+ Reageer
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 4 5 6
76 tot 79 van 79
    MVC Lid

Reacties
    282
    02-06-2014

Mijn advies is om ermee te stoppen en afstand te nemen. Dit begint niet goed. Of een schoonmoeder mag je of ze mag je niet, dit is wel duidelijk. Een man kan wel zeggen ik sta achter je, maar dat zijn praatjes. Net zoals jouw familie alles voor je is zijn familie ook alles voor hem. Als jij deze stap zet, zal dit niet goed aflopen. Ik spreek uit ervaring. Verder wens ik je veel succes met jouw keuze. Gair inchallah.

MVC Lid

Reacties
    2.299
    07-11-2014

Ieder zijn eigen mening....het blijft dus een mening van een ander...niemand weet hoe het in het echt is....diegene die dit moet oplossen en beslissen ben jij zelf en je verloofde/man.

山羊

Reacties
    10.357
    07-05-2014

Het is een kwestie van aghlaak wat een lid eerder noemde.
    Mensen die een schoondochter bashen,respectloos behandelen hebben geen manieren of fatsoen in zich.

Bedenk ook op welke manier je je leven wilt leven, in rust,liefde en harmonie of oorlog,haat en strijd. Lijkt me geen lastige keus.
    Maw kies voor jezelf en screw die hillbillies. Zij hebben een tokkie nodig die precies matcht met hun gebruiken. Bnet ness bezef hlihoem.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

Mrs. Scofield.

Reacties
    5.074
    12-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aniya. Bekijk reactie
    Ahokran dat je de moeite neemt om mijn verhaal te lezen en inhoudelijk te reageren.

Ja klopt, daar ben ik dus ook bang voor. Dat ik later spijt krijg dat ik voor mijn gevoel heb gekozen.

Helaas kan ik dit niet met mijn ouders bespreken.. daarom loop ik helemaal vast. Mentaal ga ik hier echt aan door achteruit.

Ik doe zovaak salaat istikara maar er komt niets uit.
    Daarnaast heb ik het wel besproken met mensen, maar iedereen zegt dat ik zelf moet weten hoe en wat of ze zeggen ieder wat anders. Daardoor raak ik nog meer in de war.
    Ik denk wel dat er wat uit is gekomen, kijk maar naar jouw gevoel. Moge Allaahu azza wa djal je bijstaan bij het maken van de juiste keuze. Ameen!
    Nee, doei.