1. #1
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Thumbs up Elektrische rolstoel voor een zieke zuster (wees)

    #UPDATE:
    Asalaam ou aleikoum wa rahmatoe Allahi wa barakatuhu,

    Een paar weken geleden hebben wij een rolstoel geschonken aan deze (wees) zuster. Daarnaast zou er worden nagegaan of de zuster ook geopereerd kon worden. Hiervoor hadden wij Stichting Santé Pour Tous ingeschakeld. Gisteren is de zuster met haar broer naar Nador geweest om de eventuele mogelijkheid van een operatie te bekijken en helaas, deze mogelijkheid is er niet. De zuster kan dus operatief niet meer geholpen worden. Nu willen wij voor haar een elektrische rolstoel aanschaffen en hiervoor roepen wij jullie hulp in. De rolstoel (2ehands) zal rond de 700euro gaan kosten, excl. transportkosten.

    Degenen die in staat zijn om een donatie te doen, kunnen het te doneren bedrag overmaken naar:
    Bankrekening: (ING) NL02INGB0006364736
    Ten name van: Stichting Acties voor Marokko
    Onder vermelding van: ''Elektrische rolstoel''

    De Profeet Mohammed ﷺ zei:
    ‘Ik en degene die een weeskind onderhoudt, zullen in het Paradijs zoals dit zijn.’
    En hij wees met zijn wijsvinger en middelvinger.. Sahieh al-Boekhaarie: 6005, Sahieh Moeslim: 2983
    Door het onderhouden van een weeskind zal jij in het Paradijs dicht bij je geliefde Profeet ﷺ zijn!

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  2. #2
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Zo iets wordt het, in shaa Allaah.
    Wie helpt mee betalen?


    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  3. #3
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Up

    Moge Allaah jullie belonen

  4. #4
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mann27 Bekijk reactie
    Hou die fake acount bij je en praat niet tegen jezelf, niemand trapt daarin ziekke shyzofreen je gaat spijt krijgen binnenkort dat beloof ik je.

  5. #5
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie
    Up

    Moge Allaah jullie belonen
    Allahoema ameen schat.

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  6. #6
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom draai jij met je ogen ??
    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  7. #7
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Allahoe akbar: €75,- is al binnen aan donaties!!

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  8. #8
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allaah jou leiden en vergeven, ameen.

    Citaat Geplaatst door Mann27 Bekijk reactie
    Delen jullie deze donaties met m.nl ofzo ga werk zoeken smerige oplichters. Jullie gaan keer de verkeerde tegenkomen die jullie alles dubbele laat terug betalen.
    En andere mensen wil ik waarschuwen nooit te doneren aan dit soort oplichters die misbruik maken van de islam, maar help iemand in jou omgeving die het geld wel hard nodig heeft.
    Citaat Geplaatst door Mann27 Bekijk reactie
    Ga zo door en ik ga een schets van jullie maken met andere soldaten voordat je het weet hebben jullie geld nodig voor operaties

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Doe normaal man . Hun zijn eerlijk bezig . Dacht eerst ook dat t oplichters zijn .
    Maar je moet je er ff in verdiepen .

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door Mann27 Bekijk reactie
    Zolang ze geen Bankrekening laten zien met inkomen en uitgaven moet je niks geloven, denk je dat dat deze oprichter van stichtingen gratis werkt en uit medelijden van de mensen moeite doet om geld op te halen.
    Dit zijn net als die hollandse stichtingen die alles in eigen zak stoppen, hun pakken nog subsidies van de overheid.
    Nee broer . Zo moet je niet denken . Je kan ook niet eisen, om iemands in hart te kijken of die wel eerlijk is . Kijk gewoon naar hun daden . Vaak laten ze ook beeldmateriaal zien . En ja er zijn zat mensen die het vrijwillig doen en zelfs geld van hun zelf inleggen . Zo zijn ware moslims die anderen moslims zien als echte broers en zussen en met hun mee lijden .

  11. #11
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    Citaat Geplaatst door Actie-voor-Marokko Bekijk reactie
    #UPDATE:
    Asalaam ou aleikoum wa rahmatoe Allahi wa barakatuhu,

    Een paar weken geleden hebben wij een rolstoel geschonken aan deze (wees) zuster. Daarnaast zou er worden nagegaan of de zuster ook geopereerd kon worden. Hiervoor hadden wij Stichting Santé Pour Tous ingeschakeld. Gisteren is de zuster met haar broer naar Nador geweest om de eventuele mogelijkheid van een operatie te bekijken en helaas, deze mogelijkheid is er niet. De zuster kan dus operatief niet meer geholpen worden. Nu willen wij voor haar een elektrische rolstoel aanschaffen en hiervoor roepen wij jullie hulp in. De rolstoel (2ehands) zal rond de 700euro gaan kosten, excl. transportkosten.

    Degenen die in staat zijn om een donatie te doen, kunnen het te doneren bedrag overmaken naar:
    Bankrekening: (ING) NL02INGB0006364736
    Ten name van: Stichting Acties voor Marokko
    Onder vermelding van: ''Elektrische rolstoel''

    De Profeet Mohammed ﷺ zei:
    ‘Ik en degene die een weeskind onderhoudt, zullen in het Paradijs zoals dit zijn.’
    En hij wees met zijn wijsvinger en middelvinger.. Sahieh al-Boekhaarie: 6005, Sahieh Moeslim: 2983
    Door het onderhouden van een weeskind zal jij in het Paradijs dicht bij je geliefde Profeet ﷺ zijn!

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    655
    24-12-2014

    Up

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  13. #13
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Tussenstand: €99,-

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  14. #14
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    DOELisBEHAALD

    Alhamdoelilaah hebben wij het bedrag binnen gehaald dat nodig is voor de aanschaf van de elektrische rolstoel. De rolstoel gaan wij in shaa Alllah na het offerfeest hier in NL kopen en zullen deze daarna naar Marokko verzenden. Als wij na het kopen van de elektrische rolstoel nog geld van de binnen gekomen donaties overhouden, gebruiken wij dit restantbedrag voor de transport van de rolstoel, in shaa Allaah.

    Namens deze zuster en Stichting Actie voor Marokko willen wij iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze actie heel hartelijk bedanken. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie rijkelijk belonen voor jullie vrijgevigheid, jullie en jullie naasten beschermen en jullie goedheid en bezittingen doen vermeerderen opdat wij samen nog meer mensen in nood kunnen helpen. Allahoema amien.


    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!