1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Dit is een stinkende zaak.
    Heavy

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit is een stinkende zaak.

    De Marokkaanse overheid of de familie die over hun kind moeten rouwen en ook nog eens de Marokkaanse autoriteiten tegen zich krijgen?

    Wanneer worden die schijnheilige Marokkanen wakker? Zolang zij geen ruggengraat tonen zal Marokko een ziek land blijven waar enkel het recht van de sterkste geldt.

    Zolang Marokkanen de corruptie en onderdrukking in Marokko tollereren is het dweilen met de kraan open.


    Een simpele autopsieverslag openbaar maken is normaal! Waar ook ter wereld! Waarom nu niet?


    Tabbon djemmkoem kk haat-arabiertjes.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    De Marokkaanse overheid of de familie die over hun kind moeten rouwen en ook nog eens de Marokkaanse autoriteiten tegen zich krijgen?

    Wanneer worden die schijnheilige Marokkanen wakker? Zolang zij geen ruggengraat tonen zal Marokko een ziek land blijven waar enkel het recht van de sterkste geldt.

    Zolang Marokkanen de corruptie en onderdrukking in Marokko tollereren is het dweilen met de kraan open.


    Een simpele autopsieverslag openbaar maken is normaal! Waar ook ter wereld! Waarom nu niet?


    Tabbon djemmkoem kk haat-arabiertjes.
    Wollah jij hebt echt een smerige manier van praten.
    Geen enkel respect voor mensen die hun eigen en andermans ouders beledigen.

    Ga tegen iemand anders praten zbel lagor.
    Heavy

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wollah jij hebt echt een smerige manier van praten.
    Geen enkel respect voor mensen die hun eigen en andermans ouders beledigen.

    Ga tegen iemand anders praten zbel lagor.

    Wie vraagt om regen moet rekening houden met modder.


    Ik doe jou ,je moer en de rest van je analfabetische haat-familie.


    Ps. ER is een meldknop!!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    De Marokkaanse overheid of de familie die over hun kind moeten rouwen en ook nog eens de Marokkaanse autoriteiten tegen zich krijgen?

    Wanneer worden die schijnheilige Marokkanen wakker? Zolang zij geen ruggengraat tonen zal Marokko een ziek land blijven waar enkel het recht van de sterkste geldt.

    Zolang Marokkanen de corruptie en onderdrukking in Marokko tollereren is het dweilen met de kraan open.


    Een simpele autopsieverslag openbaar maken is normaal! Waar ook ter wereld! Waarom nu niet?


    Tabbon djemmkoem kk haat-arabiertjes.
    Hou je reet dicht hou a tering junk. Dit heeft niks met leefomstandigheden te maken, want hier in NL zijn jullie net zulke dieren, kijk maar naar jezelf en jouw opvoeding.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Hou je reet dicht hou a tering junk..
    A...Probeer normaal en als het even kan in fatsoenlijk abn mij van tegenwoord te voorzien. Kan jij dat niet,zoals je dat in het verleden jegens mij hebt bewezen,verzoek ik je vriendelijk mij in het vervolg niet te citeren. IK ben allergisch voor dikke Marokkaanse vrouwelijke tokkies die stinken en er enkel op uit zijn om hun maandverband ergens te dumpen.

    B. Ik poep op jou,je alter-ego,je 3e persoonlijkheid,je mama,je papa,je broers en zussen en de rest van je jodenhatende familie.