1. #76
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door zrirek_ Bekijk reactie
    hahaaha

    zo heet dat het koud is, die torrie zeg maar
    Ja ik ga dit maar gewoon accepteren als een sukkeltje

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ja ik ga dit maar gewoon accepteren als een sukkeltje

    wij weten beter

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Mensen kunnen het alleen maar over geld hebben.

    Geld maakt niet gelukkig. Besteed je aandacht aan nuttige dingen.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Mensen kunnen het alleen maar over geld hebben.

    Geld maakt niet gelukkig. Besteed je aandacht aan nuttige dingen.
    Het zou verstandig zijn om hier toch goed over na te denken als man. Eenmaal gescheiden is je leven voorbij als man.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Het zou verstandig zijn om hier toch goed over na te denken als man. Eenmaal gescheiden is je leven voorbij als man.

    Waarom is zijn leven voorbij, omdat ie zijn bloedeigen kinderen onderhoudt?? Waar gaat het over..

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    40
    12-07-2017

    No way dat ik voor een man ga werken. Als ik werk, dan werk ik voor mezelf, niet om de huur te betalen. Een echte vent zorgt voor onderhoud van zijn gezin.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    40
    12-07-2017

    Citaat Geplaatst door XL! Bekijk reactie
    Echte mannen hebben huisvrouwen. Halve mannen leven op koste van de vrouw.
    Echte mannen zorgen voor brood op de blank of hun vrouw nou werkt of niet. Tegenwoordig eisen mannen dat je de financiële verantwoordelijkheid deelt. Alsof je tegen een man zegt: jij moet een kind baren. Een man moet man blijven en een vrouw moet vrouw blijven, anders is de verhouding zoek.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Waarom is zijn leven voorbij, omdat ie zijn bloedeigen kinderen onderhoudt?? Waar gaat het over..
    Ik heb het hier niet over alimintatie kosten. Als je kinderen hebt wordt het alleen maar nog erger als man en hogere kosten. Je moet dan en haar bijstand betalen en alimintatie.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Dat is bullshit...je moet gewoon onder huwelijkse voorwaarden trouwen...my way or the highway...het leven van de man begint pas na een scheiding...Lol..
    Al trouw je onder huwelijks voorwaarden, hier ontkom je niet aan als je ex vrouw in de bijstand beland.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    als vrouw erkt mag ze niks van mans als onderhouder verwachten


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door MadameAmelle Bekijk reactie
    Echte mannen zorgen voor brood op de blank of hun vrouw nou werkt of niet. Tegenwoordig eisen mannen dat je de financiële verantwoordelijkheid deelt. Alsof je tegen een man zegt: jij moet een kind baren. Een man moet man blijven en een vrouw moet vrouw blijven, anders is de verhouding zoek.
    Dat kan maar dan moet men de hudige wetgeving veranderen. De vrouw heeft veel meer rechten dan de man momenteel in Nederland. De man wordt afgestraft als hij gaat scheiden en zijn vrouw blijkt huisvrouw te zijn. Dan mag hij haar bijstand betalen wat ongeveer rond de 1000 euro per maand is. En dit moet hij door betalen tot zij werk vind. En zoals we weten zijn ex vrouwen vaak nog veel erger dan de duivel, die zal dus nooit een baan vinden.

  12. #87
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door kickboxer061 Bekijk reactie
    Dat is bullshit...je moet gewoon onder huwelijkse voorwaarden trouwen...my way or the highway...het leven van de man begint pas na een scheiding...Lol..
    Niet dat ik er verstand van heb, maar ik denk dat dit niks met een eventuele wwb-uitkering van de vrouw te maken heeft.
    HAGENEESJE

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Niet dat ik er verstand van heb, maar ik denk dat dit niks met een eventuele wwb-uitkering van de vrouw te maken heeft.
    Kloptt bijstand moet de man betalen. Dat kost de man rond de duizend euro per maand en dan jarenlang.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Rabia1999 Bekijk reactie
    Kloptt bijstand moet de man betalen. Dat kost de man rond de duizend euro per maand en dan jarenlang.
    Dat is echt veel geld. Het systeem in NL is alles behalve rechtvaardig. Vrouwen moeten hier niet mee instemmen. Alleen alimentatie geld voor eventuele kinderen is te rechtvaardigen.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    51
    16-07-2017

    Ik ken een huisvrouw die sinds 7 jaar gescheiden is van haar man. Zij ontvangt sinds 7 jaar haar bijstand van haar ex man.