1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja ik neem hem niet eens serieus
    Iemand die in één topic glashard 17 leugens verteld valt niet serieus te nemen.

    Die gozer heb ik keer op keer op leugens betrapt tav de protesten in Rif en alles wat daarom heen gerelateerd is.

    Ik heb bewust die topic bewaard voor als een stok achter de hand. En dat weet hij.


    Echt liegen he?

    Le7bib; ¨op Zafzaf is er nooit een aanslag gepleegd¨ .....Ik: Weerleg zijn leugen met een bron.

    Ik: De rif kent de meeste slachtoffers van kanker,onderzoek heeft dat uitgewezen.

    Le7bib: Welk onderzoek? ( het net staat vol van feiten die wijze dat het aantal slachtoffers uit de rif-regio komen en nog draaien en feiten als leugens bestempelen).

    En ga zo maar door......

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Iemand die in één topic glashard 17 leugens verteld valt niet serieus te nemen.

    Die gozer heb ik keer op keer op leugens betrapt tav de protesten in Rif en alles wat daarom heen gerelateerd is.

    Ik heb bewust die topic bewaard voor als een stok achter de hand. En dat weet hij.


    Echt liegen he?

    Le7bib; ¨op Zafzaf is er nooit een aanslag gepleegd¨ .....Ik: Weerleg zijn leugen met een bron.

    Ik: De rif kent de meeste slachtoffers van kanker,onderzoek heeft dat uitgewezen.

    Le7bib: Welk onderzoek? ( het net staat vol van feiten die wijze dat het aantal slachtoffers uit de rif-regio komen en nog draaien en feiten als leugens bestempelen).

    En ga zo maar door......
    Al plaats je bronnen hij negeert dat en gaat verder met zijn eigen leugen. Apart mannentje is dat

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    99
    22-04-2015

    Gigi rot naar je moer vuile zionist! Waar haal je die onzin vandaan over hamas en wapens in ziekenhuizen??? Dit is precies wat die smerige zionistische ratten zeggen zodat ze ziekenhuizen kunnen bombarderen! Hoop echt dat ik je moer tegen kom ik hak die rattenkop persoonlijk van je varkenlijf af kk zionist

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Redouan255 Bekijk reactie
    Gigi rot naar je moer vuile zionist! Waar haal je die onzin vandaan over hamas en wapens in ziekenhuizen??? Dit is precies wat die smerige zionistische ratten zeggen zodat ze ziekenhuizen kunnen bombarderen! Hoop echt dat ik je moer tegen kom ik hak die rattenkop persoonlijk van je varkenlijf af kk zionist

    aan jouw reactie te zien moet ik aan dit soort jongen denken

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    aan jouw reactie te zien moet ik aan dit soort jongen denken
    Hij heeft wel gelijk. Ik heb je reactie niet goed gelezen en je reactie is bij nader inzien een beetje zionistisch van aard.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Hij heeft wel gelijk. Ik heb je reactie niet goed gelezen en je reactie is bij nader inzien een beetje zionistisch van aard.
    Israëliërs zijn ook fout bezig maar Hamas net zo goed ook en ja zij gebruiken hun volk als menselijk schild anders waren ze allang uitgeschakeld. De enige oplossing is 2 staten en elkaar met rust laten. Dit is mijn mening ik geloof dat elke verhaal 2 kanten heeft. En Waarom hoor je Arabische Israëliërs nooit klagen want zij maken 20 procent deel uit van Israël en zijn oorspronkelijk Palestijnen en zij zeggen zelf de situatie is ingewikkeld en beide partijen zitten fout.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Israëliërs zijn ook fout bezig maar Hamas net zo goed ook en ja zij gebruiken hun volk als menselijk schild anders waren ze allang uitgeschakeld. De enige oplossing is 2 staten en elkaar met rust laten. Dit is mijn mening ik geloof dat elke verhaal 2 kanten heeft. En Waarom hoor je Arabische Israëliërs nooit klagen want zij maken 20 procent deel uit van Israël en zijn oorspronkelijk Palestijnen en zij zeggen zelf de situatie is ingewikkeld en beide partijen zitten fout.
    Volgens mij ben je niet echt goed op de hoogte. Ik zal het even kort samenvatten voor je. Bronnen plaats ik op verzoek.

