Dansen met een conservatief figuur kan in Azie en Saudi Arabia, veel mensen kiezen voor Haifa Wehbe uit Libenon. Als
er word gevraagd aan veel conservatieve moslim mannen en dan nemen ze Haifa maakt niet uit van Noord tot West.
Men zegt het kan leuk en spannend zijn als je met een Seikh of Imam danst kan het je veel geluk brengt. Ga je naar Saudi
Arabie dan wacht een Sheikh met veel geld voor jou als je goed danst voor hem en dan mag je in de avond dansen en
1 dans kan per avond 3000 dollar mee verdienen. Veel Arabische vrouwen dansen op de Haifa Wehbe manier of soms
Shakira achtig maar niet altijd gepast voor een Sheikh voor Imam. Oudere mensen kunnen niet Haif Wehbe kijken of
Shakira, soms willen ze iets meer zien waar ze hun zelf in herkennen. Dansen moet leuk zijn als je moslim ouders
of oma en opa oud zijn en vervelen kunnen ze niet naar westers of moderne dans kijken.

Straks kopen ouders muziek en platen die ze zelf niet leuk vinden. Ik vraag me af kijken moslim ouderen en oma en opa naar toch een R&B
of hip hop plaat met hun kinderen of toch iets traditioneel. Toch gaan de ouders voor de smaak van de kinderen meestal
en trekt het kind naar R&B en Hip Hop en kijken ouders jarenlang ongewenst. Het gaat ook namens de Sheikh of Imam
om het kijk plezier en de moslim ouders moeten kiezen wat ze willen. Vergeet ook niet dat veel kinderen schamen voor
dit soort muziek op de youtube links maar het kijk plezier is het allerbelangrijkste. Ik hoorde dat een conservatief Sjeik Fizazi
persoon Haifa Wehbe had gevraagd naar Marokko te komen maar ze weigerde dat, hoe kan dat?

Deze tekst komt van ******.nl
Sjeik Fizazi heeft Haifa Wehbe nooit beledigd en is ook niet tegen haar komst in Marokko voor een concert in Casablanca. Dat stelt de sjeik in ieder geval in een interview met TelQuel.
Ik heb er helemaal geen probleem mee dat Haifa Wehbe in Marokko komt zingen. Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.", aldus de sjeik.
Toch vindt Fizazi het onaanvaardbaar dat de Libanese diva weigerde op het muziekfestival van Dakhla te zingen. "Dat ze de stad Dakhla beledigt of met arrogantie behandelt is onaanvaardbaar. Daarvoor ben ik wel kwaad op haar."

Haifa Wehbe zou volgens Assabah niet aan het festival hebben willen deelnemen omdat "de organisators van het festival geen professionals zijn" en dat "haar naam enkel aan grote evenementen mag worden gelinkt". De zangeres had de uitspraken in een verklaring aan de media ontkend. Ze zou Dakhla nooit hebben beledigd en weigerde enkel omdat het festival "niet aan haar financiƫle eisen" beantwoordde.


Andere leuke films voor oudere moslim mensen die niet Haifa style kiezen maar basis Aziatisch




https://www.******.nl/sjeik-fizazi-o...hbe,13153.html