoel de eerste stap zetten.

    Het is eerst iemand grondig bestuderen alvorens je hart zijn werk te laten gaan. Binnen een huwelijk heb je genoeg de tijd daarvoor.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Ik als gescheiden vrouw zeg dat je ernaast zit. Een huwelijk zonder chemie is killing. Scheiden is dan toegestaan.
    Als je niet meer van elkaar houdt dien je NIET te scheiden of wat versta jij onder chemie? Want niet houden van is een ongeldige reden.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Een tip minder praten en laat de ander veel zeggen.