+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 27 van 27

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Bloggerdebloggerdeblog!

Naast fictieverhalen, schrijf ik ook behoorlijk wat blogs. Zoals jullie kunnen zien over vanalles en nog wat. Van giga persoonlijk tot lekker luchtig. Als bekeerde moslima, vrouw van een Marokkaan, mama van drie kids, reisliefhebber, actua watcher, foodlover en gepassioneerd schrijfster heb ik altijd behoorlijk wat inspiratie. Toch zou ik graag weten welke onderwerpen jullie graag zien terugkomen in mijn blogs zodat ik niet het gevoel krijg dat ik tegen mezelf praat (nou ja schrijf). Of hebben jullie een prangende vraag voor mij? Shoot! Misschien lees je het antwoord wel terug in één van mijn volgende blogs!

Ik heb de blogsectie op mijn website trouwens wat gebruiksvriendelijker gemaakt dus neem gerust een kijkje en laat van je horen. Ik vind het altijd fijn om van gedachten te wisselen met mijn lezers!

Klik hier om mijn blogs te lezen

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Inspired by...

Eerste keer in zeker vijftien jaar tijd dat ik nog eens een Engels gedichtje schrijf, it just popped up in my head, geschreven in vijf minuten. In mijn tienerjaren schreef ik vrijwel alleen maar Engelse gedichten omdat ik al van jongs af aan veel feeling heb met de taal. Ik heb ook Engels bloed door mijn aderen stromen trouwens! Gek eigenlijk dat ik daar op een bepaalde leeftijd toch ben mee opgehouden en echt alleen nog maar in het Nederlands ben gaan schrijven.

Ik heb in elk geval wel terug de smaak te pakken! What do you think? More English poems of toch maar beter bij het Nederlands blijven?

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Nieuw kinderpraatje

Klik hier voor meer kinderpraatjes

Nieuwe blog

Klik hier om de blog te lezen

Nieuw vervolg 'Labyrint'

Klik hier
    om het verhaal te volgen

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Nieuwe blog

Fragment 'Labyrint'

Klik hier
    om het verhaal te volgen

MVC Lid

Reacties
    77
    24-12-2009

Hey ik kan je website niet openen...

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Citaat Geplaatst door naima100 Bekijk reactie
    Hey ik kan je website niet openen...
    Lukt het nog steeds niet? Hier werkt het gewoon.

Kan wel zijn dat ie lastig doet door die Marokko.nl browser die je doorverwijst. Als je bij Google 'Allround writings Elena' intypt kom je er ook op.

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Fragment 'Labyrint'

BELANGRIJK BERICHT VOOR DE LEZERS VAN MIJN VERHAAL LABYRINT:

Ik heb van verschillende lezers vernomen dat de notificatiemailtjes van nieuwe vervolgen vaak in hun SPAM map terechtkomen. Omdat ik ondertussen 160 lezers in mijn mailinglist heb is de kans groot dat veel e-mailproviders ze als spam beschouwen.

Degenen die de afgelopen maand niets ontvangen hebben check dus even die map. Hoogstwaarschijnlijk zitten ze daar allemaal in. Er zijn inmiddels al 6 vervolgen geplaatst dus ook 6 mails verstuurd geweest.

Voeg daarna mijn adres allroundwritings@gmail.com toe aan je adresboek zodat mijn mails voortaan wel goed aankomen.

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Inspired by...

Klik hier
    om meer micro gedichtjes te lezen

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Nieuwe blog

Jullie lazen eerder al hoe ik de zwangerschap, bevalling en kraamperiode van mijn tweeling heb beleefd. In deel drie van 'Memoires van een tweelingmama' lezen jullie hoe ik hun eerste levensjaar heb ervaren!

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Fragment 'Labyrint'

Klik hier om het verhaal te volgen

MVC Lid

Reacties
    4.863
    28-09-2009

Nieuwe column