1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Heerlijk, om een man te hebben die zijn fouten toegeeft..

    Ik vind dit zo belangrijk in een relatie.
    Je eigen fouten toegeven.


    hoe is dat bij jullie partner?
    2 gebruikers

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    107
    27-08-2015

    Citaat Geplaatst door TesheftnYemma Bekijk reactie
    Ik vind dit zo belangrijk in een relatie.
    Je eigen fouten toegeven.


    hoe is dat bij jullie partner?
    Ik mag er van dromen ik zit altijd verkeerd volgens hem

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door Takchita2015 Bekijk reactie
    Ik mag er van dromen ik zit altijd verkeerd volgens hem

    probeer met hem te praten en laat weten dat toe geven van zijn fouten echt geen probleem is. Sommige mannen zien dat als hun zwakte.
    Sommige mannen kunnen dat niet hebben,maar het is echt alleen maar goed als je je eigen fouten toegeeft.
    zoals man en vrouw. Khair inshallah. mannen zijn wel eens 'gevoelens in bedwang houden'. Niet uiten wat ze voelen.
    Dat is zo niet goed...
    2 gebruikers

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    49
    06-05-2017

    Citaat Geplaatst door TesheftnYemma Bekijk reactie
    Ik vind dit zo belangrijk in een relatie.
    Je eigen fouten toegeven.


    hoe is dat bij jullie partner?
    Dat doet hij om van jou gezeur af te komen .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door Louiza75 Bekijk reactie
    Dat doet hij om van jou gezeur af te komen .
    Nee mijn man is niet zo.
    Als hij fout zit geeft hij dat toe niet om van mijn gezeik af te komen.
    En andersom ook. Als ik fout zit dan geef ik dat ook toe.
    2 gebruikers

  6. #6
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Louiza75 Bekijk reactie
    Dat doet hij om van jou gezeur af te komen .
    Jij schreef mijn gedachte.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Het is heerlijk voor jou, maar ook voor hem... een soort innerlijke bevrijding . Mensen die makkelijk hun fouten toegeven zijn zachtmoedig en betrouwbaar, op hun kan je bouwen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Het is heerlijk voor jou, maar ook voor hem... een soort bevrijding voor hem. Mensen die makkelijk hun fouten toegeven zijn zachtmoedig en betrouwbaar, op hun kan je bouwen.

    jaa precies, en echt waar we schamen ons echt niet omdat we onze fouten toegeven, totaal niet.
    Ik geloof me man echt blindelings.
    Ik ben nog nooit boos naar bed gegaan. Zit ik fout dan ga ik naar hem toe en bied me excusses aan en andersom ook.
    el hamdollilah. Voor de dames die getrouwd zijn probeer met je man te praten hierover geloop me het maakt het huwelijk zo makkelijker.
    2 gebruikers

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door TesheftnYemma Bekijk reactie
    jaa precies, en echt waar we schamen ons echt niet omdat we onze fouten toegeven, totaal niet.
    Ik geloof me man echt blindelings.
    Ik ben nog nooit boos naar bed gegaan. Zit ik fout dan ga ik naar hem toe en bied me excusses aan en andersom ook.
    el hamdollilah. Voor de dames die getrouwd zijn probeer met je man te praten hierover geloop me het maakt het huwelijk zo makkelijker.
    Helaas heb je ook koppige mannen en vrouwen die vertikken het om hun fouten toe te geven. En dat verpest juist helaas hun relatie.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Je hebt gewoon geluk met zo een man was je met een andere man geweest was het niet zo vanzelfspreken geweest.

    Je hebt sommige mannen die zo extreem koppig zijn dat praten echt niet helpt hoor. Als je probeert een gesprek aan te gaan dan voelen ze zich in een hoekje gedreven en worden ze agressief. Ik heb zo vaak dit soort verhalen gelezen hier op m.nl maar ook om mij heen zien gebeuren.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Helaas heb je ook koppige mannen en vrouwen die vertikken het om hun fouten toe te geven. En dat verpest juist helaas hun relatie.
    Daar komen ze alleen hun zelf tegen.
    Waarom zou ik koppig zijn tegenover mijn partner? Waar is het goed voor, nergens ja.
    khair inshallah.
    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Je hebt gewoon geluk met zo een man was je met een andere man geweest was het niet zo vanzelfspreken geweest.

    Je hebt sommige mannen die zo extreem koppig zijn dat praten echt niet helpt hoor. Als je probeert een gesprek aan te gaan dan voelen ze zich in een hoekje gedreven en worden ze agressief. Ik heb zo vaak dit soort verhalen gelezen hier op m.nl maar ook om mij heen zien gebeuren.
    Jah precies,khair inshallah.
    Die maken het alleen maar moeilijk voor hun zelf.
    Hoe is dat bij jou?
    2 gebruikers

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Je hebt gewoon geluk met zo een man was je met een andere man geweest was het niet zo vanzelfspreken geweest.

    Je hebt sommige mannen die zo extreem koppig zijn dat praten echt niet helpt hoor. Als je probeert een gesprek aan te gaan dan voelen ze zich in een hoekje gedreven en worden ze agressief. Ik heb zo vaak dit soort verhalen gelezen hier op m.nl maar ook om mij heen zien gebeuren.
    Van haar ook hoor alleen ze klagen altijd over hun man met een andere nick
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Van haar ook hoor alleen ze klagen altijd over hun man met een andere nick
    idioot
    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Ik zou mijn fout nooit toegeven....dat plezier gun ik een vrouw niet...zodat ze later netals TS zo'n topic zal openen....Daar gaat je mannelijkheid dan...nog alleen 2 tieten en je bent een vrouw....Lol...
    Omdat een man zijn fouten toegeeft is hij zijn mannelijkheid kwijt? wat een bekrompen gedachten heb jij. Had ook niet verwacht van de gemiddelde marokkaanse mannen.
    2 gebruikers

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door TesheftnYemma Bekijk reactie
    idioot

    Omdat een man zijn fouten toegeeft is hij zijn mannelijkheid kwijt? wat een bekrompen gedachten heb jij. Had ook niet verwacht van de gemiddelde marokkaanse mannen.
    Daarom geeft hij jou gelijk : om maar geen idioot genoemd te worden
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info