1. #31
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    succesvol in wat als je iets wilt gaan relativeren of gaan leg het aan hollander, die zal vastwel naar jou succesverhalen wilen aanhoren...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    succesvol in wat als je iets wilt gaan relativeren of gaan leg het aan hollander, die zal vastwel naar jou succesverhalen wilen aanhoren...
    Succesvol in coffeeshops runnen

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    succesvol in wat als je iets wilt gaan relativeren of gaan leg het aan hollander, die zal vastwel naar jou succesverhalen wilen aanhoren...

    ´Abdelkrim Benatiq, Minister in charge of Moroccans Residing Abroad (MREs) and Migration Affairs, affirmed´ .....

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Succesvol in coffeeshops runnen
    Zie begin-artikel kleine trolletje.

    Je hebt net een masterclass gekregen en je bent virtueel afgedroogd. Je hebt niks in te brengen kleine jongetje.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Jongetje. Je hebt net een masterclass gekregen en je bent virtueel afgedroogd. Je hebt niks in te brengen kleine jongetje.
    Best grappig hoe diep je hierin zit. En dan wel dag en nacht. Vraag me af wat je zo leuk vindt aan leugens te verspreiden en haat te creeren

  6. #36
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    je doet trouwens je broertje uit homeland rif wel heel tekort, zal ik een paar namen voor je opnoemen ?

    maar wat jij eigenlijk beweerd, is dat een riffijn pas succes kan zijn , wanneer hij voor zijn witte meester poetst....verklaard dit dan ook waarom de marokkaanse arbeidsmigranten uit jaren 70 klaagden over verraders tussen hun...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Best grappig hoe diep je hierin zit. En dan wel dag en nacht. Vraag me af wat je zo leuk vindt aan leugens te verspreiden en haat te creeren
    Ik creer geen haat en ik plaats geen leugens. Je bent gewoon uitgelult. Ga aan je piemel trekken ofzo als je niks zinnigs te melden hebt.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik creer geen haat en ik plaats geen leugens. Je bent gewoon uitgelult. Ga aan je piemel trekken ofzo als je niks zinnigs te melden hebt.
    Ga aan je jiontje zuigen, ben je beter in

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    je doet trouwens je broertje uit homeland rif wel heel tekort, zal ik een paar namen voor je opnoemen ?

    maar wat jij eigenlijk beweerd, is dat een riffijn pas succes kan zijn , wanneer hij voor zijn witte meester poetst....verklaard dit dan ook waarom de marokkaanse arbeidsmigranten uit jaren 70 klaagden over verraders tussen hun...

    Daar gaat het niet om. IK weet dat er ook succesvolle Riffijnen zijn in Marokko. Te weinig in vergelijking met Europa.

    Maar maak die vergelijking eens met Europa. IK stel een hele simpele vraag;


    Waarom breken talenten met een Riffijnse achtergrond niet zo snel door in Marokko en in het buitenland wel?


    Ik weet het antwoord wel. Ik denk dat vele van jullie ook wel weten waarom ik die vraag stel. Maar toon eens ballen en antwoord. Of durf een antwoord te geven.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Daar gaat het niet om. IK weet dat er ook succesvolle Riffijnen zijn in Marokko. Te weinig in vergelijking met Europa.

    Maar maak die vergelijking eens met Europa. IK stel een hele simpele vraag;

    Waarom breken talenten met een Riffijnse achtergrond niet zo snel door in Marokko en in het buitenland wel?
    Ze zijn niet te zien in marokko omdat de talenten slim zijn en naar plaatsen gaan tussen de "arabiertjes" waar ze wel kunnen slagen

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020;132750528
    [B
    maar wat jij eigenlijk beweerd, is dat een riffijn pas succes kan zijn , wanneer hij voor zijn witte meester poetst....[/B]verklaard dit dan ook waarom de marokkaanse arbeidsmigranten uit jaren 70 klaagden over verraders tussen hun...
    Nee,ook niet. Er zit een hele simpele reden achter bro.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Nee,ook niet. Er zit een hele simpele reden achter bro.
    Jij wilt wss discriminatie zeggen. Maar dat is helemaal niet zo. Zelfs de voorzitter van ons dorp is van hoceima. Mensen als jij proberen eigen onrealistische theorien naar boven te halen, zodat er verdeeldheid en haat wkrd gecreerd

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Jij wilt wss discriminatie zeggen. Maar dat is helemaal niet zo.
    Dat is wel zo. Ik plaats een artikel waarin het tegendeel bewijst wordt. Riffjinen buiten Marokko presteren veel beter dan Riffijnen in Marokko. Daar moet een reden achter zitten.

    Wat is die reden?

    De huidige crisis in Marokko valt je niet op? Waar is dat aan te wijten? Omdat er niet genoeg vis is?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Dat is wel zo. Ik plaats een artikel waarin het tegendeel bewijst wordt. Riffjinen buiten Marokko presteren veel beter dan Riffijnen in Marokko. Daar moet een reden achter zitten.

    Wat is die reden?

    De huidige crisis in Marokko valt je niet op? Waar is dat aan te wijten? Omdat er niet genoeg vis is?
    Riffijnen vindt je over heel marokko. Degene die gestudeerd hebben vind je niet in zulke demonstraties, want mensen zijn slimmer dan dat, dem dat ze je niet opvallen jongetje. Ben meer in marokko geweest de voorbije ja1r dan dat jij in je leven bent geweest. Wat meer naar marokko gaan junk

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Riffijnen vindt je over heel marokko. Degene die gestudeerd hebben vind je niet in zulke demonstraties, want mensen zijn slimmer dan dat, dem dat ze je niet opvallen jongetje. Ben meer in marokko geweest de voorbije ja1r dan dat jij in je leven bent geweest. Wat meer naar marokko gaan junk
    Das wederom geen antwoord op mijn vraag. Je gaat ook nog eens schelden. IK heb hier geen tijd voor. Ik wacht wel tot er leden zijn die met minder emotie reageren.

    Prettige middag.