1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Marokkaan die de homoboot organiseerde .


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Hoe graag ze willen dat wij homo's omarmen. Deze flikker mocro heeft echt klappen nodig

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Ik kreeg via mijn zusje te horen dat ik mijn moeder geen ‘ma’ meer mag noemen en dat ik haar zelfs in het ziekenhuis niet mag bezoeken”

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    waarom noem je ze marokkanen a hond het zijn arabieren die op de boot waren en die horen nie bij marokko.

    Marokko is amazigh voor de duidelijkheid
    Maakt afkomst wat uit ? We zijn moslims de wereld behoord toe aan Allah, het maakt niet uit welke afkomst iemand heeft je word alleen beoordeeld op dag des oordeels.


    En moge Allah die homo leiden.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Dit zijn zeker eskimos

  6. #6
    Observer

    Reacties
    159
    20-05-2017

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Maakt afkomst wat uit ? We zijn moslims de wereld behoord toe aan Allah, het maakt niet uit welke afkomst iemand heeft je word alleen beoordeeld op dag des oordeels.


    En moge Allah die homo leiden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    iwa ja, is ook niet makkelijk voor hem.

    moge allah hem leiden

  8. #8
    Observer

    Reacties
    159
    20-05-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Moslims dit moslims dat zijn de christenen en de joden geen mensen dan.
    Praat met kennis of houd je klep.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Moslims dit moslims dat zijn de christenen en de joden geen mensen dan.
    Tuurlijk wel ahla dihmah mensen van de boek.

  10. #10
    Observer

    Reacties
    159
    20-05-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Jij bent racistisch tegen de blanke mensen die jou ondervoeden sluierbitch.Dankzij die ongelovige ziet die rot islamitische kop van jou niet meer vol met vlooien
    .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Jij bent racistisch tegen de blanke mensen die jou ondervoeden sluierbitch.Dankzij die ongelovige ziet die rot islamitische kop van jou niet meer vol met vlooien
    wat een idioot ben je ook. Een berberse jood nigh ?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Idioot!Ik ben je vader niet pik en nee ben geen berbers jood maar wel ariffi rooms-katholiek niks mis mee toch.Mijn katholieke broeders geven jou uitkering zo dat jij een dak boven je hebt en dat je kunt eten en drinken.

    Wat geven die lmunafikin van moslims jou hond
    haha uitkering. geld in overvloed jonge. Jij bent geen riffi jij. Maar een christelijke flikker. Maar zelfs hun kotse jullie uit. Islam zal domineren. Houd dat goed bij je

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Ja islam domineert in fitna en hoeroeren en oorlogen.Kijk alleen maar naar het midden-oosten wat daar allemaal gebeurt zoveel valse partijen die mekaar uitmoorden in de naam van islam ayaghyoer.En kijk naar jou land als marokko waar tanger en marakesh op nr 1 staan in de wereld als het gaat om sextoerisme.

    Aghyoer met je islam zal domineren.Ja domineren in lk7ab en zwammel
    Weer op je undercoveracountje valaampje enigste waar jou pedovolk in domineerd is het pijpen van kleine jongetjes zoals jullie pedopriesters doen smerige pedovolk .

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    http://ugblizz.com/10-countries-with...-in-the-world/ De grootste prostituee landen blijven de christelijke landen .

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Himiet_Himito Bekijk reactie
    Tazzzzzzzzzzzzzz ghek al3arbi wil je zeggen dat imams zich niet aangrijpen aan kleine jongentjes.En pedo's komen vaker voor in jou volk dat je dat maar weet en jou volk verkrachten hun eigen zusjes van vlees en bloed is vaker in het nieuws gekomen
    hahahaha. Jullie hebben pedofilie en homofilie uitgevonden. In het berbers was daar niet eens een woord voor omdat ze t sipmel weg niet kennen. Dus praat geen onzin a christelijke flikker