    Israel houdt een land bezet tegen alle afspraken in. Israel is de agressor zolang het de Palestijnen blijft bezetten en onderdrukken. Als je dat niet begrijpt moet je je niet gaan mengen in dit soort onderwerpen.

    Dan laat ik nog de vernederingen,mishandelingen,moorden,het roven van land en water,het frustreren van de Palestijnse economie door vliegvelden te slopen,landbouwvoertuigen en/of materialen in beslag te nemen,belasting geld achterwege te houden etc etc etc,buiten beschouwing.

    En Hamas is een legitieme verzetsgroep. In oorlog gebeuren vuile dingen.

    En wat betreft die arabische Israeliers. Dat is een te verwaarlozen aantal vergeleken met de echte Palestijnen die er radicaal anders over denken.

    Hamas is fout schrijf je. Heb je je nooit afgevraagd hoe en waarom Hamas is ontstaan? Nee? Google maar even snel dan en kom dan terug.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Volgens mij ben je niet echt goed op de hoogte. Ik zal het even kort samenvatten voor je. Bronnen plaats ik op verzoek.

    Israel houdt een land bezet tegen alle afspraken in. Israel is de agressor zolang het de Palestijnen blijft bezetten en onderdrukken. Als je dat niet begrijpt moet je je niet gaan mengen in dit soort onderwerpen.

    Dan laat ik nog de vernederingen,mishandelingen,moorden,het roven van land en water,het frustreren van de Palestijnse economie door vliegvelden te slopen,landbouwvoertuigen en/of materialen in beslag te nemen,belasting geld achterwege te houden etc etc etc,buiten beschouwing.

    En Hamas is een legitieme verzetsgroep. In oorlog gebeuren vuile dingen.

    En wat betreft die arabische Israeliers. Dat is een te verwaarlozen aantal vergeleken met de echte Palestijnen die er radicaal anders over denken.

    Hamas is fout schrijf je. Heb je je nooit afgevraagd hoe en waarom Hamas is ontstaan? Nee? Google maar even snel dan en kom dan terug.
    Hamas is in mijn ogen een terrorist. Zij helpen hun volk niet maar sturen kinderen met bomgordels op Israëliërs af. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
    En Hamas heeft macht in Gaza maar waarom bouwen ze daar niet mee ow wacht zij kopen alleen wapens mee en waar is het geld dat Palestina jaarlijks ontvangt van organisaties en landen? ja die heeft hun corrupte overheid in hun broekzak gestopt.
    Misschien moet daar wat aan gedaan worden voordat ze weer stenen gooien of Israëliërs neersteken die vervolgens 10 keer harder terugslaat. en dan begint die gezeik weer.



    Misschien moeten arabieren een keer leren om elkaar niet te vermoorden of zelfmoordacties uit te voeren.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hamas is in mijn ogen een terrorist. Zij helpen hun volk niet maar sturen kinderen met bomgordels op Israëliërs af. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
    En Hamas heeft macht in Gaza maar waarom bouwen ze daar niet mee ow wacht zij kopen alleen wapens mee en waar is het geld dat Palestina jaarlijks ontvangt van organisaties en landen? ja die heeft hun corrupte overheid in hun broekzak gestopt.
    Misschien moet daar wat aan gedaan worden voordat ze weer stenen gooien of Israëliërs neersteken die vervolgens 10 keer harder terugslaat. en dan begint die gezeik weer.



    Misschien moeten arabieren een keer leren om elkaar niet te vermoorden of zelfmoordacties uit te voeren.

    Niks over het feit dat Israel zich moet terugtrekken tot achter de bestandslijn van ´67,conform de eisen van de internationale gemeenschap en de VN?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Dat dacht ik al.

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hamas is in mijn ogen een terrorist.
    Dat mag jij vinden maar ze zijn wel van de terreurlijst gehaald.

    ttps://www.volkskrant.nl/buitenland/...ijst~a3813149/

    Zij helpen hun volk niet maar sturen kinderen met bomgordels op Israëliërs af
    Heb je een bron? Geen zionisten-bron.

    Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
    Die mensen worden daar ziek gemaakt door een bezetting van 60 jaar. Jij bent zelf niet goed in je bovenkamer als je dat niet doorhebt

    En Hamas heeft macht in Gaza maar waarom bouwen ze daar niet mee ow wacht zij kopen alleen wapens mee en waar is het geld dat Palestina jaarlijks ontvangt van organisaties en landen?
    .

    Omdat ze het simpelweg heel moeilijk gemaakt wordt door Israel. Israel sloopt alles! Weet jij uberhaupt waar je over schrijft? Hier....

    ttps://www.nrc.nl/nieuws/2002/01/12/...572763-a370201

    ja die heeft hun corrupte overheid in hun broekzak gestopt.
    Welke overheid kent geen corruptie? ¨panama-papers?

    Misschien moet daar wat aan gedaan worden voordat ze weer stenen gooien of Israëliërs neersteken die vervolgens 10 keer harder terugslaat. en dan begint die gezeik weer.
    Net zolang totdat die zionisten zich terugtrekken. En dat gaan ze doen. En neem die kut kolonisten ook gelijk maar mee.

    Misschien moeten arabieren een keer leren om elkaar niet te vermoorden of zelfmoordacties uit te voeren.
    Misschien is het je niet duidelijk dat de ´blanken´ dat beter deden tijdens wo2. Misschien begrijp je ook niet dat moorden niet enkel is voorbehouden aan arabieren. Voorbeelden kan je zelf wel bedenken.

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hamas is in mijn ogen een terrorist. Zij helpen hun volk niet maar sturen kinderen met bomgordels op Israëliërs af. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
    En Hamas heeft macht in Gaza maar waarom bouwen ze daar niet mee ow wacht zij kopen alleen wapens mee en waar is het geld dat Palestina jaarlijks ontvangt van organisaties en landen? ja die heeft hun corrupte overheid in hun broekzak gestopt.
    Misschien moet daar wat aan gedaan worden voordat ze weer stenen gooien of Israëliërs neersteken die vervolgens 10 keer harder terugslaat. en dan begint die gezeik weer.



    Misschien moeten arabieren een keer leren om elkaar niet te vermoorden of zelfmoordacties uit te voeren.
    dus we kunnen ook stellen dat het Nederlandse verzet tegen de nazi's een terroristische organisatie was en schuldig is aan de dood van Nederlanders tijdens de bezetting omdat zij het volk als menselijke schild hebben gebruikt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Niks over het feit dat Israel zich moet terugtrekken tot achter de bestandslijn van ´67,conform de eisen van de internationale gemeenschap en de VN?
    terugtrekken naar de grens bepaald door de vn 1948, probleem dat dat niet opgelost is dat het elke keer vast loopt om de palestijns eis, alle vluchtelingen terug naar hun grondgebied waar ze van verjaagd waren, daar hoor je bijna nooit over in de westers pers,mischien omdat dan het volk symapathie kan krijgen voor de palestijnen, het gaat om 1 miljoen mensen toen, nu zeker meervoud ervan, ze wonen in jordanie syrie en lebanon .

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    terugtrekken naar de grens bepaald door de vn 1948, probleem dat dat niet opgelost is dat het elke keer vast loopt om de palestijns eis, alle vluchtelingen terug naar hun grondgebied waar ze van verjaagd waren, daar hoor je bijna nooit over in de westers pers,mischien omdat dan het volk symapathie kan krijgen voor de palestijnen, het gaat om 1 miljoen mensen toen, nu zeker meervoud ervan, ze wonen in jordanie syrie en lebanon .
    Israel moet zich eerst terugtrekken en dan pas praten over vrede. Wat jij nou schijrft is achterhaald. JIj moet als je iets niet weet zwijgen!!

    De VN en de ig eisen terugtrekking tot achter de bestandslijn van ´67. VN-Resolutie 242!!!

    En diezelfde vn-resolutie bevestigt dat de resoluties 252, 267, 271 en 465 van toepassing blijven;

    EN ga zo maar door. Israel is wereldkampioen mensenrechten schenden en ook nog eens wereldkampieon vn-sancties overtreden.


    Ik verwacht ook niks anders van een persoon die met leugens het beleid van Rabat verdedigd,