1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Moge Allaah tevreden met hem zijn. Hoceima, het is een grote metgezel die keer op keer op een verkeerde manier word aangehaald. Laat dit soort reacties achterwege in shaa Allaah. Niemand is perfect.
    Het is een zinnetje dat hypocriete meiden zeggen, moest je het nog niet weten, daarmee dat ze het erbij haalt. Slimmer zijn.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Elk kind van Adam zal zondigen tot zijn/haar dood. Regelmatig zie ik mensen hier met het woordje hypocriet strooien. Kijk daarmee uit.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Hoceimaaaaa Bekijk reactie
    HAHAHAHAHA daar heb jij een hekel aan
    Haha laat ik het zo hard zien?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Elk kind van Adam zal zondigen tot zijn/haar dood. Regelmatig zie ik mensen hier met het woordje hypocriet strooien. Kijk daarmee uit.
    Maar de bedoeling is om tawba te verichten en het niet meer te herhalen. Wist u dat?

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.872
    22-05-2013

    Citaat Geplaatst door Vriendjes Bekijk reactie
    miskeen voortaan geen uitspraken doen die tegen de wetten van de sharia ingaan.

    Nu weet je dat je onwetend bent over de rassen kwestie en te hoogmoedig bent om je fout in te zien met je foute uitspraak en gedachtegoed voor de rest mag je doodvallen haha

    De ergste zijn die mogolen die de andere kant opkijken
    Gast, je wilt het niet begrijpen, hè? Ik moet jou niet, ik vind jou echt een walgelijke vieze vent. Ik voel me niet genoodzaakt om een discussie te voeren met iemand die mijn topics niet begrijpt, en zo walgelijk is als jij, een vieze roddelende hypocriet. Ik negeer je dood, maar je blijft maar in mijn topics plakken, net stront. Ik zal nu wel even duidelijk zijn, ik negeer jou, en alles wat ik hypocriet, en duivels vind. Vermijd mijn topics in de toekomst, plakband. Knoop het even in je oren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    En vriendjes is gekwetst. De waarheid kwetst haar hard

  7. #22
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Hoe zit het met degene die fouten maken en het goed bedoelen so..

    Ik bedoel..

    Nobody!!

    Nobody is perfect my name is Nobody..

    enso..




  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Vriendjes Bekijk reactie
    Jij mag ook komen drol
    Zou iemand een maandverband kunnen missen voor deze vrouwelijke gast

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.872
    22-05-2013

    Onbegrijpelijk gewoon, wollah.

  10. #25
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    !! Hele dag fatwa dit fatwa dat. Maar wel rustig een creatie van Allah beledigen en neerhalen.


    Echt een mannelijke ke7ba
    Account niet meer in gebruik.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.872
    22-05-2013

    Ik zeg toch, deze mensen zijn een lachertje. Gewoon een zieke obsessie.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    !! Hele dag fatwa dit fatwa dat. Maar wel rustig een creatie van Allah beledigen en neerhalen.


    Echt een mannelijke ke7ba
    Haha wallahila. Die heeft snel iets van internet geplukt en hier de schijngeleerde komen uithangen

  13. #28
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Haha wallahila. Die heeft snel iets van internet geplukt en hier de schijngeleerde komen uithangen
    Nu gaat ie weer als een zemmel lopen janken. Ohhh boehoe jullie kunnen alleen op de man inspelen want ik ben een jankflikker
    Account niet meer in gebruik.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.872
    22-05-2013

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Haha wallahila. Die heeft snel iets van internet geplukt en hier de schijngeleerde komen uithangen
    Zo zijn ze allemaal hier. Gebakken lucht. Mijn topic is gewoon zeer accuraat.

  15. #30