1. #61
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Het besef zal nooit ontstaan, valt allemaal in een bodemloze put. Zie je het al voor je als zij haar geloof moet verdedigen wegens radicalen (Marokkaanse moslimextremist vanmiddag alweer toegeslagen in Barcelona)
    en zij dan gewoon zegt dat ISIS gewoon voor Israëlische geheime dienst staat? Totaal van de pot gerukt de debielen die zichzelf heel bijzonder wanen.
    Ik begin met de dag dit volk meer en meer haten. Zelfs in zakelijke correspondentie sta ik soms op het punt om een scheldkanonnade af te vuren.
    Sorry broer . Maar sinds de aanslagen op 911 geloof ik totaal niet meer in aanslagen in Europa uitgevoerd door islam etc .
    Ziet er ook nooit uit als echte aanslagen zoals in Israël en Irak etc .
    Dan zie je echt bloed schreeuwde mensen alles opgeblazen .
    Als hier in europa een aanslag gebeurd, zie alleen veel politieauto s en wat mannen in witte pakjes rondlopen .

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Moeilijk ook voor te stellen dat er 100ende of 1000ende uit Europa vertrokken en.via Turkije in Syrië belanden en dat alle geheime diensten dan zeggen ; ja die gasten waren ons te slim af .
    Isis heeft een goede bijdrage geleverd aan de verwoesting van een mooi islamitisch land . Alsof Israël daar niet op stond te wachten .
    Israel had zelfs toegegeven dat het gewonden isisleden hielp .
    Dat isis over Israëlische en amrikaanse wapens beschikte .
    Is het dan zo gek dat isis gelijk loopt met de agenda van Israël .

  3. #63
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Dat zal allemaal best kunnen waar het om gaat dat er serieuze issues spelen binnen onze gemeenschap naast hetgeen wat TS aankaart onder de dames waaronder dus ook moslimextremisme. Het zijn onze broers, neven of klasgenoten, buren en kennissen.
    Dus niet allemaal acteurs uit Tel Aviv.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  4. #64
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door Vuelta Bekijk reactie
    lijkt er meer op dat ze in de war was van jouw verschijning

    als ik afspreek en het blijkt shi megolekop te zijn, dan heb ik ook ff een reset nodig want mijn system staat dan op tilt

    Hagahahaga
    Love HIM <3

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    ken er 32 leden die fake zijn.

    heb soms de neiging om hun lid namen te benoemen, maar ik verlaag me niet tot hun niveau.
    Vertel. Exposen die handel.

  6. #66
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Vertel. Exposen die handel.
    Jij snuffelt zeker ook graag naar vies ondergoed in andermans wasgoed .

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Er kunnen vele aspecten mee spelen waarom een persoon anders kan zijn in de 'online' wereld. Dan in de 'offline' wereld.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Vertel. Exposen die handel.
    Daar hou je wel van, dan kan je goed roddelen met poep mensen.

    exposen doen we niet he!
    Offline

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Jij snuffelt zeker ook graag naar vies ondergoed in andermans wasgoed .
    Uuh nee. Ik ben jou niet.
    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Daar hou je wel van, dan kan je goed roddelen met poep mensen.

    exposen doen we niet he!
    Praajes vullen geen gaatjes. Ik vind wel dat je anderen mag waarschuwen, roddelen doe ik liever niet aan. Er zitten veel labiele meiden op het forum. En iedereen kan wel goede daden verrichten, dus pak je kans op deze gezegde vrijdag. Joemou3a moubarak.

  10. #70
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Draaikonterig

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Zo zie je maar, zulke meiden die doen zijn rotzooi en onzeker. Ik heb dit ook mee gemaakt maar niet gedate ofzo

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Uuh nee. Ik ben jou niet.
    Praajes vullen geen gaatjes. Ik vind wel dat je anderen mag waarschuwen, roddelen doe ik liever niet aan. Er zitten veel labiele meiden op het forum. En iedereen kan wel goede daden verrichten, dus pak je kans op deze gezegde vrijdag. Joemou3a moubarak.
    Altijd islam gebruiken wanneer het ze uitkomt
    Offline

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Altijd islam gebruiken wanneer het ze uitkomt
    Ik vind dat ze gewoon gelijk heeft in wat ze daar zegt. Vele labiele meiden en tegenwoordig ook vele labiele mannen.

    Voornamelijk mannen deze tijd.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    bij mij was ook niet een date ofzo de ontmoeting was zonder bedoelingen of doel. misschien dat zij een hele luxe huwelijksfeest zat te plannen met alles erop. en ineens tot de besef kwam dat dat het niet ging worden ofzo
    of ze is gewoon psychisch niet in orde. zwakbegaafd of autistisch ofzo in ieder geval niet normaal.
    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Zo zie je maar, zulke meiden die doen zijn rotzooi en onzeker. Ik heb dit ook mee gemaakt maar niet gedate ofzo

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    echt een heel apart geval. ze weet wel hoe ze via whatapp goed moet communiceren want daar heeft ze veel ervaring mee denk ik. daar houdt ze zich heel koest en rustig als ze merkt dat ze negatief wilt doen. geen enkel negatief woord komt eruit. en haar gestress om niks, wist ze ook goed te verbergen. altijd maar strooien met woorden zoals Gair inshaAllah, MashaAllah, SubhanaAllah en facebook helemaal vol met islamitische dingen etc. je zou denken, dat het een praktiserende en vrome moslima is, terwijl ze juist tegenovergestelde is. dus ook nog hypocriet. tfoe