1. #241
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Ejbron is een gratis website waar een amateur hoax verhaaltjes op verspreid. Mag ik deze keer zeggen dat de bron niet betrouwbaar is?

    Omar,

    Geen hoax verhaaltjes denk ik, hij verwijst steevast naar geldige en te controleren bronnen. Maar het is wel heel erg eenzijdig en nee, ik zou hem ook niet als bron gebruiken.
    Maar er tijdens een discussie naar verwijzen kan natuurlijk altijd...


    Noord
    Nothing works....

  2. #242
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Niet echt want omdat er geen aanslagen zijn betekend niet dat er feen extremistische moslims daar zitten..
    Brazilië had de "eer" het eerste zuid amerikaanse land te zijn met een officieel extremistische islamitische groepering die hun trouw aan baghdadi uitspraken.

    https://www.google.nl/amp/www.indepe...116.html%3famp


    Zuid en Midden Amerikanen trappen niet in de zion streken

  3. #243
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Niet echt want omdat er geen aanslagen zijn betekend niet dat er feen extremistische moslims daar zitten..
    Brazilië had de "eer" het eerste zuid amerikaanse land te zijn met een officieel extremistische islamitische groepering die hun trouw aan baghdadi uitspraken.

    https://www.google.nl/amp/www.indepe...116.html%3famp
    Je hebt goed moeten googlen

  4. #244
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie


    Helaas valt er met Islamhaters niet te discussiëren..

    Nee. Bro. Daarom reageer ik weinig tot niet op die haters.

    Het beleid van het westen tav het midden-oosten en met name israel is de grote voedingsbodem voor terrorisme.


    Het is juist het westen dat zich hypocriet opstelt en met 2 mate meet in het conflict,al meer dan 60 jaar!! en dat kunnen bepaalde groepen mensen niet hebben. En terecht ook. Alleen vind ik niet dat ze onschuldige mensen moeten doden.

    Doe net als die Palestijnen val alleen maar kolonisten en agenten/militairen die de staat Israel vertegenwoordigen. Of objecten van Israel,ambassades,kantoren en organisaties die de belangen behartigen van kolonisten. etc etc.

    Want die aanvallen valt niet onder terrorisme en zijn legitiem. Zie Internationaal oorlogsrecht en het Handboekvest van de VN.

    Israel is de grootste voedingsbodem van terrorisme!!!!!!


    Laat die Spanjaarden met rust man. Of de rest van de Europese landen. Die zijn wel chill. Israel is de sneaky agressor va dit allemaal!

  5. #245
    Verbannen

    Reacties
    69
    22-04-2016

    Heeey m.nl verlaafden ff tussen door jullie kunnen. Hoog of laag springen uit eindelijk zijn de moslims of beter gezegdt marokkanen in spanje de dupe van zie ik hier diacussie over palastina en israel blijf bij de realiteit nu worden douane's. Allemaal extra scherp gecontroleerd omdat er een kleine pikkie van 18 jaar denkt dat die naar de hemel kan gaan met 72 maagden

  6. #246
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie


    Zuid en Midden Amerikanen trappen niet in de zion streken
    Ah! De rattenlijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  7. #247
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ah! De rattenlijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ah! een zionsnol

  8. #248
    Verbannen

    Reacties
    750
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Je hebt goed moeten googlen
    Niet echt hoor Argentinië heeft ook 2 aanslagen te verduren gehad in de jaren 90.
    Joodse doelen dat dat hier weer nier bekend is verbaasd me wel..

    Vooral van onze Tattoo_Mocro..

  9. #249
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Fijnejongen Bekijk reactie
    Heeey m.nl verlaafden ff tussen door jullie kunnen. Hoog of laag springen uit eindelijk zijn de moslims of beter gezegdt marokkanen in spanje de dupe van zie ik hier diacussie over palastina en israel blijf bij de realiteit nu worden douane's. Allemaal extra scherp gecontroleerd omdat er een kleine pikkie van 18 jaar denkt dat die naar de hemel kan gaan met 72 maagden
    Ik dacht 90 maagden. Dat is pech hebben voor die gast.

    zie ik hier diacussie over palastina en israel blijf bij de realiteit

    Waarom vind je dit niet realistisch? Ik kom hier zo later op terug en zal dieper op het fenomeen ´terrorisme´ ingaan.

    Vergeet niet dat Israel zelf ook terroristische activiteiten heeft gepleegd met meer dan 80 britse doden soldaten. En Israel en met name Netanyahu hebben die aanslagplegers (terroristen) de hemel in geprezen en zelfs een nationale feestdag van willen maken.


    De echte terroristen zitten in Israel. Ik zal dit zo later op de avond verder toelichten .



    Alles gebeurd met een reden mijn beste broeder.

  10. #250
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Niet echt hoor Argentinië heeft ook 2 aanslagen te verduren gehad in de jaren 90.
    Joodse doelen dat dat hier weer nier bekend is verbaasd me wel
    Verbaast*

    Gaarne bronvermelding. Je mag het googlen.

  11. #251
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Verbaast*

    Gaarne bronvermelding. Je mag het googlen.
    Auw!

  12. #252
    Verbannen

    Reacties
    750
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fijnejongen Bekijk reactie
    Heeey m.nl verlaafden ff tussen door jullie kunnen. Hoog of laag springen uit eindelijk zijn de moslims of beter gezegdt marokkanen in spanje de dupe van zie ik hier diacussie over palastina en israel blijf bij de realiteit nu worden douane's. Allemaal extra scherp gecontroleerd omdat er een kleine pikkie van 18 jaar denkt dat die naar de hemel kan gaan met 72 maagden
    Snappen ze niet..echt niet!

  13. #253
    Verbannen

    Reacties
    750
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Verbaast*

    Gaarne bronvermelding. Je mag het googlen.
    Haha zoek het ff lekker zelf op..
    Of vraag FCE..die beweerde weer iets waar hij geen kaas van had gevreten..leert hij meteen wat

  14. #254
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Haha zoek het ff lekker zelf op..
    Of vraag FCE..die bewerde weer iets waar hij geen kaas van had gevreten..leert hij meteen wat
    Dan maar weer lekker selectief topics opzoeken en die moslims keihard aanpakken met je geweldige uitspraken.

    Wat dat betreft heb je veel gemeen met die gek FCE.

  15. #255
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Lunatiek Bekijk reactie
    Snappen ze niet..echt niet!
    Dat snappen we wel hoor dikke haat-kroaat.


    Wat jij niet begrijpt is dat al die aanslagen terug te voeren zijn naar het beleid van het Westen en Israel.

    Die 18-jarige jongen is maar een pion van een grotere organisatie ( welke laten we in het midden) en die ´grote vissen´ denken zoals ik net heb beschreven.

    Namelijk; Israel en het Westen zijn de vijand zolang Israel alles mag doen wat arabische landen en leiders niet mogen doen.

    Ik begrijp best dat je dit niet wil of kan begrijpen.


    Want zolang Israel tegen alle regels land bezet mag houden en andere landen dat hen een oorlog heeft gekost ( meten met 2 maten) is het dweilen met de kraan open voor de internationale gemeenschap.

    Ik vind het alleen jammer dat er onschuldige slachtoffers zijn gevallen. Hij had net zo goed de Israelische ambassade als doelwit kunnen nemen.

    Een gemiste kans helaas.