1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.730
    28-03-2011

    Man doodt nep vrouw met 119 messteken nadat ze zegt dat ze transgender is

    Een voormalige matroos bij de Amerikaanse Navy heeft een vrouw met 119 messteken om het leven gebracht. Nadat de twee seks hadden gehad, vertelde de 25-jarige Dee Whigham dat ze als man was geboren. Daarop sloegen de stoppen door bij de 21-jarige Dwanya Hickerson, die tot een celstraf van 40 jaar werd veroordeeld.


    De rechter in Jacksonville, Mississippi, kreeg te horen hoe Hickerson de vrouw in het aangezicht stak en haar keel oversneed in een hotelkamer. Daarna nam hij een douche en liet hij de vrouw voor dood achter.

    Weerman
    De twee hadden elkaar ontmoet op een datingsite en hadden al twee maanden met elkaar gechat toen ze in juli vorig jaar besloten elkaar te ontmoeten in de thuisstad van Hickerson.

    Whigham, een verpleegster, pikte Hickerson op aan de luchtmachtbasis waar hij een opleiding tot weerman volgde. De twee reden samen naar haar hotel.

    Op de bewakingsbeelden is te zien hoe ze daar om halfnegen 's avonds aankomen en Hickerson 23 minuten later weer vertrekt. Om kwart voor tien vonden vriendinnen van de vrouw haar levenloze lichaam. Een instructeur van de luchtmacht herkende Hickerson in een politieoproep rond de moord en gaf de man aan.

    "Ik sloeg door"
    Hickerson verklaarde aan de politie dat hij en Whigham seks hadden op haar hotelkamer, waarna ze hem vertelde dat ze transgender was. "Ik sloeg door", verklaarde Whigham, die stelt dat hij zich niet veel meer herinnert van wat daarna gebeurde.

    De man pleitte schuldig aan moord en werd tot veertig jaar cel veroordeeld, zonder kans op vervroegde vrijlating. Daarnaast moet hij 15 jaar zitten wegens diefstal omdat hij de handtas en de gsm van Whigham stal.



    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ender-is.dhtml

  2. #2
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Begrijpelijk , ik zou HET dan niet vermoorden maar wel goed mishandelen

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Dat zie je toch neem ik aan of zijn de dokters tegenwoordig zo goed dat het daar beneden echt op een vagina lijkt

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Transgender vrouw had van te voren moeten zeggen dat ze een transgender was. Over zulke dingen moet je niet liegen. Veel mannen willen zo n vrouw niet maar een echte vrouw

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    47
    21-01-2017

    Hij zal het dan wel in de bips hebben gepakt, anders zou je het echt wel merken denk ik. Een echte vagina kun je niet zomaar vervangen.

  6. #6
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Transgender vrouw had van te voren moeten zeggen dat ze een transgender was. Over zulke dingen moet je niet liegen. Veel mannen willen zo n vrouw niet maar een echte vrouw
    Je moest eens weten hoeveel ouw knollen naar de Filipijnen trekken om daar zo iets op te scharrelen.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Dat had ie dan ook bij Jerry Springer moeten vertellen. Daar staan bodyguards klaar om ze uit elkaar te halen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Dat zie je toch neem ik aan of zijn de dokters tegenwoordig zo goed dat het daar beneden echt op een vagina lijkt
    kijk maar naar catenaccio, dat zegt genoeg

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Dat zie je toch neem ik aan of zijn de dokters tegenwoordig zo goed dat het daar beneden echt op een vagina lijkt
    Technologie gaat zo hard dat ie een vagina krijgt met alle onderdelen. Vraag maar aan hellofklitty

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Je moest eens weten hoeveel ouw knollen naar de Filipijnen trekken om daar zo iets op te scharrelen.
    Ja klopt in Thailand ook veel omgebouwde vrouwen die in de prostitutie werken en veel oude blanke mannen komen daar op af maar een echte man doet zoiets niet.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja klopt in Thailand ook veel omgebouwde vrouwen die in de prostitutie werken en veel oude blanke mannen komen daar op af maar een echte man doet zoiets niet.
    alleen omgebouwde mannen doen dat

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Begrijpelijk , ik zou HET dan niet vermoorden maar wel goed mishandelen
    Ja, daar lijkt je me wel het type voor - iemand eerst naaien en daarna in elkaar trappen.
    I've been things and seen places.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Ik kan me voorstellen... omg is niet meer dan een homo in een vermoming kots* wat een trauma voor dit slachtoffer... de moderne ongewenste intimiteit is dit...

  14. #14
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Technologie gaat zo hard dat ie een vagina krijgt met alle onderdelen. Vraag maar aan hellofklitty
    Zelfs in 3D...met mankementen hoor.
    ( heb het nu niet over HK.)
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Zelfs in 3D...met mankementen hoor.
    ( heb het nu niet over HK.)
    Bedoel je misschien complicaties?
    Ze zijn zover dat een man zelfs een clitoris kan krijgen met zenuwen dat voelt.

    Nieuwe vagina’s

    Hoe construeert een chirurg een vagina in een mannenlichaam? Er zijn twee methodes, waarbij de chirurg het eigen weefsel van de patiënte gebruikt .

    Bij de*inverse penisvaginaplastiek*wordt de huid van de penis gebruikt om de binnenkant van de nieuwe vagina te vormen. Een gedeelte van de eikel krijgt een functie als clitoris. Van de voorhuid worden de kleine schaamlippen geconstrueerd. Als er te weinig penishuid is om de vagina voldoende diep te maken, kan de chirurg huid van de balzak gebruiken.

    De chirurg kan ook een darmvagina maken. Daarvoor wordt vaak gekozen als de penis te klein is om een inverse penisvaginaplastiek uit te voeren. Een stuk van de dikke darm wordt inclusief het bijbehorend bloedvatstelsel losgesneden, aan een zijde dichtgenaaid en vervolgens op de anatomisch juiste plaats van de vagina gezet. Deze operatie is ingrijpender dan de inverse penismethode, en brengt meer risico's met zich mee.