1. #1
    iedereen is anders

    Reacties
    54
    23-01-2011

    Eindelijk getrouwd...kort verhaal...

    Salam dames/heren,

    Hier wil ik graag mijn verhaal delen, die is waargebeurd. Maar als je zelf denkt dat het toch niet waar is dan mag je dat denken;

    Het gaat over de frustraties die ik allemaal meemaak. Je bent dan eindelijk getrouwd, je denkt dat je een nieuwe leven hebt en ene gaat opbouwen.
    Maar dat is niet zo, je komt alleen maar ellende tegen.
    En dat allemaal door jou naasten, de mensen die jij het meeste vertrouwt.
    Dankzij hun ben ik niet gelukkig getrouwd.

    Het zal niet lang worden, ik ga het inkorten. Want als ik alles ga vertellen gaan jullie hard verschieten.

    Mohim ik ga al beginnen dan mogen jullie oordelen .

  2. #2
    iedereen is anders

    Reacties
    54
    23-01-2011

    Mijn vriend kwam om mijn hand vragen, ik was maar pas 17.
    Hij kwam met zijn oom en zijn vrouw, ze3ma koffie drinken..
    Na een lang gesprek vonden mijn ouders dat goed hoor.
    Want hij is toch iemand van de familie. (zijn grootvader is de broer van mijn beide grootmoeders)

    Ik weet nog dat mijn vader me toen uitlachte.
    Want ik ben nogal aan de korte kant en niet zo lang en mager.
    Mijn vader zei dan, waar gaan we nu de geschikte huwelijkskleed voor je vinden. Want zo'n kleedjes zijn nogal lang hoor je gaat onzichtbaar worden bij die te grote kleed.

    Maar daar begon het wel. Toen dat mijn vader buitenkwam en het aan zijn broers vertelde en het aan zijn zussen vertelde..
    denkend dat zij blij zouden worden dat ik ging trouwen...INTEGENDEEL!!!
    Ze zeiden letterlijk en figuurlijk dat ik niet met hem mocht trouwen. En als mijn vader toch niet luisterde en mij wel liet trouwen met Chakir..dan zouden zij hem
    verstoten, zij zouden hem voorgoed negeren. Dan mocht hij nooit naar hun huis gaan bij welke gelegenheid dan ook.
    Zijn moeder zou hem niet meer spreken en dergelijke dingen zeiden ze tegen hem ...

    moet ik verder?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Erg man, daarom vind ik Marokkanen het ergste volk die er is.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    denk maar aan toen je mensen blokte


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-01-2008

    Up meid ik wil wel weten wat er verder is gebeurd.
    Ps. Ik begrijp dat het een waargeneurd verhaal is en dat je dit misschien niet schrijft als entertaining/roman vooral, maar probeer wat op je zinnen te letten dan zal het ook een meer lopend verhaal worden. Nu lijkt t beetje nog door elkaar te gaan qua zinnen...
    No hate, just love dus neem mn woorden niet te moeilijk op

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    370
    18-07-2012

    Sorry gast (ABDOLLAH),

    Dit probleem komt bij alle volkoren voor zelfs bij de witte Nederlander die liever geen Marokkaan willen of een allochtoon zwager, schoonzoon etc. Dus, wat kom je lullen over ergste volk. Ga meer verdiepen bij verschillende volkoren dan kom je van zelf erachter dat ze dezelfde problematieken hebben als Marokkanen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    370
    18-07-2012

    Mensen die al een oordeel klaar hebben staan zijn zo kortzichtig! Ga eerst onderzoek doen voor dat je onnodige uitspraken doet "ABDOLLAH".