1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Noord je bent geen teringhond maar een zwijn. Een stinkende ouwe zwijn besmeurt onder de ziopoep en zonder slagtandjes.
    Je doet zo vreselijk je best.
    I've been things and seen places.

  2. #32
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Hasbarah zwijnen. 1 Cyste ipv pukkel en 1 Homofiele aids patient die het opnemen voor Noord de ziopoep besmeurde de pedofiel.
    Gaap ...

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Hemi,

    En je liegt dus ook.


    Laatste ontvangen reputaties

    27-07-2017 07:52
    HEMI
    Onderwerp: Palestijnen tegen...

    Tering hond


    Gewoon een leugenaar.
    Maar liegen tegen ongelovigen is in jouw versie van de islam misschien een goede zaak?

    Noord

    Het begint allemaal bij terugtrekking van Israel.

    Wie houdt wie bezet?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Je doet zo vreselijk je best.
    Die gozer heeft ook niks in te brengen op dit onderwerp.

    Immers,wie houd al 60 jaar tegen alle afspraken en sancties een land bezet?


    Die noord is een smerige oude vieze ***** zionist.

    Niet de moeite waard om mee in discussie te gaan. Zolang Israel een land bezet houd valt het beleid van Israel niet te verdedigen.


    IK kom hier vanavond op terug en zal ik alle reacties eens goed doornemen in dit topic en indien gewenst van een tegen-reactie voorzien.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Hier begrijp je al dat Noord55 een vieze zionist is.

    Israel verdedigd zich tegen wat? Tegen een verzetter?

    JIJ snapt er geen reet van noord.

    Wat een vieze gore reactie.

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Demo,

    Zoals ik dus zei: de veiligheidsmaatregelen zijn prima, zolang de Israëli's het maar niet uitvoeren.

    Weet je, ik verbaas me een beetje over het volgende:
    Toen Jordanie na de oorlog van '48 Oost Jeruzalem en de Westbank bezette, was het eerste wat ze deden alle joden eruit schoppen (er zijn er ook heel wat gewoon vermoord, trouwens), hun bezittingen inpikken en synagoges vernielen.
    Toen Israël in 67 of zo Oost Jeruzalem, Gaza en de Westbank op Jordanië en Egypte veroverde is hetzelfde niet met de Palestijnen gebeurd. Die Palestijnen wonen er nog steeds.
    Ondanks alle conflicten die er tot op de dag van vandaag spelen wonen die Palestijnen nog steeds in de Westbank, Oost Jeruzalem en natuurlijk Gaza.

    Wat die Israeli's wél doen: ze verdedigen zich. Ook met detectiepoortjes en checkpoints.
    Het aantal aanslagen in Israël is sindsdien dramatisch gedaald...

    Erdogan in Turkije gooide complete wijken van Koerden plat omdat er terroristen vandaan kwamen.
    Onlangs bij de strijd van de coalitie tegen IS in Mosul hetzelfde: zowel IS als de coalitie gooiden alles plat.
    Voorbeelden te over.

    Sorry hoor, maar dan denk ik: die Israëli's doen het nog niet zo beroerd.

    Maar... Het zijn de joden, hè!
    Eeuwenlang als minderwaardige burgers onder de knoet van de islam geleefd en nu meppen ze zomaar terug.
    Dat ís even wennen, natuurlijk!


    Noord

  6. #36
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Erg dat bij sommigen het gevoel heerst dat Palestijnen geen mensen zijn.
    De Palestijnen wensen helemaal geen 'kansen' te krijgen en ze willen al helemaal geen 'hulp'. Ze willen rechten. Dat is iets heel anders. Sommigen doen alsof het ondankbare of halstarrige kinderen zijn. Het zijn mensen die hun recht claimen en bereid zijn daarvoor recht te staan en te strijden. Dat is zeer eerbaar. Een recht is iets dat je afdwingt, geen cadeau dat je krijgt
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  7. #37
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Veel palestijnen vechten voor nationalistische doeleinden. Hun haat jegens joden is puur voor politieke redenen en het heeft niks te maken met baraa'.
    Idd.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Hasbarah zwijnen. 1 Cyste ipv pukkel en 1 Homofiele aids patient die het opnemen voor Noord de ziopoep besmeurde de pedofiel.
    Stoer hoor.
    I've been things and seen places.

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Demo,

    Ik weet van géén oorlog die door Israel begonnen is.
    Ik weet van géén militaire acties, bijvoorbeeld tegen Gaza/Hamas, die géén reactie waren op eerdere aanvallen van Gaza/Hamas.
    Ik weet van géén maatregelen die géén antwoord waren op "Palestijnse" gewelddaden.

    Maar hou me ten goede, ik krijg niet alles mee.


    Noord
    in deze reactie zijn duidelijke tekenen van dementie te vinden..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Wat een debielen reactie.


    Volgens mij snapt noord niet dat Israel de agressor is door een land bezet te houden.

    Deze idioot gaat eeuwen terug terwijl de vn en de ig enkel terugtrekkeing eisen tot achter de bestandslijn van ´67.

    Nog even en we hebben het over de Filistijnen. Tering wat een smerige zionistische propaganda.

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie

    Maar... Het zijn de joden, hè!
    Eeuwenlang als minderwaardige burgers onder de knoet van de islam geleefd en nu meppen ze zomaar terug.
    Dat ís even wennen, natuurlijk!

    Noord