1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    73
    26-03-2005

    jong en diabetes2

    Salam,

    Wil vragen of er jonge vrouwen zijn die diabetes2 hebben en hoe ze daar mee omgaan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    24-07-2017

    salam,
    Ik ben hier niet voor een reklaam te maken, ik verkoop een product van new zeeland dat helpt echt voor diabetes.
    Mijn moeder heeft diabetes2, machaallah dat hulpt haar heel goed, haar suiker niveau is altijd goed.
    Als u bent geinteresseert, u kunt mij terug reageren.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.304
    26-09-2006

    Hallo, ik weet nu al een jaar lang dat ik het heb. Onduidelijk is of ik type 1 of 2 heb.
    Ik heb het hele jaar door verwaarloosd omdat ik gwn gek wordt van alle controles en ik denk zelf dat ik het heel erg onderschat.
    Ik vind het moeilijk om alles aan te passen. ik heb nu begonnen met medicatie.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Erg man voor je.. gewoon gezond en verantwoord leven.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door eliseelise Bekijk reactie
    Salam,

    Wil vragen of er jonge vrouwen zijn die diabetes2 hebben en hoe ze daar mee omgaan.
    meeste eten vakke rop de dag neem k aan


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    73
    26-03-2005

    Goudlokjuh,

    Spuit je insuline of gebruik je tabletten?
    Je moet het niet verwaarlozen,diabetes is echt een vervelende ziekte met nare gevolgen!Je moet goed voor jezelf zorgen, incha allah is het gauw te genezen samen met alle andere nare ziektes.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Ik weet hier heel weinig van, dus vergeef mij als ik met het volgende iemand beledig...maar ik dacht altijd dat dit een ziekte is voor dikke mensen....is dit zo of heb ik het fout?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    wat is verschil tussen een en 2


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart