+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 34 van 34
    MVC Lid

Reacties
    4.874
    28-09-2009

Fragment 'Labyrint'

Klik hier om het verhaal te volgen

Alhamdoullilah.

Reacties
    425
    02-06-2011

Klopt het dat de site het niet doet? Ik kom er helaas niet op...

MVC Lid

Reacties
    4.874
    28-09-2009

Citaat Geplaatst door REGRETTE Bekijk reactie
    Klopt het dat de site het niet doet? Ik kom er helaas niet op...
    Bij mij doet ie het gewoon, maar soms opent de website niet of slecht door die Marokko.nl browser die je doorverwijst. Ik raad je aan om even een nieuwe browser te openen, vervolgens via Google 'Allround writings Elena' te zoeken en dan klikken op het eerste resultaat.

MVC Lid

Reacties
    4.874
    28-09-2009

Inspired by... love

Nieuwe blog

"Vandaag bedacht ik me dat sociale media een beetje is zoals een snoeptafel op een bruiloft. Het is mooi op de foto’s, maar wie eet er uiteindelijk van die overdaad aan zoetigheid? Aan het eind van de dag is het verspilling van geld, tijd en eten want ruim de helft belandt uiteindelijk in de prullenbak."

Ik heb er onlangs voor gekozen om gedeeltelijk uit die "sociale molen" te stappen. Sociaal, tussen aanhalingstekens want naar mijn gevoel is er weinig sociaal aan. In mijn nieuwste blog lezen jullie waarom ik ervoor heb gekozen om het gros van mijn social media accounts te verwijderen en niet langer persoonlijke foto's en informatie online te zetten.

Een doodeerlijke blog waarmee ik hopelijk ook mijn lezers en medemoslims tot nieuwe inzichten kan bewegen. Al zeg ik het zelf: een must read.

Klik hier om de volledige blog te lezen